Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er gode tider for norsk svartmetall.

:!: To-tre gode skiver på et halvt år, joda, norsk svartmetall har aldti vært bedre!!! :thumbup:

FAEN! Arcturus konserten avlyst fordi bassisten har slått ryggen i motorsykkel ulykke! :( :(

 

God bedring!

 

Edit:

If he can't play the forthcoming 3 live shows in Norway, the shows will not be cancelled, as someone has been found to play the bass on the 3 gigs.
!

Utrolig leit, men fint at de ikke avlyser.

edit:

Hva i! The Adversary fikk bare 4 av vg! Synes nå den skiva fortjener en 5er jeg. Den er behagelig..

Jeg synes den fortjener 6, men det bryr meg egentlig opp i rumpa hva den får av VG. :)

Lenke til kommentar

H4ngm4n, men det står forsatt avlyst her. Og faren min fikk ikke kjøpt billett for meg i går :s Sendte xiabalba mail om det blir eller ikke med tanke på hva som sto på Arcturus.no og har ikke fått svar.

 

Hadde vært sprekt om Simen dro på seg bassen og da. Selv om det kanskje hadde svekket dansingen hans.

Lenke til kommentar
Jeg synes den fortjener 6, men det bryr meg egentlig opp i rumpa hva den får av VG. :)

Litt bedre lydkvalitet, så hadde sekseren vært sikkret om det var opp til meg.

Lydkvaliteten er da strøken. :dontgetit:

Vreid -  Hengebjørki

 

Aaaah deilig synth de første 2 minuttene :wub:

 

Syntes jaggu meg Pitch Black Brigade albumet var knall eg :wee:

Kjedelig album, men den låta funka...

Lenke til kommentar
Jeg synes den fortjener 6, men det bryr meg egentlig opp i rumpa hva den får av VG. :)

Litt bedre lydkvalitet, så hadde sekseren vært sikkret om det var opp til meg.

Lydkvaliteten er da strøken. :dontgetit:

5954478[/snapback]

Lydkvaliteten ble feil ord. Lydoppsettet på trommene. De høres litt "feil" ut i mine ører. Men det har jeg sluttet å bry meg noe serlig med, da jeg har blitt vandt til det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...