Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må si jeg synes synd på de av dere stakkarslige jævler som ikke har hørt Garden Wall, sitter nå og hører på Chemotaxis (fra albumet Chimica) -> lyd. Skal se om jeg ikke får lagt ut hele sangen, kan bli et problem ettersom den er på 34 minutter.

Likte partiet som startet 1:21 ut i klippet veldig godt, men før det var det litt for spesielt for min del, synthen minna meg på musikken fra Mario på Super Nintendo. :p

Lenke til kommentar
Hva skjedde med stilen etter det?

Tja, mye :shrug: kanskje dette gjør deg klokere.

 

Angående det med å legge ut hele sangen, skal se om jeg får komprimert den ned til 30MB, blir ikke mye igjen dog..

 

Likte partiet som startet 1:21 ut i klippet veldig godt, men før det var det litt for spesielt for min del, synthen minna meg på musikken fra Mario på Super Nintendo. :p

 

Tror du skifter mening etter å ha hørt hele låten, eller kanskje ikke :dontgetit:

Endret av Nisje Olm
Lenke til kommentar
Dere er noen frekke jævler hele gjengen! Skamme dere skulle dere! Hvorfor har ikke noen av dere nevnt Limbonic Art for meg? :wee:

Lurer virkelig på hvordan dette har gått meg hus forbi. :hmm:

 

Slik skal symfonisk black metal låte, ikke slik som det Illnath-tullet ditt LarsP. :p

5686585[/snapback]

A) Alle trodde vel du hadde hørt om de. De er jo trossalt ganske så kjente.

 

B) Illnath er rett og slett konge. PIIIPPPPPPP BRUMBRUM PIIIIIIP :love:

Lenke til kommentar
Dere er noen frekke jævler hele gjengen! Skamme dere skulle dere! Hvorfor har ikke noen av dere nevnt Limbonic Art for meg? :wee:

Lurer virkelig på hvordan dette har gått meg hus forbi. :hmm:

 

Slik skal symfonisk black metal låte, ikke slik som det Illnath-tullet ditt LarsP. :p

5686585[/snapback]

Er de bra? De har ligget på recomendations på last-fm greia mi men har ikke tatt meg tid til å sjekke det.

Lenke til kommentar
Må si jeg synes synd på de av dere stakkarslige jævler som ikke har hørt Garden Wall, sitter nå og hører på Chemotaxis (fra albumet Chimica) -> lyd. Skal se om jeg ikke får lagt ut hele sangen, kan bli et problem ettersom den er på 34 minutter.

 

Ikke dumt. Takk for tips!

Lenke til kommentar
Dere er noen frekke jævler hele gjengen! Skamme dere skulle dere! Hvorfor har ikke noen av dere nevnt Limbonic Art for meg? :wee:

Lurer virkelig på hvordan dette har gått meg hus forbi. :hmm:

 

Slik skal symfonisk black metal låte, ikke slik som det Illnath-tullet ditt LarsP. :p

5686585[/snapback]

Er de bra? De har ligget på recomendations på last-fm greia mi men har ikke tatt meg tid til å sjekke det.

5686988[/snapback]

Jeg lånte ( :p ) Moon in the Scorpio, og ble ganske overrasket. Gleder meg til å sette meg inn i det ihvertfall. :)

Lenke til kommentar
Dere er noen frekke jævler hele gjengen! Skamme dere skulle dere! Hvorfor har ikke noen av dere nevnt Limbonic Art for meg? :wee:

Lurer virkelig på hvordan dette har gått meg hus forbi. :hmm:

 

Slik skal symfonisk black metal låte, ikke slik som det Illnath-tullet ditt LarsP. :p

5686585[/snapback]

Er de bra? De har ligget på recomendations på last-fm greia mi men har ikke tatt meg tid til å sjekke det.

5686988[/snapback]

Jeg lånte ( :p ) Moon in the Scorpio, og ble ganske overrasket. Gleder meg til å sette meg inn i det ihvertfall. :)

5688771[/snapback]

Kanskje jeg tar en titt etterhvert

Lenke til kommentar

Gode death metal fantaster her på forumet,

 

Jeg har et lite, nokså ukjent band til dere. Nevnte band heter Cattle Decapitation. Bandet er fra USA, San Diego. Bandet ble stiftet 1996. Og de har fått en hel horde fans den dag i dag.

 

Jeg vil skryte av godt gitarspill, trommespill og en helt syk vokal! Den topper alt jeg har hørt før!

 

Jeg anbefaler dere å kjøpe en plate eller to av de!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...