Jernlov Skrevet 6. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2006 The Kovenant - Night of The Blackwinds Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2006 The Kovenant - Night of The Blackwinds 5709096[/snapback] Ah, In Times Before The Light er et skikkelig digg album. Nesten like digg som Animatronic Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2006 The Kovenant - Night of The Blackwinds 5709096[/snapback] Ah, In Times Before The Light er et skikkelig digg album. Nesten like digg som Animatronic 5709107[/snapback] Den kom på når jeg satt og hørte på Winds (Night of The Blackwinds) og jeg bara slang på leppa. Utrolig kul låt! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 6. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Hei hei. Jeg holder på å redigere en reklamefilm jeg og noen kamerater har laget (skoleprosjekt), og trenger noe musikk. Vi vet alle akkurat hvilken type musikk vi vil ha, men vi har ingen idé om hva det heter eller lignende. Vi tenker på noe ala pianomusikken det er på stumfilmer, for eksempel Chaplin-filmene. Musikken skal gi uttrykk for at personene vi ser er klumsete (med andre ord passer Chaplin-musikk bra). Noen forslag? Endret 6. mars 2006 av @kd Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2006 Benny Hill Theme? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 6. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2006 Hei hei. Jeg holder på å redigere en reklamefilm jeg og noen kamerater har laget (skoleprosjekt), og trenger noe musikk. Vi vet alle akkurat hvilken type musikk vi vil ha, men vi har ingen idé om hva det heter eller lignende. Vi tenker på noe ala pianomusikken det er på stumfilmer, for eksempel Chaplin-filmene. Musikken skal gi uttrykk for at personene vi ser er klumsete (med andre ord passer Chaplin-musikk bra). Noen forslag? 5709482[/snapback] Entertainer Lenke til kommentar
andesam Skrevet 6. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2006 Noen flere fra Kristiansand som skal på Turboneger konsert på samsen 1. april? Eller på østsia? Kommer til å bli skikkelig show i bingen på samsen, det er bare plass til 3-4 pers der, og de har er phet tpa anlegg! Lenke til kommentar
johnj Skrevet 6. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Hei hei. Jeg holder på å redigere en reklamefilm jeg og noen kamerater har laget (skoleprosjekt), og trenger noe musikk. Vi vet alle akkurat hvilken type musikk vi vil ha, men vi har ingen idé om hva det heter eller lignende. Vi tenker på noe ala pianomusikken det er på stumfilmer, for eksempel Chaplin-filmene. Musikken skal gi uttrykk for at personene vi ser er klumsete (med andre ord passer Chaplin-musikk bra). Noen forslag? 5709482[/snapback] Tror nok du tenker på ragtime-sjangeren. En av de mest kjente komponistene innen dette området er Scott Joplin, mannen bak bl.a. den allerede foreslåtte "The Entertainer" fra filmen "The Sting" (1973). Også "Maple Leaf Rag" burde passe perfekt og gå gjennom klisjékverna ytterligere en gang. EDIT: Soundtracket fra "The Sting", klippet og limt fra IMDb. Kanskje du finner noe brukbart utover "Entertainer"? # "EASY WINNERS" Written by Scott Joplin Conducted and Adapted by Marvin Hamlisch # "THE ENTERTAINER" Written by Scott Joplin Conducted and Adapted by Marvin Hamlisch # "GLADIOLUS RAG" Written by Scott Joplin Conducted and Adapted by Marvin Hamlisch # "PINE APPLE RAG" Written by Scott Joplin Conducted and Adapted by Marvin Hamlisch # "RAG TIME DANCE" Written by Scott Joplin Conducted and Adapted by Marvin Hamlisch # "SOLACE" Written by Scott Joplin Conducted and Adapted by Marvin Hamlisch Endret 6. mars 2006 av johnj Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 6. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2006 Herlig, der var det mye godsaker. Takker! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2006 Den kom på når jeg satt og hørte på Winds (Night of The Blackwinds) og jeg bara slang på leppa. Utrolig kul låt! 5709129[/snapback] Slang på leppa? Og ja, den er konge tøff. The Kovenant har utallige perler strødd utover de forsjellige albumene Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2006 Den kom på når jeg satt og hørte på Winds (Night of The Blackwinds) og jeg bara slang på leppa. Utrolig kul låt! 5709129[/snapback] Slang på leppa? Og ja, den er konge tøff. The Kovenant har utallige perler strødd utover de forsjellige albumene 5710315[/snapback] altså, åpnet munnen veldig Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) er det bare meg eller er det en regulering jeg ser der? Endret 6. mars 2006 av zomax Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 6. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2006 Det er sikkert en übertroo smertedevice. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2006 Evt. så er han svart på tenna av sminken. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2006 Evt. så er han svart på tenna av sminken. 5710906[/snapback] Er nok størst sansynelighet det ja Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2006 Reggis er som nagler på tenna. Det er tr00. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2006 Reggis er som nagler på tenna. Det er tr00. 5711081[/snapback] Ja! men ingenting slår heksehatt Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2006 Åjoda. Peace-tegnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg