Suppelars2k Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Jess, huet og ræva ut! :---D Anyways, det beste med INM er sangtitlene, men sjekk også fangear-seksjonen. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Ja, så det. Hehe. Lasta ned noen av sangene da? Holdt på å le meg ihjel.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Grr, ,begynner å bli lei av Tool. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Og det er enda ett år til neste plate. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Grr, ,begynner å bli lei av Tool. Har aldri hørt noe særlig på Tool Noe jeg burde forandre på kanskje? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Noe jeg burde forandre på kanskje? Så absolutt Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Pure ev0l!!1 Haha, dritbra. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Noe jeg burde forandre på kanskje? Så absolutt Opphøyd i 3125 Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Noe jeg burde forandre på kanskje? Så absolutt Opphøyd i 3125 Slenger meg på her... Eg burde også forandre på det... (selv om 'Ænima' har blitt gjennomhørt relativt mye.... men har de 2 andre uten å ha hørt så mye på de... ) Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Elsker lateralus. Tror nok ikke at jeg kan få nok av den. Fremtiden vil vise. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg er lei det "nye" Tool og det gamle. Im screwed. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Opiate er vel min yndlingsplate fra Tool, selv om det bare er en EP, da. Hva synes dere om The White Stripes? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Opiate er vel min yndlingsplate fra Tool, selv om det bare er en EP, da. Hva synes dere om The White Stripes? Aldri fått sansen for White stripes...men seier ikkje at det er dårlig musikk for det. Det har berre aldri slått meg... Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hva synes dere om The White Stripes? Har prøvd å høre en del på det, men jeg synes det blir repetetivt og litt "hypet". Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hva synes dere om The White Stripes? Har prøvd å høre en del på det, men jeg synes det blir repetetivt og litt "hypet". Enig. Grei beat på hittene, men eller tja. Hypet. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Syns det er helt ok. Musikk jeg kan høre på. Men det jeg har blir for.. likt. Klarer ikke å høre gjennom ei hel plate. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Velg ut de beste sangene fra hvert album og brenn de ut på en egen cd, så har du noe du kan høre på. Jeg er fan, liker spesiellt Little Room og Hardest Button to Button. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg