Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fant et, så Kaiern skylder meg 10 kroner. 1349 er kjempe kjedelig møkk,    man kan finne mer spennende black metal i et vannhull nede i Eteopia.

 

*Vente på at mange er enige med meg*

5812585[/snapback]

Tror du må vente en stund da, gitt. Det finnes en god del bedre svartmetallband enn 1349 IMO, men 1349 er langt bedre enn slik du beskriver dem.

Lenke til kommentar
=|

Til og med han som har laga den synes den suger.

Jaja, kvar sin smak. =P

5812772[/snapback]

Ja, hver sin smak. Og syns ikke du burde le av at jeg hører på ett band du og han som har laget det syns suger.

 

Andre eller noe sa det kanskje kom en plate i tidlig 07 eller noe så vi får se hva de presterer da :)

Lenke til kommentar
Hole in the Sky 2006:

 

1349

Aeternus

Atheist

Burst

Celtic Frost

..........Resten.

 

EHAHEAHHAAHAHAHAH FYFAAAAAEN!!

5812477[/snapback]

Fy steike! Glad melding å få etter og vært på drit fylla helt ned-tusja og jævlig. :cool:

 

El-Caco ska jeg se i Sommer og, live i Arendal faktisk.

Og Down II er et herlig album, beste jeg har hørt med Phil, kjøpes HØRT!

Endret av lanez-nor
Lenke til kommentar
Jeg fant et, så Kaiern skylder meg 10 kroner. 1349 er kjempe kjedelig møkk,    man kan finne mer spennende black metal i et vannhull nede i Eteopia.

 

*Vente på at mange er enige med meg*

5812585[/snapback]

Tror du må vente en stund da, gitt. Det finnes en god del bedre svartmetallband enn 1349 IMO, men 1349 er langt bedre enn slik du beskriver dem.

5812705[/snapback]

 

Joda, de er gode, men kjedelige. Det samme med Dream Theater, talentfulle karer, men er jo kjedeligere enn og se på sandkorn som blåser.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...