Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Du hører på feil Opeth-plater, mann. De har rota seg vekk i noe progrock-greier de siste skivene.

De ordentlige metalskivene heter Morningrise, My Arms Your Hearse og Still Life. Finn låten April Ethereal f.eks. Knuselåt. Da hører du hvorfor Åkerfeldt regnes som en av de beste screamerne noensinne.

5983662[/snapback]

Liker veldig godt Morningrise og Still Life, men på My Arms Your Hearse er det bare Demon of the Fall som gjelder, de andre låtene blir kjedelige...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
(Jeg må slutte med slik dårlig humor)

5984769[/snapback]

Virkelig....

 

Har forresten hørt Keep of Kelassin. Jeg er strengt tatt ingen knallfan av svartmetall, men dette var grisefett.

Må du like svartmetall for å like Keep of Kalessin? =P ;---D

Men Armada knuser bein, testikler og penis uanz.

Lenke til kommentar
Jeg tar heller Roskilde et annet år, blir Waters og Quart i år. Neste år blir jeg 18, så da er det litt lettere å reise til Danmark. :)

5987080[/snapback]

Når det gjelder aldersgrenser er jo Danmark særdeles gunstig ...

5988681[/snapback]

Hehe, jada, men å komme seg dit er ikke så lett. Dessuten vet jeg ikke om jeg hadde fått lov pga akkurat det.
Lenke til kommentar

Det har kommet flere elendige cover-versjoner i 2005 og 2006. Flere legendariske sanger fra filmer og TV-serier har blitt gjenskapt som dårlige trance-sanger, og som om ikke trance er fjortiss-aktig nok fra før, er Crazy Frog med.

 

Dette gikk opp for meg da jeg på treningen i sist uke hørte Kurt Nilsens versjon av Crazy Nights (Kiss). Kurts versjon har den samme teksten, men er overhodet ikke tro mot originalen. En cover-versjon skal være en hyllest til en artist, ikke en halvhjertet, kommersiell plastikk-sang som kun er laget for å sope sammen mest penger. :(

 

2005/2006 har vært et svart kapittel i musikkhistorien ...

Lenke til kommentar
sukk. en av naboene her hører på dunk-dunk trance veldig høyt...jeg hører bare bassen inn på rommet mitt, det er VELDIG irriterende når jeg prøver å høre på noe avslappende ambient som f eks moby eller air. han har forresten piercing i øyebrynet og kamobukse, til opplysning :]

5986887[/snapback]

 

1. Kjøp elektrisk gitar, skru opp forsterkeren på ganske høyt (om ikke høyest) og øv.

 

2. Kjøp et heftigere steroannlegg enn han har og spill musikk som du liker, men som han ikke liker.

 

3. Bank livsskiten ut av fyren, og tru med å gjøre det samme hvis han ikke slutter. De fleste wiggere/wankstere jeg vet om er ikke sterke. :)

 

4. Ring snuten, for det han holder på med er ulovlig. Faktisk har snuten rett til å konfiskere annlegget hans og auksjonere det bort hvis han ignorerer advarslene de kommer med.

Endret av superseven
Lenke til kommentar
sukk. en av naboene her hører på dunk-dunk trance veldig høyt...jeg hører bare bassen inn på rommet mitt, det er VELDIG irriterende når jeg prøver å høre på noe avslappende ambient som f eks moby eller air. han har forresten piercing i øyebrynet og kamobukse, til opplysning :]

5986887[/snapback]

 

1. Kjøp elektrisk gitar, skru opp forsterkeren på ganske høyt (om ikke høyest) og øv.

 

2. Kjøp et heftigere steroannlegg enn han har og spill musikk som du liker, men som han ikke liker.

 

3. Bank livsskiten ut av fyren, og tru med å gjøre det samme hvis han ikke slutter. De fleste wiggere/wankstere jeg vet om er ikke sterke. :)

 

4. Ring snuten, for det han holder på med er ulovlig. Faktisk har snuten rett til å konfiskere annlegget hans og auksjonere det bort hvis han ignorerer advarslene de kommer med.

5989676[/snapback]

 

Eller spør ham på normal måte om han kan dempe litt musikken?

 

:thumbdown: til deg.

Lenke til kommentar
Hva synes folket om den her?

 

Lust of Decay - Festering Anal Vomit.mp3

 

Absolutt lovende. :)

 

Oj, denne var enda fetere:

 

Domination Through Impurity - Pinned to a Guardrail.mp3

5990668[/snapback]

 

Lust of Decay har aldri slått an her til gards, men Domination Through Impurity er fett. De riffene har temmelig mye kjøtt på beina. Trommelyden er dog katastrofal fordi: http://www.dominationthroughimpurity.com/p...I_Jordan_01.jpg

 

Får være måte på :no:

 

Måtte du sjekke ut de andre banda til Joe Payne siden Nile kommer til byen? ^_^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...