Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
JAAAA!!
28/4  Xiabalba presenterer: Arcturus  150,-  21:00  Fri alder!

5931196[/snapback]

DÆÆÆÆÆÆÆÆÆVEN døtte! JEG SKAAAAL!

 

Noen som vet når ca. den konserten vil bli ferdig? For hvis jeg ikke kan bli kjørt da så må jeg ta tog og da blir turen nesten oppi 1000lappen :hmm:

Endret av skate4life
Lenke til kommentar
Må bare vise dere denne. Lo godt.

 

abc.gif

5934121[/snapback]

Haha, gammel, men god! :!:

JAAAA!!
28/4  Xiabalba presenterer: Arcturus  150,-  21:00  Fri alder!

5931196[/snapback]

DÆÆÆÆÆÆÆÆÆVEN døtte! JEG SKAAAAL!

 

Noen som vet når ca. den konserten vil bli ferdig? For hvis jeg ikke kan bli kjørt da så må jeg ta tog og da blir turen nesten oppi 1000lappen :hmm:

5934325[/snapback]

Når jeg var på Mayhem ifjor så åpnet dørene 20:00, men de begynte ikke å spille før ca. kl 24:00. Og da var det oppvarmingsbandene som startet. Hele konserten var ferdig i 3-tiden. Men det var vel en fredag om jeg ikke husker helt feil, Arcturus spiller på en mandag, så får håpe de ikke venter så lenge. :hmm:

Lenke til kommentar
*snip*

:dribble:

 

Må dra meg avgårde til Wacken jeg også! ( Men ATM virker det som jeg ikke har noen å dra med though. :()

5930518[/snapback]

 

 

Må dra meg avgårde til Wacken jeg også! ( Men ATM virker det som jeg ikke har noen å dra med though. :()

5930518[/snapback]

Mitt problem og :(

5930521[/snapback]

 

 

Det er det som er mitt problem også..

5930534[/snapback]

 

 

 

Er jeg den eneste som ser en løsning her? :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg har funnet noe som kan være av interesse for flere her. Det russiske sympho-black(eller hva enn jeg skal kalle det)-bandet, Tvangeste, har gjort det mulig å laste ned deres siste album, Firestorm, som mp3-filer med 320 kilobitrate. Her er linken, så kan dere gjøre dere opp deres egen mening om bandet.

5935464[/snapback]

 

Det var noe av det dårligere jeg har hørt på en stund. Cradle of filith feat Nightwish?

Lenke til kommentar

Herre Jemini, nå har jeg hørt hele "Under The Black Raven's Wings" og det er faktiskt helt forjævlig, vokalen er fantastisk dårlig, Cradle Of Filth sin vokal er faktisk bedre, og det sier endel da jeg hater COF. Den latterlige kvinnevokalen og nu-metall riffene kunne de sikkert også spart seg for.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...