LarsP Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Prog er uansett et fjasete begrep som gaper over alt for mye (iallefall på det forumet her). =p Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Jaja. Mye av musikkmonopolet i Backstage er det jeg assosierer med det, uansett hvor riktig eller ikke det er (+ metal ) Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) cun: Hvis du vil høre på musikk uten progresjon, så vær så god. Men da har du ikke annet en rein, forutsigbar røtter-, pop- og visemusikk å velge mellom. LarsP: Metal er ikke et mindre fjasete begrep her. Man blir jo oversvømmet av det her, i motsetning til hva man blir av gode, melodiøse rockeband. Endret 3. april 2006 av neitakk Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 LarsP: Metal er ikke et mindre fjasete begrep her. Man blir jo oversvømmet av det her, i motsetning til hva man blir av gode, melodiøse rockeband. 5859539[/snapback] Hehe, sant nok. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Lørdagspizza <-- No fjas... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Knall sang, knall reklame. Jeg har mp3'en som ringetone på mobilen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Det er vel egentlig noe a det verste eg har hørt, ikkje minst mest plagsomme på lange tider Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Jeg har nettopp fått en musikalsk åpenbaring. Jeg har alltid sett på Maiden som det aboslutte live band, men i dag ble jeg bevist feil. Fikk endelig tak i "Set this world Ablaze" dvd'en, og joggu spiller ikke Killswitch fletta av Bruce og co. Fyfaen for en herlig dvd! edit: Det her er det absolutt ikke ofte jeg sier: Maiden kan ta seg en bolle Endret 3. april 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 cun: Hvis du vil høre på musikk uten progresjon, så vær så god. Men da har du ikke annet en rein, forutsigbar røtter-, pop- og visemusikk å velge mellom. LOL, les om hva jeg liker, du. Coil forutsigbart? :!::!::!: Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 ARGH! Tolljaevler må dø! Men før de dør må de pines i strekkbenk, vanntortur, strøm gjennom testiklene, +++. HYYYYl! CD fra Play.com: 210 kr MVA+ forenklet tollbehandling: 137 kr. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hadde den vært 11,- billigere, så hadde du sluppet toll (tror jeg). Bitre greier det der Men det er ikke tollerne sin skyld, da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Løsningen er ganske enkel. La være å bestille musikk fra Play.com. CDON er minst like bra, og har ikke tollavgifter. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Slik går de når Norges fagre land absolutt må ha den latterlige grensa på knappe 200,- Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Løsningen er ganske enkel. La være å bestille musikk fra Play.com. CDON er minst like bra, og har ikke tollavgifter. 5860127[/snapback] Joda, men jeg trodde det skulle komme på 199 kr, men så var visst kursene ekstra høye den dagen kortet ble trukket. Jaja, er i alle fall en bitter erfaring rikere. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 cun: Hvis du vil høre på musikk uten progresjon, så vær så god. Men da har du ikke annet en rein, forutsigbar røtter-, pop- og visemusikk å velge mellom. LOL, les om hva jeg liker, du. Coil forutsigbart? :!::!::!: 5860049[/snapback] Som tidliger nevnt. Nyskapning og progressiv er synonymer. Mao. Coil = Proggresiv. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Men progrock er noe helt spesielt, etter min mening. Generelt er progresjon ikke å forakte, da Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg har byttet til -Nyhus- fra headcleaver også. Teit at Nyhus uten -- var opptatt, men jeg overlever nok. Lei av det fjollete hodekløyver nicket. 5859199[/snapback] nå håper jeg for guds skyld jan-erik bytter nick til headcleaver xD Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Å ! strålende sjangse 5860550[/snapback] Jeg skal lage en hyllest til deg i signaturen min om du gjør det. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Men progrock er noe helt spesielt, etter min mening. Generelt er progresjon ikke å forakte, da 5860200[/snapback] Jeg skrev ikke prog rock. Jeg skrev prog. ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg