Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Jeg har en cd til gode på platekompaniet. Noen som har litt sære tips til cd?  :wee:

5769781[/snapback]

Lamb of God - As The Palaces Burn? Koselig :)

Den er ikke noe særlig sær, men knallfett groove/thrash metal med litt hardcore-punk-aktig vokal. :)

5773226[/snapback]

Jeg er ganske så sikker på at om du spør en "vanlig" person på gata om de synes Lamb of God er sær musikk vil de svare ja.

Men for folk som er vandt med Sarcofago, Behemoth, Alcest, Negura Bunget eller Psycroptic er nok svaret et helt annet :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har en cd til gode på platekompaniet. Noen som har litt sære tips til cd?  :wee:

5769781[/snapback]

Lamb of God - As The Palaces Burn? Koselig :)

Den er ikke noe særlig sær, men knallfett groove/thrash metal med litt hardcore-punk-aktig vokal. :)

5773226[/snapback]

Jeg er ganske så sikker på at om du spør en "vanlig" person på gata om de synes Lamb of God er sær musikk vil de svare ja.

Men for folk som er vandt med Sarcofago, Behemoth, Alcest, Negura Bunget eller Psycroptic er nok svaret et helt annet :)

5773626[/snapback]

Kan du fortelle meg hvordan i huleste heite helvete du har begynt å høre på sånn musikk?

 

Før var det; OOOOHOHOHOH KEKEKEKEK MANOWAR OG MAIDEN. KEK. HAMMERFALL. KEKEKEKEKEKE.

 

Og nå har du blitt hardbarka death metaller? Når skal du bli emo?

 

 

Med vennelig hilsen,

Hylolz.

Lenke til kommentar
Kan du fortelle meg hvordan i huleste heite helvete du har begynt å høre på sånn musikk?

 

Før var det; OOOOHOHOHOH KEKEKEKEK MANOWAR OG MAIDEN. KEK. HAMMERFALL. KEKEKEKEKEKE.

5777234[/snapback]

Har hørt på "sånn" musikk like lenge som jeg har hørt på Maiden eller Manowar. Hva jeg hører på varierer nemlig. En måned/halvår, noe litt roligere som Maiden eller Manowar, andre ganger(som nå) tar jeg fram noen av death/black cdene mine igjen og hører litt på de. Sist jeg var i death/black humør, var når jeg først registrerte meg på forumet her, rundt høsten 04, så du kan sikkert se om i gjennom poste-historien min og se for om jeg var innom på musikk, postet jeg garantert et eller annet om Borknagar eller Behemoth eller noe. Men jeg tror kanskje jeg bare var på skjermkortdelen..

 

Men jeg skal tilstå at jeg har nok blitt litt reintrodusert til death takke være det forumet her. Når jeg leser navnet på band som før var favorittene mine hver dag, er det jo bare et tidsspørsmål før jeg drar ut en skive fra hylle og lar musikken herje fritt igjen.

 

Og så har vi band jeg ikke likte spesielt godt før, men som jeg har hørt mer på, på grunn av god omtale her. Meshuggah f. eks var et band jeg ikke syntes noe om før, men som nå nesten er oppe blant de absolutte favorittene.

 

En må late som en er med i gjengen for å få innpass vøtt.

Ikke blir for innbilsk nå. Hva jeg hører på styres nok kun på grunnlag av hva jeg synes er bra og ikke andres meninger eller holdninger. Da hadde det nok gått mer i Britney og 50cent. Om jeg skulle ville passe inn i en gruppe hadde jeg da aldri valgt den minste og ”frekkeste”. Det er grenser for hvor korttenk jeg kan være også.

 

Og hva er feil med Negura Bunget?

Lenke til kommentar
En må late som en er med i gjengen for å få innpass vøtt.

5777390[/snapback]

Ta meg som eksempel. Egentlig liker jeg Backstreet Boys, men så fannt jeg ut at hvis jeg noen gang skulle få tafse på Satrucci, så måtte jeg pine meg selv med å høre den fæle dømetallen :(

Endret av kaiern
Lenke til kommentar

Negura Bunget prøver for hardt.

 

En jäkla suppe av monoton black metal, halvgod ambience og tåpelige effekter. Dette hadde kanskje funket litt om ikke de lagde så lange låter. 5X10min med dette våset blir for drøyt.

 

Det er vel strengt talt unødvendig å si at 'n Crugu Bradului promo-CDen jeg fikk ikke levde særlig lenge.

Lenke til kommentar
En må late som en er med i gjengen for å få innpass vøtt.

5777390[/snapback]

Ta meg som eksempel. Egentlig liker jeg Backstreet Boys, men så fannt jeg ut at hvis jeg noen gang skulle få tafse på Satrucci, så måtte jeg pine meg selv med å høre den fæle dømetallen :(

5777997[/snapback]

Stakkars *klappe på*

 

Crapmetal fra Romania..? Alt?

Crapmetal fra Romania funker kjempefint som bakgrunnsstøy :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...