Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Hmm, skal visst ikke på Maiden alikevel. Noe misforståelser med billettene, elns... jaja. Ikke store tapet. :p

5670614[/snapback]

 

de færreste vil vel betale for å se en mann med strips på pungen synge..

 

:p

5670766[/snapback]

Jeg ville betalt for å se ett band jeg ikke liker om de hadde det på balla.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Almost Famous, kul film.. Det bandet Stillwater var faktisk litt kult  :)

5669168[/snapback]

jepp, den herjer. jeg så den igjen nå nettopp...herlig film. jeg elsker den scenen der bandbussen kjører avgårde, og hun jenta med dreads vinker sakte mens hun smiler nostalgisk, og elton johns tiny dancer begynner å spilles i bakgrunnen...den scenen så jeg om igjen hver dag i sikkert en uke etter at jeg så filmen for første gang.

5670531[/snapback]

 

veit er så bra.. konge da alle synger tiny dancer i bussen og :D

Lenke til kommentar

Kan legge til at det er forskjell på å vise respekt og å respektere... Du _må_ respektere at folk har forskjellige meninger. Du trenger ikke vise at du respekterer det, men du _skal_ heller ikke vise at du _ikke_ respektere det. Som sagt så respekterer jeg dine meninger, eller viser iallefall ikke at jeg ikke gjør det ved å poste lolz og smileys og overdreven HAHAHA og omg og sånt under age-piss.

Lenke til kommentar
Headcleaver, det er 18års grense på Rockefeller

Æsj, det er sant det. Teit at fyllefjortiser skal ødelegge for oss andre.

5672132[/snapback]

 

Skyter vi av oss foten her eller?

 

5672164[/snapback]

Nei.

 

edit:

Kan legge til at det er forskjell på å vise respekt og å respektere...

 

At jeg kan lese meningene deres og respektere de er noe helt annet.
Endret av headcleaver
Lenke til kommentar

Har hatt øresus på venstre øre siden 10.klasse jeg. Spille i black metal band med alt på full guffe uten ørepropper er kanskje det dummeste jeg noen gang har gjort.. Heldigvis har ikke jeg noe kraftige greier.. Men du venner deg nok til det. Er verst om natten når alt er stille og alt du hører den den über høye, men alikevel kjempe lave pipeskurringen inne i hodet.

 

Men som sagt, du venner deg til det.

 

Jeg ville heller gråte over busta høyttaler!

 

edit:

Btw :green:

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
Og jeg tror jeg har fått tinitus. :( Sitter med headsett og hører på musikk med skikkelig lavt volum, er redd. :(

5673186[/snapback]

du må kutte ned på dødsmetalen, gutt.

noen måneder med air, sigur ros og ludwig van beethoven burde nok få ørene dine i gang igjen =P

 

 

men litt mer seriøst så er øresus veldig kjipe greier. er livredd for å få det selv, har skjønt såpass som at jeg er i en utsatt gruppe (går med headset halve dagen, hører på musikk nesten hele tida, er ofte på konserter).

Endret av Sondre^^
Lenke til kommentar
Har hatt øresus på venstre øre siden 10.klasse jeg. Spille i black metal band med alt på full guffe uten ørepropper er kanskje det dummeste jeg noen gang har gjort..

5673227[/snapback]

 

Hvem var det du spillte med da a?

5674142[/snapback]

Clemet, Westerhus og Kristian. Soulscream ftw :w00t:

 

 

og H4ngm4N. Du burde virkelig straffes for det der. Øresus eller ikke. Daumetal og lignende skal spilles HØYT!

 

Sitter selv med Come Clarity DVD'en på full guffe her. Om nabokjærringa ikke får hjertestopp av det her, får hun det garantert når jeg hamrer på Grimfist inn i cdskuffen!

Lenke til kommentar

Tror øresus er veldig vanlig. Har hatt svake høye konstante frekvenser i ørene så lenge jeg kan huske, men de er ikke plagsomme. Hører det godt når det er helt stille, men er ikke videre plaget av det.

Den beste måten å ikke la seg være plaget av dette, er rett og slett å ikke lytte etter pipingen.

Tinnitus er verre greier. Da er pipelyden såpass høy i styrke (les: Indirekte styrke i form av at hørselsenteret "simulerer" lyd) at det nesten overdøver de daglige lydene rundt deg. Folk som har tinnitus må ta i bruk helt spesielle tanketeknikker for å kunne leve med det. Øreinstallasjoner/hodeklokker med hvit støy kan også dempe plagen. Tinnitus er også uhelbredelig og vil være der for resten av livet om skaden oppstår. I ytterst sjeldne tilfeller kan det forsvinne med tiden.

 

Så pass på, folkens. Bedre føre var...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...