TAAB Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Skulle vært en kanal som sendte samtids folkemusikk. DET er saker det Nrk's arkiv fra 1934 er nok ikke like spenstig Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Er det bare jeg som tror at målgruppen for den kanalen ikke er de som er ivrigst når det gjelder digital radio? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Kanskje det er for å få disse menneskene til å bruke digital radio? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 GLHF sier jeg nå bare. Spørs om det blir en braksuksess. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Har ikke sansen for noen av musikkanalene jeg. MTV f.eks. Liiiite som "treffer" meg. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Enig. Men ser egentlig generellt lite på tv uansett. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Har ikke sansen for noen av musikkanalene jeg. MTV f.eks. Liiiite som "treffer" meg. Kan være at VH1 får noen treff da... hender av og til at de har noe bra der... men for det meste så er det ingen gode musikk kanaler Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Har ikke sansen for noen av musikkanalene jeg. MTV f.eks. Liiiite som "treffer" meg. Kan være at VH1 får noen treff da... hender av og til at de har noe bra der... men for det meste så er det ingen gode musikk kanaler Jepp, det hender. 1 gang i mnd liksom. Ser forresten like lite som Aero. Kanskje enda mindre. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Gudskjelov så har de fleste fansites en eller annen filmsnutt av favorittbandene. Ellers så finnes det jo alltids alternative veier på internett............... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Noen andre som har vært så uheldige å hørt den nye låta til idol-Sandra å han andre fyren da? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Noen andre som har vært så uheldige å hørt den nye låta til idol-Sandra å han andre fyren da? jupp Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Nei. Håpen jeg kan unngå det en stund. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Nei. Håpen jeg kan unngå det en stund. Hm, ja, du slipper å forsøpple ørene dine i hvertfall. Endret 4. desember 2004 av kaiern Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jepp. Den kommer sikkert til å florere overalt hvor musikk spilles. Blir vel vanskelig å ikke høre den. Argh. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jepp. Den kommer sikkert til å florere overalt hvor musikk spilles. Blir vel vanskelig å ikke høre den. Argh. Kjem vel til å florere på "svisj" på nrk2 ilag med Call on me....wonder why... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hah, eg klarte til og med å holde meg unna dragostea din tei, så eg skal nok klare å holde denne på god avstand òg. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hah, eg klarte til og med å holde meg unna dragostea din tei, så eg skal nok klare å holde denne på god avstand òg. Det klarte eg og lenge faktisk...skjønte faktisk ikkje ka folk snakka om langt uti august ellerno...og den var vel populær i juni? (jaja...kanskje ikkje mykje å skryte av likevel.. ) Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Kjem vel til å florere på "svisj" på nrk2 ilag med Call on me....wonder why... Den blir allerede spillt hyppig på svisj. Søstera mi er hekta på det, og den sangen Endret 4. desember 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg