Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Nei, det var den aldri gjorde. Leser du den første posten jeg siterer så ser du at man kun bruker ordet "populær" uten å nevne i hvilken kontekst den er populær i.

5720884[/snapback]

Neivel, så vi skal måle populæritenten til Opeth opp mot Robbie Williams og lignende?

 

jeg har foresten fått svar fra han promoteringskaren jeg mailen hammerfall mailen til. Han har videre sendt mailen min til karene i Hammerfall :w00t:

 

edit:

Han la foresten full skyld på promoteringsgruppen til curlinglaget og sa seg selv helt uskyldig :!:

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
A) Det er nettopp det de ikke gjør - tjener masse gryn, that is.

B) Metallica er et tungrock-band, og selger dessuten mange titalls ganger så mange plater som Opeth.

5720242[/snapback]

A) Opeth tjener mer enn de fleste andre bandene innen death/black sjangeren. Enkelt og greit fordi de selger flere plater.

B)Metallica er metal.. Å si noe annet er tåpelig. Greit at de ikke har et på langenær like tungt lydbilde som da f. eks Opeth, men de strider langt over fra tungrock til Metal.

 

Metallica is an American heavy metal band
Origin: Los Angeles, CA, USA. Genres: Thrash Metal.

 

Edit:

fra BNR metalpages, ja

5720455[/snapback]

 

Er ikke metallica fra san fransisco? :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg mener Metallica spiller tungrock, uavhengig av hva et amatørleksikon og en jalla nettside måtte hevde.

5720523[/snapback]

Load, og muligens ReLoad kan regnes som tungrock. De fire første er thrash metal uansett hvordan du snur og vender på det. (De to-tre unevnte er jeg ikke sikker på, har hørt for lite av de til å gi en nøyaktig beskrivelse.)

Lenke til kommentar
jonny cash

Og dette er bare begynelsen på lista!!

5723124[/snapback]

Cash er vel ikke akkurat en fet gitarist, om fet betyr strålende på instrumentet..

 

edit:

TAAB var før meg..

 

edit2:

Er det foresten noen andre her som er hyppige Anorexia Nervosa lyttere? Måten bandet sammensmelter klassisk/strykeinstrumenter med skikkelig fet black metal er bare... sinnsykt!

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...