Deadringer Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Nei, det var den aldri gjorde. Leser du den første posten jeg siterer så ser du at man kun bruker ordet "populær" uten å nevne i hvilken kontekst den er populær i. 5720884[/snapback] Neivel, så vi skal måle populæritenten til Opeth opp mot Robbie Williams og lignende? jeg har foresten fått svar fra han promoteringskaren jeg mailen hammerfall mailen til. Han har videre sendt mailen min til karene i Hammerfall edit: Han la foresten full skyld på promoteringsgruppen til curlinglaget og sa seg selv helt uskyldig :!: Endret 8. mars 2006 av headcleaver Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 A) Det er nettopp det de ikke gjør - tjener masse gryn, that is.B) Metallica er et tungrock-band, og selger dessuten mange titalls ganger så mange plater som Opeth. 5720242[/snapback] A) Opeth tjener mer enn de fleste andre bandene innen death/black sjangeren. Enkelt og greit fordi de selger flere plater. B)Metallica er metal.. Å si noe annet er tåpelig. Greit at de ikke har et på langenær like tungt lydbilde som da f. eks Opeth, men de strider langt over fra tungrock til Metal. Metallica is an American heavy metal band Origin: Los Angeles, CA, USA. Genres: Thrash Metal. Edit: fra BNR metalpages, ja 5720455[/snapback] Er ikke metallica fra san fransisco? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg mener Metallica spiller tungrock, uavhengig av hva et amatørleksikon og en jalla nettside måtte hevde. 5720523[/snapback] Load, og muligens ReLoad kan regnes som tungrock. De fire første er thrash metal uansett hvordan du snur og vender på det. (De to-tre unevnte er jeg ikke sikker på, har hørt for lite av de til å gi en nøyaktig beskrivelse.) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Om et band har mellom 10 og 15 utgivelser, hvor av disse 2. stk kan klassifiserers som tungrock og resten som metal. Vil bandet bli klassifisert som tungrock eller metal? Den tror jeg vi alle klarer å tenke oss til svaret på selv.. Endret 8. mars 2006 av headcleaver Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg mener samtlige plater etter Black Album er tungrock (egentlig går de under sjangeren "søppel"). Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 NP: Fatboy Slim - Don't Let The Man Get You Down Lyrics: And the sign said long haired freaky people need not apply Det er hele teksta. EID! :!: Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Excrementory Grindfuckers - da-da-da (party-remix) da da da Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Excrementory Grindfuckers - da-da-da (party-remix) da da da 5722179[/snapback] Herlig sang. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Noen som har teksta til "Arcturus - The Deep Is the Skies"? Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Har noen tenkt på at alle fete gitarister begyner på J? (Går gjennom alle artistene på iPoden ) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Uhm... Noes? Endret 8. mars 2006 av Satrucci_ Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Og Jeve Jai og Jevie Jay Jaughan xD Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 jmmie hendrix, jonny cash, john legend, john lee hooker Og dette er bare begynelsen på lista!! Den eneste _møkka_ artisten jeg vet om på j er juan gabriel... Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Cash --> Fet gitarist? Da veit du noe ikke jeg veit. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) jonny cashOg dette er bare begynelsen på lista!! 5723124[/snapback] Cash er vel ikke akkurat en fet gitarist, om fet betyr strålende på instrumentet.. edit: TAAB var før meg.. edit2: Er det foresten noen andre her som er hyppige Anorexia Nervosa lyttere? Måten bandet sammensmelter klassisk/strykeinstrumenter med skikkelig fet black metal er bare... sinnsykt! Endret 8. mars 2006 av headcleaver Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Cash --> Fet gitarist? Da veit du noe ikke jeg veit. 5723137[/snapback] Hahahahaha. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 ikke glem jeric japton, javid jilmour og jark jnopfler. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Cash --> Fet gitarist? Da veit du noe ikke jeg veit. Hahahahaha. :!: (Johnny Cash er jo blitt litt lubben med åra...) Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Cash --> Fet gitarist? Da veit du noe ikke jeg veit. Hahahahaha. :!: (Johnny Cash er jo blitt litt lubben med åra...) 5723650[/snapback] Jeg tror heller han er litt råtten og ekkel nå, dessverre. Endret 8. mars 2006 av kaiern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg