Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

enig i at lange trommesoloer fort kan bli kjedelig, men jeg liker når de mer eller mindre blir integrert i sangen. slik at du har alt rundt trommene samtidig, ikke at bare trommene er i fokus når det er en trommesolo.

5767179[/snapback]

Helt klart, det beste er en jam (eller en forlengelse av et parti) hvor trommisen blir helt spastisk. Liker også outroer hvor rytmeseksjonen fortsetter lekende, men som sagt det kan fort bli for mye av det gode.

 

Edit: La til sitat.

Endret av Nisje Olm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du må jo sjøl finne ut hva som er best. Noen likner teknikk, andre liker show :)

5767597[/snapback]

Det er opp til hver enkelt hva man liker best. Ikke hva som er best. At en trommis kan showe rundt med trommestikkene sine og rotere på et pentagram gjør han ikke til en god trommis. At en trommis har skummelt god kropskontroll og kan spille fete, vanskelig og tekniske rytmer gjør en trommis til en god trommis. Egentlig ganske så logisk :)

 

Jeg velger skilks over show. Det hjelper lite å kunne spinne rundt på et pentagram om man ikke klarer å levere.

 

edit:

Og ja, jeg tørr vedde en testikkel på at Haake hadde knust Joey om de hadde blitt satt mot hverandre.

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar

Martin Lopez er utrolig dyktig ja. Digger rytmene hans, passer perfekt med musikken. En av mine favoritt-trommiser, sammen med Haake og Lombardo. :)

 

Hvem som er teknisk dyktigst i verden kommer vi neppe aldri til å bli enige om, så jeg foreslår at vi dropper diskusjonen. Den har allerede sporet en del av. At folk liker forskjellige ting må dere bare godta.

Lenke til kommentar
Hvem som er teknisk dyktigst i verden kommer vi neppe aldri til å bli enige om, så jeg foreslår at vi dropper diskusjonen. Den har allerede sporet en del av. At folk liker forskjellige ting må dere bare godta.

5768746[/snapback]

Sant nok, men når det er en så stor klasse forsjell som det er fra Joey til de aller beste synes jeg det blir litt dumt å fortsette å kverulere på at han er i verdenseliten.

Men okey, vi dropper diskusjonen.

 

edit:

Jeg er foresten nå den "stolte" eier av alle Cannibal Corpse albumene. Morsom musikk. Hører på Pounded into Dust as we speak :)

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
Cannibal Corpse har jeg aldri hatt særlig sansen for. Har dog ikke hørt så alt for mye, hvilken skive er den beste?

5768902[/snapback]

Skal jeg være helt ærlig synes jeg mesteparten av musikken er ganske så identisk.

Men et av favorittene er Blood Thirst :)

 

edit:

Beklager, det var Blood Thirst jeg mente.

 

edit2:

Fyfaen, så deilig og morbid denne musikken er :lol:

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...