Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Er litt treig, men jeg skaffa meg Keep of kalessin-Armada idag. Fytti satan for en rå plate. Den er helt DER oppe blant beste BM-skiver gjennom tidene. og jeg har hørt det meste siden 1994. Elsker lyden.

 

Også fikk jeg meg 3-dagers pass til Inferno idag! Jippiiiiiiiiiiiiiiiiii :D

Der spiller forresten Keep.. også.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så gjenstår det berre at KoK og Satyricon drar seg til helvete til Sogndal

Stod på heimesidene til Tabu at dei skulle innom Meieriet den 11.mai, men det er vekk no... =/

5902117[/snapback]

 

W00t? :dontgetit: KORN ekke så nøye men :whistle:

 

EDIT: Armada,fy faen for konge!!!

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Armaaaaaaadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :love:

 

Det samme kan jeg vel si om The Adversery.... men det har jeg ikke spillt enda. Dette er en nydelig dag! To flotte nye plater og huset for meg selv.... kan det bli noe serlig bedre?

Nei. :D To av de beste skivene på lenge!

Også fikk jeg meg 3-dagers pass til Inferno idag! Jippiiiiiiiiiiiiiiiiii :D

Der spiller forresten Keep.. også.

Og Emperor! FAEN! Jeg VIL!

Trur dere at de kommer til å selge Emperor posters eller lignende på bodymap til lørdag?

 

Sånn for signeringa eller noe.

Aner ikke, vurderer sterkt å punge ut 200 spenn for tog og ofre noen timer fra TG for å komme meg dit! Signert Emperor-poster hadde vært sykt knall!

Lenke til kommentar

Jeg har "vokst opp" med Emperor (var bare i 9. klasse når In the nightside Eclipse kom og jeg begynte å like de). Så det blir litt annerledes for meg. De er liksom barndomsheltene mine da. Ingenting var så fett som å blåse ut øra på kompisene mine som BARE likte Guns'n'Roses og ingenting annet på den tida.

 

Edit: Har ikke hørt Ihsahn si plate enda.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Ihsahn ftl

 

Han må dra huet ut rævva si snarest. Snork og gjesp, for noe kjedelig vissvass. Dritkjip lyd også. Ihsahn, vi VET du har kul stemme...men var da faen så langt fremme i mixen den skulle ligge da! ARGH

5905480[/snapback]

Var det så dårlig skive? Jeg glemte visst å sjekke den ut sist jeg tok turen innom Sound Of Noise. Får huske på den neste gang.

Lenke til kommentar
Jeg har "vokst opp" med Emperor (var bare i 9. klasse når In the nightside Eclipse kom og jeg begynte å like de). Så det blir litt annerledes for meg. De er liksom barndomsheltene mine da. Ingenting var så fett som å blåse ut øra på kompisene mine som BARE likte Guns'n'Roses og ingenting annet på den tida.

Mine helter også!! Begynte også å elske de i 9. (to år siden nå).

Var det så dårlig skive?

Ja =|

NEI!!

 

Bitex: Hvis du har sansen for nyere Emperor og/eller Peccatum burde du absolutt skjekke dette ut! Er også noen partier som minner om Anthems... men ikke gjør tabben å forvente Emperor (eller Peccatum, for den del).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...