Jan Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Var der i år. Må neste år også Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hvem fikk du med deg da? Var mange fine band der i år, så jeg. Hører på Radiohead - Everything In It's Right Place. Gåsehud. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Radiohead - Com Lag gjennomgang her. Tja. Hvilke band? Thomas Dybdahl Korn Slipknot (elendig...skulle egentlig være bowie) Dropkick Murphys Bergman Rock Silver Iggy and the Stooges Pixies. Ralph Myerz (droppa de for muse, vodka is the insane choice) Santana Michael Franti Morrisey Hives Og et par til. Var også innom: Franz Ferdinand Fatboy slim Wu tang Clan. Morbid Angel Mesuggah Endret 30. november 2004 av Jan-Erik Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Radiohead - Com Lag gjennomgang her. Pablo Honey her. Fy pokker, det er et bra album. Ganske så snasen Roskilde-liste du hadde der. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Radiohead - Com Lag gjennomgang her. Pablo Honey her. Fy pokker, det er et bra album. Ganske så snasen Roskilde-liste du hadde der. Ja var litt av en opplevelse. Radiohead er gjennomførte saker ja! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Går aldri lei av The Bends. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Pink Floyd Echoes nå. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Pink Floyd Echoes nå. Ikke dårlig det heller. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Slutten på Meshuggah's Chaosphere er noe av det særeste eg har hørt. Gir asosiasjoner til den "bråke" sangen på Pink Floyd Live at Pompeii. Den hvor de denger løs på diverse instrument. Men den var fet da! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Går aldri lei av The Bends. Etter min meining den beste Radioehead plata. Har til gode å finne en som er enig med meg dog Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Da var Mars Volta & flybilleten i box Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Går aldri lei av The Bends. Etter min meining den beste Radioehead plata. Har til gode å finne en som er enig med meg dog Er enig med deg, faktisk. Men Hail To The Thief kommer på en god andreplass. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Jeg har hørt veldig lite på Radiohead.. Hvilket album burde jeg kjøpe? Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Kid A, Pablo Honey Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Slutten på Meshuggah's Chaosphere er noe av det særeste eg har hørt. Gir asosiasjoner til den "bråke" sangen på Pink Floyd Live at Pompeii. Den hvor de denger løs på diverse instrument. Men den var fet da! Tror det er Concatenation, New Millenium Cyanide Christ, Corridor of Chameleons og Neurotica som blir spilt der...et salig kaos ja Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg har hørt veldig lite på Radiohead.. Hvilket album burde jeg kjøpe? The Bends. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hadde ikke vi komt lengre i anbefaling av album av Radiohead? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Forumet gikk åt hell. Får gjenta da: Pablo Honey og O.K. Computer er de albumene jeg ville anbefalt til en som ikke har hørt noe av de før. Edit: setninga var mongo. Endret 2. desember 2004 av nr.4 Lenke til kommentar
Jan Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Com Lag her. Spennende plate. Litt spesiell for en starter. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 http://www.nrk.no/nyheter/kultur/4317147.html "Tirsdag 7. desember er det premiere for ein ny digital radiokanal: NRK Alltid Folkemusikk." Dette lover bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg