Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du hører på feil Opeth-plater, mann. De har rota seg vekk i noe progrock-greier de siste skivene.

De ordentlige metalskivene heter Morningrise, My Arms Your Hearse og Still Life. Finn låten April Ethereal f.eks. Knuselåt. Da hører du hvorfor Åkerfeldt regnes som en av de beste screamerne noensinne.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Herregud så lam programlederene på topp20 er. Det var også et kjempe lamt intervju, og en satans kjedelig musikkvideo.

 

-Nyhus-: er en del som ikke liker Panzerfaust tror jeg, jeg mener uten tvil at Panzerfaust eier totalt alt annet av Darkthrone, men for de fleste er det jo Transivilian Hunger og A Blaze In The Northern Darkness som gjelder, så ikke skyt meg hvis det ikke faller i smak, vokalen er også litt spesiell på Panzerfaust.

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
Du hører på feil Opeth-plater, mann. De har rota seg vekk i noe progrock-greier de siste skivene.

De ordentlige metalskivene heter Morningrise, My Arms Your Hearse og Still Life. Finn låten April Ethereal f.eks. Knuselåt. Da hører du hvorfor Åkerfeldt regnes som en av de beste screamerne noensinne.

5983662[/snapback]

 

Advent sier nå jeg..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...