Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En grunn til at det muligvis blir for mye metall prat her på Backstage er pga rap/Trance har egene tråder?

5883422[/snapback]

 

Korrekt.

 

Jeg må bare bli med i solohylekoret til Satrucci_ og skrike ut at Keep of Kalessin har kommet med den råeste black metal plata på lenge. Fyttihelvete så vill den er! Slo ned som en bombe her til gards...

5883486[/snapback]

Fyfeite! Jeg slenger meg med på koret.

Lenke til kommentar

Wow, Armada virka svinbra. Skal sjekkes ut!

 

Den var bra den ja.

 

________

 

Peccatum - Oh, My Regrets

 

 

JAA! Fikk tak i Oh, My Regrets EP'n!

 

Hengemann, dette må du ikke la skli unna! Oh, My Regrets trur jeg nå er favoritt Peccatum sangen min! Gleder meg til Priest Covern står for tur!! wohoO!

 

Blood Red Skies var bare rar :p men ikke dårlig, men aldri om den tar orginalen.

Endret av skate4life
Lenke til kommentar

Finner det vanskelig å anskaffe denne fra godstolen.

 

Skal på platasjappa på mandag og hente med meg Ihsahn og KoK, finner jeg Oh, My Regrets kjøper jeg den sikkert.

 

PS:

Emperor will have a signing session on Saturday the 15th of April between 12.00 and 13.30, at Bodymap in Oslo. Bring your favourite Emperor items and get them signed.

:dribble:

 

Jeg tviler på at jeg får muligheten til å dra, men hvis det er noen av dere som skal, så ta kontakt på PM slik at vi kanskje kan få ordna noe. Hadde satt SINNSYKT stor pris på det! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...