Jernlov Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 10hi Kanskje metalgudene smilte til meg, og ikke ville at en av deres beste krigere skulle dø. Hvis ikke ville jeg også vært der oppe i the kingdom of steel, sier han. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 http://www.adressa.no/kultur/musikk/anmeld...ticle652619.ece Adressas bidrag Det er gode tider for norsk svartmetall. :!: To-tre gode skiver på et halvt år, joda, norsk svartmetall har aldti vært bedre!!! FAEN! Arcturus konserten avlyst fordi bassisten har slått ryggen i motorsykkel ulykke! :( God bedring! Edit: If he can't play the forthcoming 3 live shows in Norway, the shows will not be cancelled, as someone has been found to play the bass on the 3 gigs. ! Utrolig leit, men fint at de ikke avlyser. edit:Hva i! The Adversary fikk bare 4 av vg! Synes nå den skiva fortjener en 5er jeg. Den er behagelig.. Jeg synes den fortjener 6, men det bryr meg egentlig opp i rumpa hva den får av VG. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 H4ngm4n, men det står forsatt avlyst her. Og faren min fikk ikke kjøpt billett for meg i går :s Sendte xiabalba mail om det blir eller ikke med tanke på hva som sto på Arcturus.no og har ikke fått svar. Hadde vært sprekt om Simen dro på seg bassen og da. Selv om det kanskje hadde svekket dansingen hans. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Jeg synes den fortjener 6, men det bryr meg egentlig opp i rumpa hva den får av VG. 5954090[/snapback] Litt bedre lydkvalitet, så hadde sekseren vært sikkret om det var opp til meg. Now, Diabolical derimot, ville jeg glatt gitt en sekser akkurat slikd en er Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Vreid - Hengebjørki Aaaah deilig synth de første 2 minuttene :wub: Syntes jaggu meg Pitch Black Brigade albumet var knall eg Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Jeg synes den fortjener 6, men det bryr meg egentlig opp i rumpa hva den får av VG. Litt bedre lydkvalitet, så hadde sekseren vært sikkret om det var opp til meg. Lydkvaliteten er da strøken. Vreid - Hengebjørki Aaaah deilig synth de første 2 minuttene :wub: Syntes jaggu meg Pitch Black Brigade albumet var knall eg Kjedelig album, men den låta funka... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Jeg synes den fortjener 6, men det bryr meg egentlig opp i rumpa hva den får av VG. Litt bedre lydkvalitet, så hadde sekseren vært sikkret om det var opp til meg. Lydkvaliteten er da strøken. 5954478[/snapback] Lydkvaliteten ble feil ord. Lydoppsettet på trommene. De høres litt "feil" ut i mine ører. Men det har jeg sluttet å bry meg noe serlig med, da jeg har blitt vandt til det. Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 jimi hendrix & sol vil ha sommeren nå.. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 hørte gjennom 3 cder med liveopptak her for litt siden.. helt magisk! Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 hørte gjennom 3 cder med liveopptak her for litt siden.. helt magisk! 5954655[/snapback] av jimi hendrix? gjorde nesten det også jeg.. nydelig musikk.. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 hørte gjennom 3 cder med liveopptak her for litt siden.. helt magisk! 5954655[/snapback] av jimi hendrix? gjorde nesten det også jeg.. nydelig musikk.. 5954662[/snapback] Ja, hehe.. Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 til sommeren skal det skaffes mer av RJD2 tror jeg.. andre som har noen froslag til mer sommer musikk? Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Vil påstå at rette karakteren til The Adversary er 3, den rette til Now, Diabolical er 1, den skiven er ubrukelig, er ikke vits i å gi den karakter i det heletatt da den ikke medfører noen glede uansett, er ikke noe som er tøft, ikke et eneste riff, aboslutt ingenting, boss album. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Noen andre som skal på The Cumshots på lørdag? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Herregud, jeg pisser på meg. Kjetil Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Eksisterer dette mennesket faktisk? Jeg trodde det bare var Klaus Sonstad (Odin) som lagde juksedamestemme på de låtene på P3. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Hun eksisterer som faen, og jeg har kjøpt Beatles-CDen hennes. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Jeg har ikke godt av det her. Blodpumpa mi er så og si ødelagt. :!: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Men at dere kjøper driten er jo den værste galskapen. Slår stort sett av radioen når Klaus spiller det der. Det er morsomt første sangen, så blir det bare kjipt syns jeg. Men så er jeg en orntli dritkjip kjiping også da. Endret 20. april 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg