JR Ewing Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Den blir allerede spillt hyppig på svisj.Søstera mi er hekta på det, og den sangen Au, den svir. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg har ikke hørt den. Venter på albumet. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg har ikke hørt den. Venter på albumet. Blir sikkert en gledens dag for oss alle Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 No doubt about it. Pakker sammen campingutstyret og sover i kø utenfor platekompaniet. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 /Ber til Gud om 30 minusgrader hele uka Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Ble ikke hun kåret til årets Entertainer da? FABOLUUZZ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 She can entertain me anytime. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Ble ikke hun kåret til årets Entertainer da?FABOLUUZZ Virkelig? Da må jeg kjøpe den! :!: Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Yeargh! Har dere hørt den Ms Dynamite - Dy Na Mi Tee? Eller noe sånnt..? Vel, jeg hørte den tidligere i dag, og får den ikke ut av hodet! "I'm miss dynamitee.. blabla bla bla stereo feel the flow" Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Blir tuln av at jeg ikke får hørt den Flunk sangen jeg snakke om på sticky'en. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hmm. Lagt merke til hvor slapp moderatorene er på denne delen av Forumet? De der: hvem sang er dette - trådene blir sjeldent stengt. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Jepp. Skulle nesten ha vore "eigne" moderatorar på denne delen som det er på enkelte andre deler av forumet. Er irriterande med alle desse m3t0l-trolla som aldri gir seg òg. =/ Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Ja skulle hatt en egen moderator her. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg melder meg frivillig. (Like if ) Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Har dere sett dette? http://inm.necrobation.org/ :!: Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Strålende!! Likte spesielt Summoning The Unholy Frozen Winterdemons To the Grimmest And Most Frostbitten Inverted Forest Of Abazagorath Fengende...... Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Er irriterande med alle desse m3t0l-trolla som aldri gir seg òg. =/ Jeg stemmer på Satrucci_ som moderator Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Har dere sett dette? http://inm.necrobation.org/ :!: Jeg posta den for en evighet siden. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Som jeg lo da jeg leste gjennom news.. Hehe. i will be bringing my recording equipment to the inverted lair of of the necrowitch (where i have been lurking lately) later today. the recent hot and ungrim weather around here has angered me, and reminded me that "return of the necrowizard" hasn't been finished yet. Jeg posta den for en evighet siden. Ok, da er det ikke rart at jeg ikke har sett det. Endret 6. desember 2004 av aero^^ Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Har dere sett dette? http://inm.necrobation.org/ :!: Jeg posta den for en evighet siden. OMFG!!1 Kick nooooben som ikkse searcha før han posta denn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg