Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg synes han er underholdene jeg. Kanskje en teit måte å underholde på, men det er greit nok det :!:

 

edit:

men Jan-Erik, du burde kanskje passe litt på. Jeg gidder ikke rapportere deg, men det er mulig andre inkl. moderatorene ser på det der som personhets.

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
men Jan-Erik, du burde kanskje passe litt på. Jeg gidder ikke rapportere deg, men det er mulig andre inkl. moderatorene ser på det der som personhets.

5715661[/snapback]

Det er like mye personhets som gullkorn-kategorien, så jeg tror moderatorne kommer til å bry seg lite. Han har ikke skrevet brukernavnet ditt, så det er like anonymt som gullkorn-kategorien.

Lenke til kommentar
Det er like mye personhets som gullkorn-kategorien, så jeg tror moderatorne kommer til å bry seg lite. Han har ikke skrevet brukernavnet ditt, så det er like anonymt som gullkorn-kategorien.

5715715[/snapback]

Nja, når han stjal avataren min kunne han liksågodt skrevet HEADCLEAVER med stor lysende skrift i signaturen sin. Men jeg stiller meg likegyldig til det her. Om han vil bruke tid å energi på å forsøke å latterliggjøre meg - kjør på. Jeg synes bare tullet hans er underholdene.

 

edit:

leif fikk sementsko

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
Tja... han er ikke den første som har "stjålet" en avatar.

5715807[/snapback]

Og? Det endrer ikke saken.

 

Jeg har foresten nettopp sendt en liten klage-mail til Hammerfalls svenske promotør i håp om at de skal forstå hvor tjukke i hodet de var når de spilte inn den curlig videoen.

Dumt jeg skrev den på norsk. Da folk er så idioter at de tror det er god reklame å sende et metal band ut på isen sammen med en knippe svenske shemales, har jeg min tvil på at de klarer å lese den.

 

Er uansett verdt et forsøk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...