Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er kanskje poenget? :)

5822144[/snapback]

det skal vi ikke se bort ifra ;] men jeg hadde uansett følt at slike plater ville skjendet enhver respektabel platesamling, dersom den hadde selskap av stilrene og fine covere fra f eks pink floyd, the beatles, radiohead osv. heldigvis har jeg ikke det problemet, ettersom jeg synes musikken til cannibal corpse er omtrent like stygg som coverarten.

Lenke til kommentar

Beklager dobbeltpost, men har dårlige nyheter: :cry:

 

Peccatum has left the building (04.03.2006)

 

After eight years of creating within the borders of Peccatum, Ihsahn and Ihriel have decided to go elsewhere with their music. Ihsahn is going solo and Ihriel will continue her work in Star of Ash. They both still run Mnemosyne productions and Symphonique Studio, and will definitely continue to explore the outer boundaries of dark music in many years to come – ‘To boldly go where no man has gone before’. Ihriel and Ihsahn would like to take the opportunity to thank all Peccatum fans and listeners, and hope they will find equal pains and pleasures in their new musical endeavours.

 

:cry: :cry: :cry: :cry:

Lenke til kommentar
Det er kanskje poenget? :)

5822144[/snapback]

det skal vi ikke se bort ifra ;] men jeg hadde uansett følt at slike plater ville skjendet enhver respektabel platesamling, dersom den hadde selskap av stilrene og fine covere fra f eks pink floyd, the beatles, radiohead osv. heldigvis har jeg ikke det problemet, ettersom jeg synes musikken til cannibal corpse er omtrent like stygg som coverarten.

5822306[/snapback]

 

Er vel samma greia som med rappere og 80-tallsband. Skal vekke oppsikt og selge på den måten.

 

Fant et deilig klipp i dag, som bare bekrefter at de gamle er best. Treig side, så bare trykk pause og la den streame ferdig.

Lenke til kommentar
Hmm, hvordan får man tak i den på lovlig vis? :hmm:

5822758[/snapback]

Jobber i plateselskapet? :p PM

 

Beklager dobbeltpost, men har dårlige nyheter: :cry:

 

Peccatum has left the building (04.03.2006)

 

After eight years of creating within the borders of Peccatum, Ihsahn and Ihriel have decided to go elsewhere with their music. Ihsahn is going solo and Ihriel will continue her work in Star of Ash. They both still run Mnemosyne productions and Symphonique Studio, and will definitely continue to explore the outer boundaries of dark music in many years to come – ‘To boldly go where no man has gone before’. Ihriel and Ihsahn would like to take the opportunity to thank all Peccatum fans and listeners, and hope they will find equal pains and pleasures in their new musical endeavours.

 

:cry: :cry: :cry: :cry:

5822823[/snapback]

Leste det for litt siden, men Ihsahn tar fakkelen videre han altså :) føler mye peccatum enda ligger i musikken hans.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...