Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å fy for i helvete så rå Torture Killer - Swarm er! BLYtung midtempo death metal, groover som Fanden selv! Er bare 3 låter uti plata og headbanger som en tulling her.

5675181[/snapback]

Utrolig rått album, noe annet en sfu dette ja. *bestilt sammen med The cult is alive*

Hva syntes du om den Glint?, og dere andre som har hørt den? Har hørt den endel ganger på dë-fyllen hos en kompis. Forbyggende krig!

5676709[/snapback]

Likte plata jeg i hvert fall :)

 

WE'RE TOO OLD! TOO FUCKING COLD! <3

Lenke til kommentar
Skammer meg akkurat nå. Da jeg jobbet på posten tidligere i dag kom Metallica - Nothing Else Matters på radioen og alle jentene på reolen sa aawwwww, det som er skammelig er at jeg kjente ikke igjen sangen før etter 20-30sek  :ermm:

5680568[/snapback]

Jeg kjenner den igjen etter 1,5 sek. :w00t:

 

NP: Dimmu Borgir - Eradiction Instincts Defined (Orchestra Version) :love:

Lenke til kommentar
Skammer meg akkurat nå. Da jeg jobbet på posten tidligere i dag kom Metallica - Nothing Else Matters på radioen og alle jentene på reolen sa aawwwww, det som er skammelig er at jeg kjente ikke igjen sangen før etter 20-30sek  :ermm:

5680568[/snapback]

Njaaa, det er Metallica så du har ikke tapt sååååå mye. Om det hadde vært Meshuggah eller Napalm Death hadde det vært litt værre :fun:

 

 

Er det foresten noen som har hørt The Code Is(...) skiva? Den røsker godt!

Lenke til kommentar
Det har ikke headcleaver heller. :!:

5682222[/snapback]

Neeeeiiii.... Ikke en eneste gang.... :ermm:

 

De gruppene der har jeg faktisk aldri...hørt en eneste sang av

Det var ikke seriøst ment ;)

Det er de aller ferreste som har hørt ND eller Meshuggah. Men ALLE har hørt Metallica med N.e.m Det var hele poenget. ;)

 

 

Anth: Ja, Rush er god musikk. Ikke noe jeg ville kjøpt og betalt, men fult mulig å lytte til.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...