Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hahahaha, klage på den. ^^

Den var jo så åpenbart ironisk at det var vondt.

Berre bra at gutta viser litt sjølvironi, eller hur?

5715987[/snapback]

Nei, det er teit. Alle metal-videoer må være seriøse.

5716014[/snapback]

Slik som The Call of the Wintermoon av Immortal! :dribble::cool:

Lenke til kommentar
Den var jo så åpenbart ironisk at det var vondt.

Berre bra at gutta viser litt sjølvironi, eller hur?

5715987[/snapback]

I mailen kom jeg til slutt frem til at det ikke har noe med selvironi å gjøre, men at det er stokk dumme hele gjengen :)

 

 

Og Call of the Wintermoon er tøff. Det er forsjellen fra den curling videoen

Lenke til kommentar
I mailen kom jeg til slutt frem til at det ikke har noe med selvironi å gjøre(...)

5716079[/snapback]

Korleis klarte du å komme fram til det? =|

Trur du at den videoen vart laga dønn seriøst?

(Joda, Hammerfall-gjengen er stokk dumme, ingen tvil om det. :---P )

Lenke til kommentar
jeg synes han er underholdene jeg. Kanskje en teit måte å underholde på, men det er greit nok det  :!:

 

edit:

men Jan-Erik, du burde kanskje passe litt på. Jeg gidder ikke rapportere deg, men det er mulig andre inkl. moderatorene ser på det der som personhets.

5715661[/snapback]

 

HÆ? Unnskyld? For det første, ingen andre bruker den avataren jeg har nå. For det andre så er første linjen usaklig og for det tredje så andre linjen ironisk. omg...

Lenke til kommentar
I mailen kom jeg til slutt frem til at det ikke har noe med selvironi å gjøre(...)

5716079[/snapback]

Korleis klarte du å komme fram til det? =|

Trur du at den videoen vart laga dønn seriøst?

5716092[/snapback]

Tror du mailen min var dønn seriøs?? :---P

 

edit:

HÆ? Unnskyld? For det første, ingen andre bruker den avataren jeg har nå. For det andre så er første linjen usaklig og for det tredje så andre linjen ironisk

Du er ikke dum, så du skjønte godt baktanken med den posten der :)

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
Slik som du framstilte det, så absolutt - ja.

5716135[/snapback]

Tror du jeg hadde brukt ord som "traktrolesper" om det curling laget i en seriøst mail?

5716154[/snapback]

Sa du at du hadde skreve det på den måten i posten på forrige side? *sjekke*

Nei. :)

Så, jo... Slik som du framstile det, så virka det som om du hadde skreve ein seriøs mail. Eodplz.

 

btwlol: D hetr lesbe.

Lenke til kommentar
Sitter og hører gjennom Isis - Panopticon for første gang nå, ganske fiffige saker dette. :)

5715985[/snapback]

Genial stemningsfull metal finnes det skrekkelig lite av, litt rart at eldre metalheads ikke har hørt om Isis (de er vel for konservative/ inngrodde). Av alle milleniumets metalutgivelser så rager Panopticon høyest, de som våger å nevne Opeth greier jeg trolig ikke å ta særlig alvorlig (vedkommende vil i mine øyne ha umyndiggjort seg).
Lenke til kommentar
Sitter og hører gjennom Isis - Panopticon for første gang nå, ganske fiffige saker dette. :)

5715985[/snapback]

Genial stemningsfull metal finnes det skrekkelig lite av, litt rart at eldre metalheads ikke har hørt om Isis (de er vel for konservative/ inngrodde). Av alle milleniumets metalutgivelser så rager Panopticon høyest, de som våger å nevne Opeth greier jeg trolig ikke å ta særlig alvorlig (vedkommende vil i mine øyne ha umyndiggjort seg).

5717120[/snapback]

The Other Side of the Sky - Rorschach er hakket over Panopticon.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...