Tuttebobo Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 kom rett til intervjuet med min firefox.. ikke sånn kjempe bra synes jeg.. tam låt.. tam video.. helhetsintrykk=middels.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Syns det var et heilt greitt intervju. Forøvrig er videon også ganske grei Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 No shit, Black Metal video der vokalisten sitter som en tøs og snakker når det blir skreket på musikken, spar meg Satyr, begynn med Pop NO! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Noen som faktisk har hørt den nyeste platen til Neil Young? Den har gått meg hus forbi, uhm. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 No shit, Black Metal video der vokalisten sitter som en tøs og snakker når det blir skreket på musikken, spar meg Satyr, begynn med Pop NO! 5984114[/snapback] er litt popish ja.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) -Nyhus-: er en del som ikke liker Panzerfaust tror jeg, jeg mener uten tvil at Panzerfaust eier totalt alt annet av Darkthrone, men for de fleste er det jo Transivilian Hunger og A Blaze In The Northern Darkness som gjelder, så ikke skyt meg hvis det ikke faller i smak, vokalen er også litt spesiell på Panzerfaust. 5983933[/snapback] Neida, er mitt valg å kjøpe den uansett. Blir sikkert bra edit: Det her blei andre gangen hylo :/ Hører på Ghost Reveries skiva nå. Er på The Grand Conjuration, og heller ikke helt meg. edit2: Fikk sett intervju osv nå. Han redda seg ut ganske bra til tider da. Med spørsmålene om groupiene og sånt. Da ble jeg imponert. Men ellers ganske kjedelig, også mye takket være verdens mest patetiske programleder og grunnlegende bare dårlige spørsmål. Har hørt på to Opeth album og nå gidder jeg ikke. Greit å være åpen for "ny" musikk, men ikke når musikken preller av slik som disse to albumene gjorde. Endret 25. april 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 møkka last.fm. De har ikke oppdatert sangene jeg spilte i helga, bæsj! =( Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Det her blei andre gangen hylo :/Hører på Ghost Reveries skiva nå. Er på The Grand Conjuration, og heller ikke helt meg. Har hørt på to Opeth album og nå gidder jeg ikke. Greit å være åpen for "ny" musikk, men ikke når musikken preller av slik som disse to albumene gjorde. 5984527[/snapback] Greit, da respekterer jeg det. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 NEI NYHUS HØRER IKKE PÅ GOD NOK MUSIKK FOR MUSIKKPOLITIET LOL! PRØV IGJEN! DU ER BARE IKKE INTELLIGENT NOK TIL SLIK MUSIKK ---- (Jeg må slutte med slik dårlig humor) Har forresten hørt Keep of Kelassin. Jeg er strengt tatt ingen knallfan av svartmetall, men dette var grisefett. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Har forresten hørt Keep of Kelassin. Jeg er strengt tatt ingen knallfan av svartmetall, men dette var grisefett. 5984769[/snapback] Told you. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Noen som har hørt på nye skiva til The Boss? The Seeger Sessions? Blir noen gjennomlytninger ikveld på meg Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 møkka last.fm. De har ikke oppdatert sangene jeg spilte i helga, bæsj! =( 5984539[/snapback] Har hatt samme problemet en god stund nå. Men på søndag funket det igjen. (Men nå husker jeg ikke passordet til kontoen min da. ) Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Det var noen problemer med å submitte sanger, men om de ble lagret i cachen på plug'in så kom de inn til slutt. Det er en forgot password funksjon som sender passordet på mail da, eller den sender en mail til en side du kan bytte passord på. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Problemet er at ingen av email-adressene jeg bruker, funker der. Eller så er brukernavnet feil. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) sukk. en av naboene her hører på dunk-dunk trance veldig høyt...jeg hører bare bassen inn på rommet mitt, det er VELDIG irriterende når jeg prøver å høre på noe avslappende ambient som f eks moby eller air. han har forresten piercing i øyebrynet og kamobukse, til opplysning :] Endret 25. april 2006 av Sondre^^ Lenke til kommentar
Jan Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 sukk. en av naboene her hører på dunk-dunk trance veldig høyt...jeg hører bare bassen inn på rommet mitt, det er VELDIG irriterende når jeg prøver å høre på noe avslappende ambient som f eks moby eller air. han har forresten piercing i øyebrynet og kamobukse, til opplysning :] 5986887[/snapback] Vokser det Volvo-jakke ut av ryggen på han også? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Yay, Waters-konsert i Stavanger 26. Juni Lenke til kommentar
Jan Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Yay, Waters-konsert i Stavanger 26. Juni 5987066[/snapback] Roskilde på meg. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Jeg tar heller Roskilde et annet år, blir Waters og Quart i år. Neste år blir jeg 18, så da er det litt lettere å reise til Danmark. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg