TLZ Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 jo, han er sinnsykt dyktig.. man kan ikke dømme skillsa hans bare fordi man ikke liker musikken dems.. 5757479[/snapback] Jeg digger musikken hans(Vol3 albumet til Slipknot), men synes ikke han er så god at han er blant verdenseliten. Uansett, musikk er da uansett ikke en konkuranse i dyktighet i instrumenter, det handler om *trommevirvel* å lage god musikk. (Den trenger ikke være teknisk vanskelig). Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) De lager vel like bra musikk også, tenker jeg. 5757163[/snapback] Nå bør du passe deg, Joey er en av nåtidens desidert dyktigste trommeslagere. 5757279[/snapback] Ingen tvil om at han er dyktig, men musikken han og bandet lager, trenger ikke være bra for det. Edit: Feil sitat. Endret 15. mars 2006 av -Knuð Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 De lager vel like bra musikk også, tenker jeg. 5757163[/snapback] Nå bør du passe deg, Joey er en av nåtidens desidert dyktigste trommeslagere. 5757279[/snapback] Nei 5757414[/snapback] Modern Drummer sier så. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Hvis "Joey" er han karen som satt fastspent i et bøttesete, på toppen av et pentagram som roterte samtidig som det reiste seg opp på høykant midt under trommingen, ja da er Joey definitivt en batterist jeg liker. Endret 15. mars 2006 av Vice Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Hvis "Joey" er han karen som satt fastspent i et bøttesete, på toppen av et pentagram som roterte samtidig som det reiste seg opp på høykant midt under trommingen, ja da er Joey definitivt en batterist jeg liker. 5757808[/snapback] Ja, det stemmer: Joey drumsolo Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Noen som har Opeth - Lamentations DVD'en? Den ser imponerende bra ut på papiret, men hvordan er lyd- og bildekvaliteten på live-showet? Kun 189,- på cdon, svært fristende. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Noen som har Opeth - Lamentations DVD'en?Den ser imponerende bra ut på papiret, men hvordan er lyd- og bildekvaliteten på live-showet? Kun 189,- på cdon, svært fristende. 5757908[/snapback] DRIIT BRA LYD OG BILDE!!! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 jo, han er sinnsykt dyktig.. man kan ikke dømme skillsa hans bare fordi man ikke liker musikken dems.. 5757479[/snapback] Jeg digger musikken hans(Vol3 albumet til Slipknot), men synes ikke han er så god at han er blant verdenseliten. 5757679[/snapback] jeg liker ikke musikken hans, og jeg synes ikke han er blandt verdenseliten heller. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 jo, han er sinnsykt dyktig.. man kan ikke dømme skillsa hans bare fordi man ikke liker musikken dems.. 5757479[/snapback] Jeg digger musikken hans(Vol3 albumet til Slipknot), men synes ikke han er så god at han er blant verdenseliten. 5757679[/snapback] jeg liker ikke musikken hans, og jeg synes ikke han er blandt verdenseliten heller. 5758117[/snapback] :!: Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Når det kommer til smak og behag innen musikk, er det opp til enhver å bedømme sjøl om det han hører er bra eller ikke, uavhengig av senderens ferdigheter innen sitt instrument e.l. Så om Joe Satriani har øvd i 8 timer hver dag mot Leif som aldri har rørt en gitar i sitt liv, betyr ikke det dermed at jeg syns Satriani er bedre enn Leif, hvis Leif lager på gitaren noe jeg liker bedre. Men så skal det nevnes at det som regel er de mest mest ekspertise og erfaring som lager musikk som er appellerende til meg, da. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Noen som vet hvorfor Wilska ble sparket fra Finntroll? 5757367[/snapback] "We have reached a situation in which we find it impossible to continue Finntroll with our singer Wilska. This decision was very hard to make, but after long talks and deep conversations we finally came to the conclusion that if we were to continue Finntroll, we had to let Wilska go. We thank Wilska for the past three years. Finntroll is now actively searching for a new singer, and will continue working on a new album which should come out by the end of 2006. Although Finntroll does not have a permanent singer in its ranks at the moment, we will not let this affect our already scheduled performances." -Finntroll 29.01.2006 Bye, and thanks for all the fish... With a heavy heart I bring you the following news: In a band meeting one hour ago I was fired as a singer of Finntroll. Reasons are many and for the most part private, but personal differences and lack of discussion have led my bandmates to doubt my commitment for this band. I believe this will be discussed widely in the following days and more info will undoubtedly be out soon for your viewing pleasure. I will only say the following: These past three years have been the best times of my life and I want to thank all the friends I've gained from this, crews past and present, supporters who came to our shows and shared the good and the bad times. I will always cherish you in my heart. Thanks for my now ex-bandmates for sharing this experience with me. Life goes on and wounds will heal. The future remains to be seen. Thank all of you and see you sometime, somewhere. -Wilska Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Sååå. Blir Peeping Tom any good? Selvfølgelig blir det det. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Hvis "Joey" er han karen som satt fastspent i et bøttesete, på toppen av et pentagram som roterte samtidig som det reiste seg opp på høykant midt under trommingen, ja da er Joey definitivt en batterist jeg liker. 5757808[/snapback] Ja, det stemmer: Joey drumsolo 5757836[/snapback] Han er utvilsomt dyktig, men syns ikke han fortjener plass i "verdenseliten" akkurat. Sammenlign Joey-soloen med Flo Mounier. Forskjell? Ja, en "smule". Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Noen som vet hvorfor Wilska ble sparket fra Finntroll? 5757367[/snapback] blablabla 5758300[/snapback] Men hvis du leser det så ser du at man ikke får noe svar på det, var der jeg fikk vite at han var sparket ut, men forsto ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Er det noen som er uenige i mitt perspektiv på smaksdebatten? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Er det noen som er uenige i mitt perspektiv på smaksdebatten? 5760472[/snapback] Jeg ikke uenig, men teknisk ferdighet er ikke en smaksak though. (Men der er du vel ikke uenig heller?) Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Jeg er enig, jeg liker Darkthrone, men hater Emperor, og etter det jeg har fått med meg er Emperor tekniske, og Darkthrone lite teknisk. Beste sangen til Darkthrone etter min mening er Hans Siste Vinter, og den er tilogmed så simpel på gitar at jeg klarer den.. og da er den så lite teknisk at det gjør vondt. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Om noe er mer teknisk avansert eller ikke er vel mindre plausibelt å diskutere enn om en artist/band er bedre enn en annet artist/band, ja. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Mange ser først etter hva andre liker for så å bestemme seg for å like en artist, eller ser en kul video på MTV. Du vet.. den type folk som man ser inn i øynene og tenker: "lyset på, men ingen hjemme" a.k.a. the scum of the earth. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Mange ser først etter hva andre liker for så å bestemme seg for å like en artist, eller ser en kul video på MTV. Du vet.. den type folk som man ser inn i øynene og tenker: "lyset på, men ingen hjemme" a.k.a. the scum of the earth. 5760832[/snapback] Godt sagt. *kose seg med Cynic og Death* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg