Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror øresus er veldig vanlig. Har hatt svake høye konstante frekvenser i ørene så lenge jeg kan huske, men de er ikke plagsomme. Hører det godt når det er helt stille, men er ikke videre plaget av det.

Den beste måten å ikke la seg være plaget av dette, er rett og slett å ikke lytte etter pipingen.

Tinnitus er verre greier. Da er pipelyden såpass høy i styrke (les: Indirekte styrke i form av at hørselsenteret "simulerer" lyd) at det nesten overdøver de daglige lydene rundt deg. Folk som har tinnitus må ta i bruk helt spesielle tanketeknikker for å kunne leve med det. Øreinstallasjoner/hodeklokker med hvit støy kan også dempe plagen. Tinnitus er også uhelbredelig og vil være der for resten av livet om skaden oppstår. I ytterst sjeldne tilfeller kan det forsvinne med tiden.

 

Så pass på, folkens. Bedre føre var...

5674590[/snapback]

Ok, kan hende jeg bare har vanlig øresus, men det har ihvertfall blitt høyere i det siste.

 

Kose seg med musikk på laveste volum.

Lenke til kommentar

*sukk*

 

Da har jeg nok en gang slettet en hel haug med poster.

 

Jeg vurderer for øyeblikket et par alternativer - det ene er å konsekvent slette poster fra visse brukerE i backstage - da disse er altfor flinke til å ødelegge for alle andre, evt bare stenge hele tråden og bli ferdig med det.

 

Har ETT visdomsord til dere:

 

Den som starter med idioti er en tulling - men de som følger opp på samme måte er enda større tullinger. Bruk rapporterknappen og la oss ta ondet ved roten i dag.

 

Så slipper vi mer av det pisset her.

 

Jeg driter i om dere ikke liker hverandre, på forumet SKAL vi ha det ok, og om folk her har vendettaer mot hverandre kan vi like gjerne kaste ut alle sammen i denne tulle-gjengen.

 

Så skjerpe dere?

 

EDIT: Etter nærmere ettertanke skal ikke noen få ødelegge for alle. Så tråd er åpen fra og med nuh.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Steike. Torture Killer var ballefett! *kosepå Glint* :love:

5676147[/snapback]

Mhm, "lånte" ei låt nå i stad og det røska ganske bra i trommehinnene :)

 

Og ja, det ser ut som at last.fm har monga seg nå. Ganske teit. Men men. Har bare hørt på det samme igjen og igjen siden lørdag, så det ville ikke blitt noe forsjell på lista mi uansett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...