Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

jo, han er sinnsykt dyktig.. man kan ikke dømme skillsa hans bare fordi man ikke liker musikken dems..

5757479[/snapback]

Jeg digger musikken hans(Vol3 albumet til Slipknot), men synes ikke han er så god at han er blant verdenseliten. :shrug:

 

Uansett, musikk er da uansett ikke en konkuranse i dyktighet i instrumenter, det handler om *trommevirvel* å lage god musikk. (Den trenger ikke være teknisk vanskelig).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jo, han er sinnsykt dyktig.. man kan ikke dømme skillsa hans bare fordi man ikke liker musikken dems..

5757479[/snapback]

Jeg digger musikken hans(Vol3 albumet til Slipknot), men synes ikke han er så god at han er blant verdenseliten. :shrug:

5757679[/snapback]

jeg liker ikke musikken hans, og jeg synes ikke han er blandt verdenseliten heller.

Lenke til kommentar
jo, han er sinnsykt dyktig.. man kan ikke dømme skillsa hans bare fordi man ikke liker musikken dems..

5757479[/snapback]

Jeg digger musikken hans(Vol3 albumet til Slipknot), men synes ikke han er så god at han er blant verdenseliten. :shrug:

5757679[/snapback]

jeg liker ikke musikken hans, og jeg synes ikke han er blandt verdenseliten heller.

5758117[/snapback]

 

:!:

Lenke til kommentar

Når det kommer til smak og behag innen musikk, er det opp til enhver å bedømme sjøl om det han hører er bra eller ikke, uavhengig av senderens ferdigheter innen sitt instrument e.l.

 

Så om Joe Satriani har øvd i 8 timer hver dag mot Leif som aldri har rørt en gitar i sitt liv, betyr ikke det dermed at jeg syns Satriani er bedre enn Leif, hvis Leif lager på gitaren noe jeg liker bedre.

 

Men så skal det nevnes at det som regel er de mest mest ekspertise og erfaring som lager musikk som er appellerende til meg, da.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvorfor Wilska ble sparket fra Finntroll?

5757367[/snapback]

"We have reached a situation in which we find it impossible to continue

Finntroll with our singer Wilska. This decision was very hard to make, but

after long talks and deep conversations we finally came to the conclusion

that if we were to continue Finntroll, we had to let Wilska go. We thank

Wilska for the past three years.

Finntroll is now actively searching for a new singer, and will continue

working on a new album which should come out by the end of 2006. Although

Finntroll does not have a permanent singer in its ranks at the moment, we

will not let this affect our already scheduled performances."

-Finntroll

 

29.01.2006 Bye, and thanks for all the fish...

With a heavy heart I bring you the following news: In a band meeting one hour ago I was fired as a singer of Finntroll. Reasons are many and for the most part private, but personal differences and lack of discussion have led my bandmates to doubt my commitment for this band. I believe this will be discussed widely in the following days and more info will undoubtedly be out soon for your viewing pleasure. I will only say the following: These past three years have been the best times of my life and I want to thank all the friends I've gained from this, crews past and present, supporters who came to our shows and shared the good and the bad times. I will always cherish you in my heart. Thanks for my now ex-bandmates for sharing this experience with me. Life goes on and wounds will heal. The future remains to be seen.

 

Thank all of you and see you sometime, somewhere.

-Wilska

Lenke til kommentar
Hvis "Joey" er han karen som satt fastspent i et bøttesete, på toppen av et pentagram som roterte samtidig som det reiste seg opp på høykant midt under trommingen, ja da er Joey definitivt en batterist jeg liker.  :lol::thumbup:

5757808[/snapback]

Ja, det stemmer:

 

Joey drumsolo

5757836[/snapback]

 

Han er utvilsomt dyktig, men syns ikke han fortjener plass i "verdenseliten" akkurat. Sammenlign Joey-soloen med Flo Mounier.

 

Forskjell? Ja, en "smule".

Lenke til kommentar

Jeg er enig, jeg liker Darkthrone, men hater Emperor, og etter det jeg har fått med meg er Emperor tekniske, og Darkthrone lite teknisk. Beste sangen til Darkthrone etter min mening er Hans Siste Vinter, og den er tilogmed så simpel på gitar at jeg klarer den.. og da er den så lite teknisk at det gjør vondt.

Lenke til kommentar
Mange ser først etter hva andre liker for så å bestemme seg for å like en artist, eller ser en kul video på MTV. Du vet.. den type folk som man ser inn i øynene og tenker: "lyset på, men ingen hjemme" a.k.a. the scum of the earth.

5760832[/snapback]

Godt sagt.

 

*kose seg med Cynic og Death*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...