Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Alt av renvokal fra Spiritual Black Dimensions til dags dato.

 

Edit: Ikke noe på Stormblåst 2005. Den er det vel kun Shagrath og Silenoz som står bak. (Har ikke hørt den så vet ikke om det er renvokal på den i det hele tatt.)

5737083[/snapback]

Men hvilke av sangene på den plata inneholder ren vokal tru?

Det ekke så viktig. Det albumet er knallbra! Beste til Dimmu (hvertfall like bra som Stormblåst). Det er bare å investere for alle som ikke finner det i samlinga si.

 

Forresten, hva med å høre gjennom skivene? Er jo bare tre stk. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forresten, hva med å høre gjennom skivene? Er jo bare tre stk. ;)

5737983[/snapback]

Misliker Dimmu, men elsker Simen.

5738030[/snapback]

Jeg anbefaler deg å ta en titt på Spiritual Black Dimensions. Ganske progressiv i forhold til mye av de andre greiene. En skive som vokser veldig. Simen stikker innon titt og ofte med den nydelige renvokalen sin også. ;)

 

Men hvis du velger å avstå fra tipset så kan jeg høre gjennom de tre siste skivene imorgen og notere opp låtene med Simen. Gidder ikke gjøre det nå, skal se film snart, og er opptatt med å kose meg med Immortal's kanskje største mesterverk; At the Heart of Winter.

 

Edit: Kåre-Jonny.

Endret av H4ngm4N
Lenke til kommentar

Fortsatt bortkastet energi... Hvis man skal gi sterkt uttrykk for det man misliker, hvorfor leser jeg aldri om hjerter knekt her? Kan da ikke være noen som liker det bandet. Nei, intensjonene her går nok i mer enn å bare forelle at man misliker et band. ;) Når skal dere bli seriøse? Tenker spesielt på våre kjære kulturo.no-skribenter..

Lenke til kommentar

Du leser kanskje aldri om hjerter knekt her fordi så og si ingen andre har hørt om bandet? Hvorfor leser jeg aldri om Agoraphobic Nosebleed eller Waco Jesus her?

 

I farta kommer jeg ikke på noe ved HIM som jeg liker, snarere tvert imot. Enten det er de platte, uinspirerende låtene med den grufulle grautvokalen, de fjollete pretensiøse tekstene, amatørnissen av en frontmann eller hærskaren med smågoths som dekker vegger og tak med alt HIM-relatert vås så kjenner jeg at blodtrykket stiger bare ved tanken. Bare HIM og Usher har denne effekten på meg.

 

Møkkaband. Seriøst.

Lenke til kommentar

Har endelig fått sansen for de to siste skivene til Immortal! :D

(Det tok sin tid. :roll:)

 

Og anth: Om et band fortjener å få slik medfart som HIM har fått her på forumet er jo opp til alle og enhver. Jeg synes de fortjener det. Du synes det ikke. EOD. (Samme greia som overvurdert/undervurder. Håpløst å diskutere.)

Lenke til kommentar

Dimmu låter med Simen på vokal:

 

Death Cult Armageddon:

Progenies of the Great Apocalypse

Allehelgens Død i Helveds Rike

 

Puritanical Euphoric Misanthropia:

Architecture of a Genocidal Nature (veldig lite, men han er der)

Hybrid Stigmata - The Apostasy

Kings of the Carnival Creation

Sympozium

The Maelstrom Mephisto

Burn in Hell

 

Spiritual Black Dimensions:

Reptile

Dreamside Dominions

United in Unhallowed Grace

The Insight and the Catharsis

Grotesquery Conceiled (litt)

Arcane Lifecorce Mysteria (litt)

Lenke til kommentar
Vil anbefale alle musikkinteresserte å gå til anskaffelse av PS2-spillet "Buzz". Spilte det sammen med 5 andre kompiser i går, det var rett og slett genialt. :D

 

Gleder meg til det kommer en filmversjon. ;)

5740281[/snapback]

 

jeg veit! fikk en toppscore på kammeraten min sin som var over dobbelt av det som var fra før.. hehe :w00t:

Lenke til kommentar
Vil anbefale alle musikkinteresserte å gå til anskaffelse av PS2-spillet "Buzz". Spilte det sammen med 5 andre kompiser i går, det var rett og slett genialt. :D

 

Gleder meg til det kommer en filmversjon. ;)

5740281[/snapback]

11950 :dribble:

Jaja In flames og sepultura seinere i kveld. Blir kult.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...