Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Det har ikke noe med BM å gjøre. Piss og fløte.

5980392[/snapback]

nei, men husker jeg ikke feil hadde du eller noen andre et eller annet med å koke barn i smulit i signaturen sin.

 

 

 

Jeg planlegger å kjøpe noen cder på www.recordworld.no i kveld, men har hittil bare funnet en jeg skal ha. Derfor trenger jeg forslag her! Tenkte først på Emperor, men de hadde selvfølgelig ingen emperorskiver inne, så da ble det ikke emperor denne gangen heller. Noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det har ikke noe med BM å gjøre. Piss og fløte.

5980392[/snapback]

nei, men husker jeg ikke feil hadde du eller noen andre et eller annet med å koke barn i smulit i signaturen sin.

 

 

 

Jeg planlegger å kjøpe noen cder på www.recordworld.no i kveld, men har hittil bare funnet en jeg skal ha. Derfor trenger jeg forslag her! Tenkte først på Emperor, men de hadde selvfølgelig ingen emperorskiver inne, så da ble det ikke emperor denne gangen heller. Noen forslag?

5980484[/snapback]

 

Riktig det, men det er viet til blues.

Lenke til kommentar
Jeg planlegger å kjøpe noen cder på www.recordworld.no i kveld, men har hittil bare funnet en jeg skal ha. Derfor trenger jeg forslag her! Tenkte først på Emperor, men de hadde selvfølgelig ingen emperorskiver inne, så da ble det ikke emperor denne gangen heller. Noen forslag?

5980484[/snapback]

Cattle Decapitation :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...