Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Attera Totus Sanctus er BALLEFET! Den beste utgivelsen i 2005 ved siden av Taake. Illsint, knallhard og agressiv black metal slik det skal gjøres. Veldig mange som ikke greier det. :p

5778271[/snapback]

Jeg mener at Attera Totus Sanctus går sammen med de som ikke greier det. Dark Funeral går an å høre på, men det er langt ifra det beste i sin sjanger IMO.

Lenke til kommentar
Kan du fortelle meg hvordan i huleste heite helvete du har begynt å høre på sånn musikk?

 

Før var det; OOOOHOHOHOH KEKEKEKEK MANOWAR OG MAIDEN. KEK. HAMMERFALL. KEKEKEKEKEKE.

5777234[/snapback]

Har hørt på "sånn" musikk like lenge som jeg har hørt på Maiden eller Manowar. Hva jeg hører på varierer nemlig. En måned/halvår, noe litt roligere som Maiden eller Manowar, andre ganger(som nå) tar jeg fram noen av death/black cdene mine igjen og hører litt på de. Sist jeg var i death/black humør, var når jeg først registrerte meg på forumet her, rundt høsten 04, så du kan sikkert se om i gjennom poste-historien min og se for om jeg var innom på musikk, postet jeg garantert et eller annet om Borknagar eller Behemoth eller noe. Men jeg tror kanskje jeg bare var på skjermkortdelen..

5777922[/snapback]

Det må nok du finne for meg, for jeg har letet igjennom hele post-historien din. :)
Lenke til kommentar
Det må nok du finne for meg, for jeg har letet igjennom hele post-historien din. :)

5778568[/snapback]

Da var jeg sikkert ikke innom musikk før våre 05. eller noe da. Jeg regner med at du leser like godt som meg, altså finner ikke du det, finner ikke jeg der.

 

Sitter å hører igjennom Killswitch Engage's Alive or just Breathing nå. Skikkelig kose metalcore. Anbefales :)

Lenke til kommentar
Da var jeg sikkert ikke innom musikk før våre 05. eller noe da. Jeg regner med at du leser like godt som meg, altså finner ikke du det, finner ikke jeg der.

5778666[/snapback]

 

Brå overgang fra scooter til dømetall da :cry:

5778700[/snapback]

Klarer du ikke å poste en eneste gang uten alle de pinelige forsøkene dine på å tøffe deg? Jeg begynner å bli litt sliten av det. Du har kjent meg i et år og har ikke peiling på hva du snakker om. Jeg påstår ikke alt mulig om deg, så da kan du la være å gjøre det om meg. Vent i hvertfall til du vet hva du preiker om.

 

På forhond - takk!

Lenke til kommentar
Da var jeg sikkert ikke innom musikk før våre 05. eller noe da. Jeg regner med at du leser like godt som meg, altså finner ikke du det, finner ikke jeg der.

5778666[/snapback]

 

Brå overgang fra scooter til dømetall da :cry:

5778700[/snapback]

Klarer du ikke å poste en eneste gang uten alle de pinelige forsøkene dine på å tøffe deg? Jeg begynner å bli litt sliten av det. Du har kjent meg i et år og har ikke peiling på hva du snakker om. Jeg påstår ikke alt mulig om deg, så da kan du la være å gjøre det om meg. Vent i hvertfall til du vet hva du preiker om.

 

På forhond - takk!

5779000[/snapback]

 

Tar jeg ikke kraftig feil startet min karriere som “musikkfanatiker” i slutten av 9. Klasse. jo da, før den tid hadde jeg jo også hørt på en del musikk, men da gikk det i lusene mc. music cd’er, scooter og annen dritt musikk.

 

knegg :whistle:

Lenke til kommentar
knegg  :whistle:

5779096[/snapback]

Hvor står det der at jeg gikk jeg fra scooter til death metal? Finn det og jeg skal legge meg flat. Det eneste som står er at jeg hørte på mye dritt før 9. klasse. Om du ikke klarer å lese det burde du enten skaffe deg briller eller få et eller annet mot dysleksi.

 

Skjønner egentlig ikke hvorfor du absolutt skal bry deg så mye med meg hele tida. Enten det er her eller msn. Prøv å bry deg med folk som faktisk vil at du skal bry deg med dem.

 

edit:

Om du føler for å plage meg fra nå av, ta det på msn'a. Tror ikke du får noe respekt av å tøffe deg på den måten der på dette forumet eller noen andre forum.

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
knegg  :whistle:

5779096[/snapback]

Hvor står det der at jeg gikk jeg fra scooter til death metal? Finn det og jeg skal legge meg flat. Det eneste som står er at jeg hørte på mye dritt før 9. klasse. Om du ikke klarer å lese det burde du enten skaffe deg briller eller få et eller annet mot dysleksi.

 

Skjønner egentlig ikke hvorfor du absolutt skal bry deg så mye med meg hele tida. Enten det er her eller msn. Prøv å bry deg med folk som faktisk vil at du skal bry deg med dem.

 

edit:

Om du føler for å plage meg fra nå av, ta det på msn'a. Tror ikke du får noe respekt av å tøffe deg på den måten der på dette forumet eller noen andre forum.

5779216[/snapback]

 

Keke, sa brura og redigerte litt.

 

Skjønner du poengene mine?

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
anywayz...

 

Har lagt min elsk på Daft Punk - Discovery de siste dagene. Direkte flaut at jeg ikke har den i hylla. Må definitivt gjøres noe med.

 

 

np: Digital Love :love:

5779452[/snapback]

 

Om det er plata jeg tror det er, så er den skikeklig kul.

 

Låter som Faster, Harder, Stronger og One More Time er jo uforglemmelige.

 

NP: Official Soundtrack - Andrew Lloyd Webber - The Phantom of The Opera - The Phantom of The Opera

 

Puh. Langt navn.

Endret av Marley
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...