Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

forumet er jo også laget for dem som vil slippe å se mas om ting som ligger på VG-lista.

5828327[/snapback]

Og det er ganske så deilig :)

Det er nå et av de koseligere musikkforumene jeg vet om. Det har på en måte en garanti om at folk snakker av kunnskap og ikke oppspinn. Er jo veldig mange der som sitter inne med mye som de, heldigvis, deler med oss andre

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Låta fra den nye skiva til Keep of Kalessin virket ganske lovende. Det lille jeg har hørt fra før av dette bandet virket kjedelig, men dette var saker. :)

www.keepofkalessin.no

Last også ned video-teasern. Låt-klippet der var enda fetere! :dribble:

Endret av H4ngm4N
Lenke til kommentar

Etter første gjennomlytning stikker Astera Ton Proino og Panem et Circenses seg ut som de sterkeste låtene. Men alle låtene er bra. Føler denne har godt potensiale til å vokse etterhvert. Skal høre mer på den senere idag og imorgen. :)

Og lanez: WTF? :ohmy: Det klippet var sykt rått!

Lenke til kommentar
Jeg holder dere oppdaterte her, om det er greit :)

Liker ikke subforumet som er laget for det formålet...

5832847[/snapback]

Det er flott, skjekker aldri den delen av forumet uansett. :)

Ang. Keep of Kalessin - Armada, så kan jeg si at dette er et bra album. Crown of Kings, The Black Uncharted, Winged Watcher og Armada stikker seg ut som de beste låtene etter første gjennomlytning. De andre ble litt anonyme, men det forandrer seg sikkert når jeg får hørt mer på skiva. :)

Lenke til kommentar
skate4life: Den signaturen din har jeg klødd meg i hodet av. Har en mulig tolkning av den... Men kanskje du vil forklare hva den betyr?

5833399[/snapback]

Prøvde å tolke en tekst til en sang og fikk den setningen ut av det. Og syns det var så kos setning at.. ja. Trur egentlig teksten går noe sånt "De glatte apene som lokker seg ut i mørket" eller noe. Jeg vet ikke.

Spent på å høre din tolkning av det da :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...