Cuneax Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Oh brother, here we go again... Den Love Songs-kompliasjonen til Ennio Morricone er fin Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Tror øresus er veldig vanlig. Har hatt svake høye konstante frekvenser i ørene så lenge jeg kan huske, men de er ikke plagsomme. Hører det godt når det er helt stille, men er ikke videre plaget av det.Den beste måten å ikke la seg være plaget av dette, er rett og slett å ikke lytte etter pipingen. Tinnitus er verre greier. Da er pipelyden såpass høy i styrke (les: Indirekte styrke i form av at hørselsenteret "simulerer" lyd) at det nesten overdøver de daglige lydene rundt deg. Folk som har tinnitus må ta i bruk helt spesielle tanketeknikker for å kunne leve med det. Øreinstallasjoner/hodeklokker med hvit støy kan også dempe plagen. Tinnitus er også uhelbredelig og vil være der for resten av livet om skaden oppstår. I ytterst sjeldne tilfeller kan det forsvinne med tiden. Så pass på, folkens. Bedre føre var... 5674590[/snapback] Ok, kan hende jeg bare har vanlig øresus, men det har ihvertfall blitt høyere i det siste. Kose seg med musikk på laveste volum. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Å fy for i helvete så rå Torture Killer - Swarm er! BLYtung midtempo death metal, groover som Fanden selv! Er bare 3 låter uti plata og headbanger som en tulling her. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Skulle du ønske du hadde hår nå? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 hører på Appetite For Destruction gjennomført bra album! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 *kose seg med Ulver* 5675063[/snapback] *kose seg også* NP: Ulver - Blinded by Blood Utrolig digg når sangen "løftes" opp og den mørke stemmen som synger noe med Jesus eller noe kommer Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Hm, jeg hører på Ulver akkurat nå, faktisk. The Descent of Men (V/VM Remix) Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Torture Killer - Forever Dead "I'm not a man, I'm a fucking beast!" Dette her er livsfarlig for nakken. Snart gjennom hele plata og har ikke hørt et eneste riff som ikke er forbanna fett. Det kommer faktisk fet metal fra Finland også! <3 Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Blood Inside topp 3 1. Blinded By Blood 2. The Truth 3. It Is Not Sound Noen som er uenig? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Blood Inside topp 3 *revision by cun* 1. Dressed in Black 2. Blinded by Blood 3. Christmas ... tror jeg Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) *sukk* Da har jeg nok en gang slettet en hel haug med poster. Jeg vurderer for øyeblikket et par alternativer - det ene er å konsekvent slette poster fra visse brukerE i backstage - da disse er altfor flinke til å ødelegge for alle andre, evt bare stenge hele tråden og bli ferdig med det. Har ETT visdomsord til dere: Den som starter med idioti er en tulling - men de som følger opp på samme måte er enda større tullinger. Bruk rapporterknappen og la oss ta ondet ved roten i dag. Så slipper vi mer av det pisset her. Jeg driter i om dere ikke liker hverandre, på forumet SKAL vi ha det ok, og om folk her har vendettaer mot hverandre kan vi like gjerne kaste ut alle sammen i denne tulle-gjengen. Så skjerpe dere? EDIT: Etter nærmere ettertanke skal ikke noen få ødelegge for alle. Så tråd er åpen fra og med nuh. Endret 27. februar 2006 av Alastor Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 takkær og bukkær! jeg og noen kamerater sitt køddeband Downsebandet, dere kan høre her. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 takkær og bukkær! jeg og noen kamerater sitt køddeband Downsebandet, dere kan høre her. 5676101[/snapback] Trenger nok å øve mer på å spille i takt. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Steike. Torture Killer var ballefett! *kosepå Glint* Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) last.fm er nede, virker det som =[ Endret 27. februar 2006 av Sondre^^ Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 takkær og bukkær! jeg og noen kamerater sitt køddeband Downsebandet, dere kan høre her. 5676101[/snapback] Trenger nok å øve mer på å spille i takt. 5676126[/snapback] som sagt, vi bare kødder er ikke meninga at det skal være så bra Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Steike. Torture Killer var ballefett! *kosepå Glint* 5676147[/snapback] Mhm, "lånte" ei låt nå i stad og det røska ganske bra i trommehinnene Og ja, det ser ut som at last.fm har monga seg nå. Ganske teit. Men men. Har bare hørt på det samme igjen og igjen siden lørdag, så det ville ikke blitt noe forsjell på lista mi uansett. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Rammstein og In Flames? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Rammstein og In Flames? 5676518[/snapback] Come Clarity Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Det er bra. Men pass på så du ikke spiller deg lei da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg