Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du trenger ikke utgi deg for å være altvitende i musikkens verden, f.eks. Det har vi andre personer her på forumet til. Nisje Olm og Glint, for å ta to glimerende eksempler. :)

5782457[/snapback]

Jeg er langt ifra altvitende og mener heller ikke å virke sånn.

 

Jeg er litt usikker på om last.fm'en min fungerer, da jeg ikke har sjekket på en måned eller noe, men du kan jo se der.

 

edit:

leif

 

edit2:

Ting blir foresten litt lettere om du tolker det jeg skriver som min mening og ikke noe jeg beinhardt mener er fakta. Jeg vet jeg har en dårlig vane av å skrive på en påstålig måte, men det er ikke alltid ment sånn.

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
Siden du ikke fatter det selv: folk skriver bare slike ting fordi du kommer med så morsomme reaksjoner hele tiden.

 

(og nå gidder jeg ikke å gi deg flere teskjeier :shrug:)

5781221[/snapback]

Noen må jo holde underholdningsfaktoren oppe :cool:

 

Til en viss grad stemmer nok det der. Men da jeg i nesten et halvt år ignorerte miniflamingen deres, og de alikevel fortsetter har det nok røtter andre steder.

 

Vi burde vel uansett kanskje la denne diskusjonen dø ut? Om hylo eller nissen føler for å breske seg litt mer kan de kanskje ta det på pm i steden.

 

Og nissen. Du er foresten den aller tøffeste! Det er derfor jeg sparte deg til sist :wee:

 

Så kan vi kline sammen listen over de 5 feteste(feiteste?) brukerne i backstage:

 

1. Nissen (fordi han enkelt og greit sparker rumpe)

2. Hylo (fordi han så så nusselig ut med barnehagefrisyren sin*)

3. Satrucci_ (fordi han har BrT i signaturen :w00t: )

4. H4ngm4N (fordi han aldri har byttet avatar(?))

5. Glint (fordi han het zyklon før :shrug:)

 

beklager TLZ, du er for hyggelig til å havne på lista. Ikke helt skarp nok :fun:

 

edit:

*det er sånn frisyre alle de 4 år gamle jente har bortpå barnehagen her

5782375[/snapback]

 

 

ja de der er noen jævler :/

Lenke til kommentar

Har fått smaken på Circular Supremacy igjen jeg. Åpnings låta, In the eyes of Death, er virkelig herlig

 

edit:

Beklager Glint, men cybersex skillsa dine er ikke nevneverdig-gode :)

 

btw, kommer ikke inn på behemoth sida. Mangler jeg noen?

Fikk kopiert inn 4-5 av albumene fra en kamerat i går. Har ikke hørt igjennom enda.

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
Ah, Selected Ambient Works har jeg seff glemt å sjekke ut.

 

Er ikke akkurat bevandret i denne sjangeren, men det skal jeg gjøre noe med.

5783611[/snapback]

 

Coil har lagd gode låter innen dette. Det sniker seg inn en vokal eller to her og der, men fokuset er på det ambiente, lizz.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...