Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
-Nyhus-: er en del som ikke liker Panzerfaust tror jeg, jeg mener uten tvil at Panzerfaust eier totalt alt annet av Darkthrone, men for de fleste er det jo Transivilian Hunger og A Blaze In The Northern Darkness som gjelder, så ikke skyt meg hvis det ikke faller i smak, vokalen er også litt spesiell på Panzerfaust.

5983933[/snapback]

Neida, er mitt valg å kjøpe den uansett. Blir sikkert bra :)

 

edit:

Det her blei andre gangen hylo :/

Hører på Ghost Reveries skiva nå. Er på The Grand Conjuration, og heller ikke helt meg.

 

edit2:

Fikk sett intervju osv nå. Han redda seg ut ganske bra til tider da. Med spørsmålene om groupiene og sånt. Da ble jeg imponert. Men ellers ganske kjedelig, også mye takket være verdens mest patetiske programleder og grunnlegende bare dårlige spørsmål.

 

Har hørt på to Opeth album og nå gidder jeg ikke. Greit å være åpen for "ny" musikk, men ikke når musikken preller av slik som disse to albumene gjorde.

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
Det her blei andre gangen hylo :/

Hører på Ghost Reveries skiva nå. Er på The Grand Conjuration, og heller ikke helt meg.

 

Har hørt på to Opeth album og nå gidder jeg ikke. Greit å være åpen for "ny" musikk, men ikke når musikken preller av slik som disse to albumene gjorde.

5984527[/snapback]

Greit, da respekterer jeg det. :)
Lenke til kommentar

NEI NYHUS HØRER IKKE PÅ GOD NOK MUSIKK FOR MUSIKKPOLITIET LOL!

 

PRØV IGJEN! DU ER BARE IKKE INTELLIGENT NOK TIL SLIK MUSIKK

 

 

----

 

(Jeg må slutte med slik dårlig humor)

 

Har forresten hørt Keep of Kelassin. Jeg er strengt tatt ingen knallfan av svartmetall, men dette var grisefett. :)

Lenke til kommentar

sukk. en av naboene her hører på dunk-dunk trance veldig høyt...jeg hører bare bassen inn på rommet mitt, det er VELDIG irriterende når jeg prøver å høre på noe avslappende ambient som f eks moby eller air. han har forresten piercing i øyebrynet og kamobukse, til opplysning :]

Endret av Sondre^^
Lenke til kommentar
sukk. en av naboene her hører på dunk-dunk trance veldig høyt...jeg hører bare bassen inn på rommet mitt, det er VELDIG irriterende når jeg prøver å høre på noe avslappende ambient som f eks moby eller air. han har forresten piercing i øyebrynet og kamobukse, til opplysning :]

5986887[/snapback]

 

Vokser det Volvo-jakke ut av ryggen på han også?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...