H4ngm4N Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 4. H4ngm4N (fordi han aldri har byttet avatar) (Jeg velger ihvertfall å ta det som et komplement. ) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Du trenger ikke utgi deg for å være altvitende i musikkens verden, f.eks. Det har vi andre personer her på forumet til. Nisje Olm og Glint, for å ta to glimerende eksempler. 5782457[/snapback] Jeg er langt ifra altvitende og mener heller ikke å virke sånn. Jeg er litt usikker på om last.fm'en min fungerer, da jeg ikke har sjekket på en måned eller noe, men du kan jo se der. edit: leif edit2: Ting blir foresten litt lettere om du tolker det jeg skriver som min mening og ikke noe jeg beinhardt mener er fakta. Jeg vet jeg har en dårlig vane av å skrive på en påstålig måte, men det er ikke alltid ment sånn. Endret 20. mars 2006 av headcleaver Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Siden du ikke fatter det selv: folk skriver bare slike ting fordi du kommer med så morsomme reaksjoner hele tiden. (og nå gidder jeg ikke å gi deg flere teskjeier ) 5781221[/snapback] Noen må jo holde underholdningsfaktoren oppe Til en viss grad stemmer nok det der. Men da jeg i nesten et halvt år ignorerte miniflamingen deres, og de alikevel fortsetter har det nok røtter andre steder. Vi burde vel uansett kanskje la denne diskusjonen dø ut? Om hylo eller nissen føler for å breske seg litt mer kan de kanskje ta det på pm i steden. Og nissen. Du er foresten den aller tøffeste! Det er derfor jeg sparte deg til sist Så kan vi kline sammen listen over de 5 feteste(feiteste?) brukerne i backstage: 1. Nissen (fordi han enkelt og greit sparker rumpe) 2. Hylo (fordi han så så nusselig ut med barnehagefrisyren sin*) 3. Satrucci_ (fordi han har BrT i signaturen ) 4. H4ngm4N (fordi han aldri har byttet avatar(?)) 5. Glint (fordi han het zyklon før ) beklager TLZ, du er for hyggelig til å havne på lista. Ikke helt skarp nok edit: *det er sånn frisyre alle de 4 år gamle jente har bortpå barnehagen her 5782375[/snapback] ja de der er noen jævler :/ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 ja de der er noen jævler :/ 5782667[/snapback] Neida, søtere småtasser skal du lete lenge etter Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Hvor har det blitt av LarsP? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 5. Glint (fordi han het zyklon før ) 5782375[/snapback] w00t? Ikke pga. cybersex-skillza mine? Noen med ambience-anbefalinger på lager? Foretrekker den dystre, melankolske varianten. Ulver - Blinded By Blood <3 Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Noen med ambience-anbefalinger på lager? Foretrekker den dystre, melankolske varianten. Ulver - Blinded By Blood <3 5783204[/snapback] Akkurat det bandet jeg tenkte på da jeg leste ordet 'ambience'. Aphex Twin kan kanskje slå an, selv om det ikke er like bra som Ulver IMO. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Ah, Selected Ambient Works har jeg seff glemt å sjekke ut. Er ikke akkurat bevandret i denne sjangeren, men det skal jeg gjøre noe med. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Selected Ambient Works 85-92 er ikke noen dårlig skive. Pulsewidth er den beste låta på den skiva IMO. Edit: Glemte å nevne låta Windowlicker. Det er kanskje den låta mannen er mest kjent for. N.P.: Primus - Greet The Sacred Cow Utrolig artig låt. Endret 20. mars 2006 av -Knuð Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Er ikke akkurat bevandret i denne sjangeren, men det skal jeg gjøre noe med. 5783611[/snapback] Vurderer å gjøre noe med det selv. Men nå går det i Kamel - Snøgåsa <3 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Har fått smaken på Circular Supremacy igjen jeg. Åpnings låta, In the eyes of Death, er virkelig herlig edit: Beklager Glint, men cybersex skillsa dine er ikke nevneverdig-gode btw, kommer ikke inn på behemoth sida. Mangler jeg noen? Fikk kopiert inn 4-5 av albumene fra en kamerat i går. Har ikke hørt igjennom enda. Endret 20. mars 2006 av headcleaver Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Angående norsk elektrisk lyd.. på sidene til Calmcorder og The Soundbyte (media section) kan du laste ned en gratis singel Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 The Soundbyte var flott. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Calmcorder var jævla flott! Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Calmcorder hørtes ut som en blanding av Krøyt og PJ Harvey, og da passer det vel med en Krøyt link for å støtte opp om påstanden. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Ihsahn - Citizen | Album: The Adversary (Promo) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Ah, Selected Ambient Works har jeg seff glemt å sjekke ut. Er ikke akkurat bevandret i denne sjangeren, men det skal jeg gjøre noe med. 5783611[/snapback] Coil har lagd gode låter innen dette. Det sniker seg inn en vokal eller to her og der, men fokuset er på det ambiente, lizz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg