Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Armada er mye bedre på cd enn crapy 192 kbps mp3!

 

:D

 

Armaaaaaaadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :love:

 

Det samme kan jeg vel si om The Adversery.... men det har jeg ikke spillt enda. Dette er en nydelig dag! To flotte nye plater og huset for meg selv.... kan det bli noe serlig bedre?

Lenke til kommentar
Century Media Records will re-release STRAPPING YOUNG LAD's 1995 debut album, "Heavy As A Really Heavy Thing", in Europe on June 12. The re-issue features a re-mastered version of this classic debut, four bonus tracks, the "S.Y.L." video and a 12-page booklet with extended liner notes from Devin Townsend himself. As Devin recalls, "I had finished with THE WILDHEARTS just prior to this [1994], and they were so anti-everything that I decided to take a similar approach while focusing on dissonance and just being as over-the-top as I could. Songs didn't really matter; it was just the intensity and the vibe plus lots of humor. Screaming and laughing are pretty close, I think, and I have just never been 'hard,' so we do what comes naturally, right? Right."

 

"Heavy As A Really Heavy Thing" (re-issue) track listing:

 

01. S.Y.L. (4:46)

02. In the Rainy Season (4:37)

03. Goat (3:30)

04. Cod Metal King (5:08

05. Happy Camper (Carpe B.U.M.) (3:01)

06. Critic (4:08

07. The Filler – Sweet City Jesus (5:24)

08. Skin Me (3:30)

09. Drizzlehell (3:10)

10. Satan's Ice Cream Truck (2:34) (hidden bonus track from original pressing)

11. Japan (5:17) (originally a Japanese bonus track)

12. Monday (5:13) (previously unreleased bonus track)

13. Exciter 6:04) (European bonus track from original version; JUDAS PRIEST cover version)

 

+ "S.Y.L." video clip (4:50)

 

Kjekt å få denne remastered. Monday-låta har jeg aldri hørt før. Devin Townsend skal btw bli pappa i oktober. :)

Lenke til kommentar
Du må vel innrømme at det var litt artig at han faktisk fikk byttet til det nicket. :fun: Ganske utrolig spør du meg. Det sier kanskje litt om hvor mye moderatorene følger med her på musikkdelen.

5899911[/snapback]

Ja det er akkurat det. De gir vist faen i musikkdelen. Ja det er artig nok for hans del, men litt tullete? Men han får holde på. Synes riktignok heller han skulle ha kalt seg "hodekløyver". Skulle gjerne vist hva grunnen hans var for å få bytte. I følge moderatorene må man jo ha en god grunn..

 

edit:

Og gratulerer til Townsend :)

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
Pappa liker også Dream Theater. Han har forøvrig erklert at de IKKE er metall pga. at metall er bråk og han liker ikke bråk. "Nei nei, dette er IKKE metall. Det er jo fint, ikke stygt! Da kan det ikke være metall!"

5890898[/snapback]

Hehe, pappaen min hører på Black Sabbath og Metallica! :cool:

 

Uff, ble dratt ut på flelltur. Så har ikke fått vært i platesjappa idag. :cry:

Lenke til kommentar
Pappa liker også Dream Theater. Han har forøvrig erklert at de IKKE er metall pga. at metall er bråk og han liker ikke bråk. "Nei nei, dette er IKKE metall. Det er jo fint, ikke stygt! Da kan det ikke være metall!"

5890898[/snapback]

Hehe, pappaen min hører på Black Sabbath og Metallica! :cool:

5900031[/snapback]

Min hærer på Robbie Williams og Red Hot Chilli Peppers.. Jeg er overasket over at jeg, med mine gener, i det hele tatt har muligheten til å ta til meg føde :shrug:

 

(han hører heldigvis på metallica, iron maiden, jethro tull, neil young, the who, aerosmith etc også)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...