Petrvs Romanvs Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg har hørt litt Garden Wall, og synes det er bra, men langt fra best.I mine ører høres det litt ut som Gentle Giant med et 90 talls lydbilde Sett ut i fra et metalperspektiv så er Garden Wall ganske så unik, albumene Chimica og Forget the Colours er veldig forskjellige Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Og jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke har hørt noen av utgivelsene etter det herrens år 2000. Hva skjedde med stilen etter det? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Må si jeg synes synd på de av dere stakkarslige jævler som ikke har hørt Garden Wall, sitter nå og hører på Chemotaxis (fra albumet Chimica) -> lyd. Skal se om jeg ikke får lagt ut hele sangen, kan bli et problem ettersom den er på 34 minutter. Likte partiet som startet 1:21 ut i klippet veldig godt, men før det var det litt for spesielt for min del, synthen minna meg på musikken fra Mario på Super Nintendo. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Hva skjedde med stilen etter det? Tja, mye kanskje dette gjør deg klokere. Angående det med å legge ut hele sangen, skal se om jeg får komprimert den ned til 30MB, blir ikke mye igjen dog.. Likte partiet som startet 1:21 ut i klippet veldig godt, men før det var det litt for spesielt for min del, synthen minna meg på musikken fra Mario på Super Nintendo. Tror du skifter mening etter å ha hørt hele låten, eller kanskje ikke Endret 1. mars 2006 av Nisje Olm Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Golden Dawn sitt The Art Of Dreaming-album var interessant. Anbefales. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Dere er noen frekke jævler hele gjengen! Skamme dere skulle dere! Hvorfor har ikke noen av dere nevnt Limbonic Art for meg? Lurer virkelig på hvordan dette har gått meg hus forbi. Slik skal symfonisk black metal låte, ikke slik som det Illnath-tullet ditt LarsP. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Dere er noen frekke jævler hele gjengen! Skamme dere skulle dere! Hvorfor har ikke noen av dere nevnt Limbonic Art for meg? Lurer virkelig på hvordan dette har gått meg hus forbi. Slik skal symfonisk black metal låte, ikke slik som det Illnath-tullet ditt LarsP. 5686585[/snapback] A) Alle trodde vel du hadde hørt om de. De er jo trossalt ganske så kjente. B) Illnath er rett og slett konge. PIIIPPPPPPP BRUMBRUM PIIIIIIP Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Dere er noen frekke jævler hele gjengen! Skamme dere skulle dere! Hvorfor har ikke noen av dere nevnt Limbonic Art for meg? Lurer virkelig på hvordan dette har gått meg hus forbi. Slik skal symfonisk black metal låte, ikke slik som det Illnath-tullet ditt LarsP. 5686585[/snapback] Er de bra? De har ligget på recomendations på last-fm greia mi men har ikke tatt meg tid til å sjekke det. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Må si jeg synes synd på de av dere stakkarslige jævler som ikke har hørt Garden Wall, sitter nå og hører på Chemotaxis (fra albumet Chimica) -> lyd. Skal se om jeg ikke får lagt ut hele sangen, kan bli et problem ettersom den er på 34 minutter. Ikke dumt. Takk for tips! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Dere er noen frekke jævler hele gjengen! Skamme dere skulle dere! Hvorfor har ikke noen av dere nevnt Limbonic Art for meg? Lurer virkelig på hvordan dette har gått meg hus forbi. Slik skal symfonisk black metal låte, ikke slik som det Illnath-tullet ditt LarsP. 5686585[/snapback] Er de bra? De har ligget på recomendations på last-fm greia mi men har ikke tatt meg tid til å sjekke det. 5686988[/snapback] Jeg lånte ( ) Moon in the Scorpio, og ble ganske overrasket. Gleder meg til å sette meg inn i det ihvertfall. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Dere er noen frekke jævler hele gjengen! Skamme dere skulle dere! Hvorfor har ikke noen av dere nevnt Limbonic Art for meg? Lurer virkelig på hvordan dette har gått meg hus forbi. Slik skal symfonisk black metal låte, ikke slik som det Illnath-tullet ditt LarsP. 5686585[/snapback] Er de bra? De har ligget på recomendations på last-fm greia mi men har ikke tatt meg tid til å sjekke det. 5686988[/snapback] Jeg lånte ( ) Moon in the Scorpio, og ble ganske overrasket. Gleder meg til å sette meg inn i det ihvertfall. 5688771[/snapback] Kanskje jeg tar en titt etterhvert Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Limbonic Art er svinbra, ja. Bør absolutt sjekkes ut. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Sadus har kommet med ny skive: http://www.myspace.com/sadus Edit: Ettersom låten Chemotaxis er for lang legger jeg heller ut en kort låt av Garden Wall: Psychic Infrared Endret 2. mars 2006 av Nisje Olm Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Gleder meg til Sadus cden, Chemical Exposure er kjempe! Noen andre en meg som får ståpels av solo'en i Darkthrone - Forebyggende Krig? *brrr** Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Gode death metal fantaster her på forumet, Jeg har et lite, nokså ukjent band til dere. Nevnte band heter Cattle Decapitation. Bandet er fra USA, San Diego. Bandet ble stiftet 1996. Og de har fått en hel horde fans den dag i dag. Jeg vil skryte av godt gitarspill, trommespill og en helt syk vokal! Den topper alt jeg har hørt før! Jeg anbefaler dere å kjøpe en plate eller to av de! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Fett band! Har Humanure her, tøff plate med enda tøffere cover Vokalen er barsk! Gory som faen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Gode death metal fantaster her på forumet, Jeg har et lite, nokså ukjent band til dere(zip) 5690299[/snapback] God daumetal tas i mot med åpne armer Får se hva som skjer. Har vært inpulsiv i cdhandlingen min i det siste så kanskje det havner et album fra de gutta her i hylla Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Snadder! Den hadde pyntet opp ved siden av platespilleren. Out of stock. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Er det noen som har hørt om Coil her? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Oppløst Fredrikstad-band? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg