Deadringer Skrevet 7. april 2006 Rapporter Del Skrevet 7. april 2006 HEY! JEG ER MED I KORET!!1 5883525[/snapback] Det er ikke jeg, for jeg vet ikke hva dere snakker om =D Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 7. april 2006 Rapporter Del Skrevet 7. april 2006 Har ikke dere sagt at Ihsahn-plata er bedre? YOU'RE OUT! Den kommer jo ikke før på mandag, dessuten er Ihsahn langt fra svartmetall! Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 7. april 2006 Rapporter Del Skrevet 7. april 2006 En grunn til at det muligvis blir for mye metall prat her på Backstage er pga rap/Trance har egene tråder? 5883422[/snapback] For mye? 5883472[/snapback] Nei, jeg bryr meg ikke. Syntes det er helt greit jeg, men er vell noen andre. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 7. april 2006 Rapporter Del Skrevet 7. april 2006 En grunn til at det muligvis blir for mye metall prat her på Backstage er pga rap/Trance har egene tråder? 5883422[/snapback] Korrekt. Jeg må bare bli med i solohylekoret til Satrucci_ og skrike ut at Keep of Kalessin har kommet med den råeste black metal plata på lenge. Fyttihelvete så vill den er! Slo ned som en bombe her til gards... 5883486[/snapback] Fyfeite! Jeg slenger meg med på koret. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 7. april 2006 Rapporter Del Skrevet 7. april 2006 Jeg vil få hørt albumet med bedre lyd-anlegg før jeg slenger meg på. Virker lovende, absolutt. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 7. april 2006 Rapporter Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Wow, Armada virka svinbra. Skal sjekkes ut! Den var bra den ja. ________ Peccatum - Oh, My Regrets JAA! Fikk tak i Oh, My Regrets EP'n! Hengemann, dette må du ikke la skli unna! Oh, My Regrets trur jeg nå er favoritt Peccatum sangen min! Gleder meg til Priest Covern står for tur!! wohoO! Blood Red Skies var bare rar men ikke dårlig, men aldri om den tar orginalen. Endret 7. april 2006 av skate4life Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 7. april 2006 Rapporter Del Skrevet 7. april 2006 Såpass ja. Da skal den skaffes sporenstraks! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 7. april 2006 Rapporter Del Skrevet 7. april 2006 Kanskje ikke den beste, men en av dem. Strykerne som er i låten bare,... nam. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 7. april 2006 Rapporter Del Skrevet 7. april 2006 Finner det vanskelig å anskaffe denne fra godstolen. Skal på platasjappa på mandag og hente med meg Ihsahn og KoK, finner jeg Oh, My Regrets kjøper jeg den sikkert. PS: Emperor will have a signing session on Saturday the 15th of April between 12.00 and 13.30, at Bodymap in Oslo. Bring your favourite Emperor items and get them signed. Jeg tviler på at jeg får muligheten til å dra, men hvis det er noen av dere som skal, så ta kontakt på PM slik at vi kanskje kan få ordna noe. Hadde satt SINNSYKT stor pris på det! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 7. april 2006 Rapporter Del Skrevet 7. april 2006 (endret) holy shit! Det er nok verdt tog turen fram og tilbake ja. Litt kjipt at de måtte ta det på bodymap da. faderullandei. ditt skal jeg om jeg så må dra alene, ihsahn må signere adversary!"!! Endret 7. april 2006 av skate4life Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 7. april 2006 Rapporter Del Skrevet 7. april 2006 Fyyyyyttti spaghetti!! kom hjem fra Jethro Tull konsert nå! det var snacks! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. april 2006 Rapporter Del Skrevet 7. april 2006 Nei å nei, leste i VG at Ravi satser på en nye slager til sommeren, i form av sin tolkning av De Lillos " Neste Sommer" Skandale all over again jo Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. april 2006 Rapporter Del Skrevet 8. april 2006 kom hjem fra Jethro Tull konsert nå! det var snacks! 5886455[/snapback] Heldig.. Kom aldri så langt at jeg fikk meg billett jeg. Sniken av en far jeg har derimot! Han var der og har brukt hele kvelden på å sende meg mmser med bilder og lydklipp. Det svinet! Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 8. april 2006 Rapporter Del Skrevet 8. april 2006 Jeg kan ikke få sagt hvor utrolig bra musikk Tenhi er. Jeg har blitt helt forelsket i dette bandet. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. april 2006 Rapporter Del Skrevet 8. april 2006 Nei å nei, leste i VG at Ravi satser på en nye slager til sommeren, i form av sin tolkning av De Lillos " Neste Sommer" Skandale all over again jo 5886497[/snapback] Arrrrg. Får ikke håpe vi har radio på sommerjobben Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 8. april 2006 Rapporter Del Skrevet 8. april 2006 Fantomas - Experiment In Terror (Vilar de Mouros 2001) Hoho, stilige saker. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 8. april 2006 Rapporter Del Skrevet 8. april 2006 Nei å nei, leste i VG at Ravi satser på en nye slager til sommeren, i form av sin tolkning av De Lillos " Neste Sommer" Skandale all over again jo 5886497[/snapback] Om ikke annet, så blir jeg ihvertfall nysgjerrig på hvordan i alle dager det der vil høres ut. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 8. april 2006 Rapporter Del Skrevet 8. april 2006 Fyyyyyttti spaghetti!! kom hjem fra Jethro Tull konsert nå! det var snacks! 5886455[/snapback] jepp, det var bra greier ^^ Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. april 2006 Rapporter Del Skrevet 8. april 2006 Fantomas - Experiment In Terror (Vilar de Mouros 2001) Hoho, stilige saker. 5887373[/snapback] Den låta er heftig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg