Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har et lite, nokså ukjent band til dere. Nevnte band heter Cattle Decapitation. Bandet er fra USA, San Diego. Bandet ble stiftet 1996. Og de har fått en hel horde fans den dag i dag.

5690299[/snapback]

Er Cattle Decapitation så ukjent, da? Nåvel, bra er det uansett.

 

Edit: Spørsmålstegn, ikke punktum.

Endret av -Knuð
Lenke til kommentar
Ja, det er jo rett og slett fantastisk...

5683875[/snapback]

Du hadde tenkt over det du også, om det hadde vært innrammede bilder fra ditt favorittband på veggen der.

5683905[/snapback]

Jeg ble veldig begeistret før hver eneste gang jeg så Alice Cooper i en film eller effekter i andre sammenhenger. Kjøpte alle musikkblader som nevnte Alice Cooper osv. og følte at det var stort. Legger til at det er 10-15 år siden...

 

Hadde følt meg passe dum om jeg skulle blåse opp at i ungdomsbaren som er i Hotel Cæsar-serien så henger det en plakat av sistealbumet til Alice Cooper. (Ja, det gjør faktisk det)

Lenke til kommentar
Hadde følt meg passe dum om jeg skulle blåse opp at i ungdomsbaren som er i Hotel Cæsar-serien så henger det en plakat av sistealbumet til Alice Cooper. (Ja, det gjør faktisk det)

5691943[/snapback]

Det er en ganske så fet forsjell mellom en musikk dvd og hotel cæsar da ;)

 

Men jeg er nok litt barnslig med en gang Maiden blir tema, ja. Det skal jeg være den første til å tilstå.

Lenke til kommentar
Hele albumet er :| vilt.

 

:)

5695488[/snapback]

Heter albumet? har vært gøy å høre mer.

5695519[/snapback]

Det heter Generator, har bestilt det hos cdon nå. Det har ikke kommet inn der ennå, er ganske nytt.

Flott at du likte det. :thumbup:

5695531[/snapback]

Takker og bukker :)

Lenke til kommentar
De høres ut som En krysning av Manowar og Black Sabbath i fullt sadosamleie med Burzum.

5697518[/snapback]

Av en eller annen rar grunn gir den lille informasjonen der meg lysten til å høre det bandet. Skummelt nok..

 

Har fortsatt ikke kommet over Come Clarity jeg. I natt var første gang jeg frivillig hørte på noe annet, på nesten 2 uker. Det var riktignok fordi jeg ikke hadde med Come Clarity skiva da..

Lenke til kommentar

Noen som har hørt Mewithoutyou ? Tror de kaller det post punk, men iafall bra. Litt snakkende stemme med kule tekster. Sangene minner meg om en kald og grå russisk by som er snø dekt og tragiske hendelser skjer ;p

 

anbefaler iallefall: Mewithoutyou - January 1979

 

January, 1979 saw a terrible crash and it couldn’t help but laugh.

As my ear pressed against the past like a glass on the wall of a house in a photograph.

My forehead no longer sweet with holy kisses worthy of your fiery lips.

I was floating in a peaceful sea rescued by a sinking ship. 

Endret av ATi-Radeon
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...