Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan kunne du si noe negativt om en plate du ikke hadde hørt? Er dine kilder til fakta så løs-slupne?

5957706[/snapback]

 

Nåda...det er jo enkelt. Jeg kunne jo feks utmerket godt si noe negativt om James Blunts nye album (hypotetisk) uten å anstrenge meg noe særlig. Grunnlaget er selvsagt erfaring (hørt det forrige albumet) og forutinntatthet.

Lenke til kommentar
Beklager Nyhus. Overså den detaljen i innlegget ditt.

5958023[/snapback]

Det er helt greit, jeg skjønner at det må ha sett litt rart ut :)

 

Det er uansett en fantastisk flott og melodisk utgivelse som jeg vil anbefale på det kraftigste. En ting er sikkert og vist; Jeg fikk ikke følelsen av å ha hørt musikken fra the adversary før, og det er positivt!

Lenke til kommentar
Der fikk jeg endelig hørt på The Adversary på anlegget mitt. Jeg tar tilbake alt negativt jeg har sagt om denne plata(ikke at det er så my). Klar 6er til Ihsahn. Takk for en herlig utgivelse <3

Godt, godt. :)

 

Uff, ser mørkt ut for Arcturus (på xiabalba.no står det at de ikke har rukket å finne session-bassist), FAEN!!!!

Lenke til kommentar
Jeg hadde samme opplevelse med Pros and Cons of Hitchhiking av Roger Waters. Den dagen jeg hørte den på et veldig bra anlegg, så endret min oppfatning av platen totalt...

5958186[/snapback]

Vel, du kan tenkte deg hvor stor forsjell det er fra et sett bærbarpchøytallere som sitter i en pc til 5000,- mot høytallerne til et anlegg som koster langt mer. Nesten som natt og dag. Men tenker jeg over dette før jeg dømmer musikk? Nei, ikke egentlig. Da får vi heller bare trøste oss med at jeg pleier oftest å høre musikken fra steroen først :)

Lenke til kommentar
Uff, ser mørkt ut for Arcturus (på xiabalba.no står det at de ikke har rukket å finne session-bassist), FAEN!!

5958447[/snapback]

 

Arcturus må dessverre melde at følgende konserter må avlyses; 27.04 Bergen, Hulen | 28.04 Hamar, Hydranten | 29.04 Trondheim, Samfundet

 

"Grunnen er bassist Hugh Steve James Mingays møte med autovernet på E6. Dette resulterte i brukket rygg og forstuet hånd, hvilket betyr at man ikke kan bære mer enn toppen ett par pils i ca 2 måneder. Dette skjedde rett før Inferno og vi har jobbet febrilsk med å finne en session bassist, men det ble dessverre for dårlig tid!

 

Vi håper på forståelse fra fans og promotører og konsert arrangører, og satser på at det blir en ny runde, etter neste album.

 

VORTEX"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...