H4ngm4N Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Jeg er på randen til å gråte når jeg leser om Emperor-konserten på Scream-forumet. 5928163[/snapback] Okey? Var visstnok inni balleskævven fett (på godt hedmarskt). Setlisten innholdt kun kremen av kremen! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Hørte det var kameraer der, DVD?? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Hørte det var kameraer der, DVD?? 5928852[/snapback] Sikkert ein lur jækel som har bootlegga heile kalaset, eller? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Var visstnok inni balleskævven fett (på godt hedmarskt). Setlisten innholdt kun kremen av kremen! 5928832[/snapback] Er du overrasket? Det er jo Emperor vi snakker om Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Er du overrasket? Selvgølgelig ikke. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 *vifte med signert eksemplar av In the Nightside Eclipse* Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 *vifte med signert eksemplar av In the Nightside Eclipse* 5929166[/snapback] OMGOMG! Gadd du virkelig å stå så lenge i kø for å få et par små signaturer, eller lurte du noen andre til å gjøre det? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 *vifte med signert eksemplar av In the Nightside Eclipse* 5929166[/snapback] OMGOMG! Gadd du virkelig å stå så lenge i kø for å få et par små signaturer, eller lurte du noen andre til å gjøre det? 5929198[/snapback] 1. Det er ferie. 2. Jeg har lite å gjøra. Greit? Sto ikke så lenge i kø uannsett. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 1. Det er ferie.2. Jeg har lite å gjøra. Greit? Sto ikke så lenge i kø uannsett. 5929202[/snapback] Hehe, jeg var jo der jeg og, men jeg orket ikke å få noen signaturer. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Jeg trøstet meg akkurat med Emperial Live Ceremony DVD. Noen som vet om det er mulig å kjøpe Emperor-plakater noe sted? Endret 16. april 2006 av H4ngm4N Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Burde nesten det, men jeg har ikke sett noen.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Noen som vet om det er mulig å kjøpe Emperor-plakater noe sted? 5929604[/snapback] Free Record Shop i Trondheim har. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Emperor var guddommelig bra faktisk. Overgikk alle mine forventninger. Jeg hadde sett for meg et sett fra de aller nyeste platene, og lite godt og gammelt. Jeg snakka med en kompis om det lenge før, at vi hadde så SYKT lyst å høre den låten live og at de nesten aldri har spilt den før (han hadde sett de flere ganger på 90-tallet) Men tror du pokker ikke de dro igang showet med introen til In the Nightside eclipse, rett over i Into the Infinity of Thoughts! Yndlingssangen min! Holdt på å dø av lykke. Så bare dro de på med feite låter fra Nightside, Anthems, IX Equilibrium. Bare EN låt fra Prometheus, og det var den som ikke var "kjip". Publikum var i hundre og ropte EMPE-ROR, EMPE-ROR mellom alle låtene. De spilte til og med gamle Wrath of the Tyrants og Towards the Pantheon (den med May the Wolves start to rise again-verset). På Inno a satana dro Ihsahn oss igang med roping før låten, også over i Inno! A! (publikum ropte Satana) mange ganger. Sant, de spilte Elegy of Icaros og With Strength I burn også. Og Curse you All Men. Husker ikke setlista, det kan man sikkert finne på Scream-forumet et sted. Jeg var bare i en "state of pure bliss" siden jeg kunne alle låtene på rams, og åpninga på showet var max for min del. Da kunne de nesten spilt resten av konserten på banjo, og jeg hadde likevel kost meg. De gjorde 2 ekstranumre, I am the black wizards og selvsagt, Ye Entrancemperium, med allsang på Empirium Empirium-delen Og de spilte faen meg i 1,5 time! Endret 16. april 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Må komme meg på Wacken!! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Hvis de kjører samme settet på hele denne miniturneen blir Wacken garantert en bra opplevelse for de som drar dit. Men det er veldig stort der, så lyden kan bli skikkelig bedriten for blackmetal band. På ekstranummeret hadde Ihsahn på den gamle skulderrustningen med pigger, hoho. Prøve å huske låtene som ble spilt..(ikke i riktig rekkefølge) (Fra Nightside Eclipse) Intro+Into the infinity of thoughts Towards the great Pantheon Inno a Satana I am the black wizards (Fra Anthems....) Thus spoke the nightspirit (allsang på Nightspirit, spirit, spirit-delen) The Loss and Curse of Reverence With strength I burn (Fra IX...) Curse you all men! An Elegy of Icaros Ye Entrancempirium Og Wrath of the Tyrant fra første demoen + The Wordless Chamber fra Prometheus. Tror det var alle. Endret 16. april 2006 av Bitex Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 *snip* Må dra meg avgårde til Wacken jeg også! ( Men ATM virker det som jeg ikke har noen å dra med though. ) Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Må dra meg avgårde til Wacken jeg også! ( Men ATM virker det som jeg ikke har noen å dra med though. ) 5930518[/snapback] Mitt problem og Endret 16. april 2006 av skate4life Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Det er det som er mitt problem også.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Se over, holdt på å lage setliste i Edit mode mens dere svarte Se hva dere går glipp av. moahahaha. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Arg, Vreid skal dit og jo. Vært kult å se de selv om jeg ikke er noen Vreid fan, men Windir fanboy (så og si) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg