Jernlov Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Noen som vet noe mer om Castimoniae? Leste at Ihsahn skal synge i bandet og litt slikt knask. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Og for at de som nettopp har sjekket tråden også skal få øye på dette så laget jeg en ny post istedenfor å edit'ere. Burde jeg bestille red eller white Blood Inside vinyl av Ulver? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Var netopp på Dark Side of the Wall. Koverbandkonsert. Utrolig kos. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 HEHE_LOL Strykere i moderne musikk = Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) Strykere i moderne musikk = Det er helt korrekt! Konkrete eksempler på nevnte: Winds Emperor Anorexia Nervosa Arcturus Björk Kate Bush Stream of Passion A Perfect Circle - 3 Libras Extol - Undeceived, Ember, Inferno Believer - Trilogy of Knowledge System of a Down - Chop Suey!, Aerials, Roulette, Streamline Incubus - Just A Phase, Mexico Slipknot - Circle, Vermillion Pt. 2 Endret 26. februar 2006 av TLZ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 *Se igjennom tråden* Observere herlig sjangerrunking av folk som har hørt 2,6 metalsanger. *gå tilbake til steder hvor folk har peiling --> gamer.no* Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Strykere i moderne musikk = 5666458[/snapback] Så absolutt Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Strykere i moderne musikk = 5666458[/snapback] Indeedelydoodely! Venetian Snares - Rossz Csillag Allat Született <3 Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Ulver - The Future Sound of Music føfan, så pen den låta er! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 My Dying Bride kommer visst til HITS. Står iaf. det på hjemmesia deres: http://www.mydyingbride.org/concerts.php Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Strykere i moderne musikk = Det er helt korrekt! Konkrete eksempler på nevnte: Winds Emperor Anorexia Nervosa Arcturus Björk Kate Bush Stream of Passion A Perfect Circle - 3 Libras Extol - Undeceived, Ember, Inferno Believer - Trilogy of Knowledge System of a Down - Chop Suey!, Aerials, Roulette, Streamline Incubus - Just A Phase, Mexico Slipknot - Circle, Vermillion Pt. 2 5666489[/snapback] Anorexia Nevrosa er så koz som koz kan bli Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 For å sette en strek på Come Clarity-diskusjonen: Sjanger: Rock Stil: Scandinavian Metal (Gøteborg-metall), Progressive Metal, Heavy Metal Stemning: Teatralsk, fiendtligsinnet, agressiv, rensende, reflekterende, illevarslende, nihilistisk, kvelende, verdig, barsk, dyster, ambisiøs, grublende, livlig, jagende, rusten, intens, dramatisk og ondskapsfull. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) Sjanger: RockStil: Scandinavian Metal (Gøteborg-metall), Progressive Metal, Heavy Metal Stemning: Teatralsk, fiendtligsinnet, agressiv, rensende, reflekterende, illevarslende, nihilistisk, kvelende, verdig, barsk, dyster, ambisiøs, grublende, livlig, jagende, rusten, intens, dramatisk og ondskapsfull. 5667208[/snapback] Du klarer å si det vi andre tenker, men ikke får ut på papiret! edit: , før men Endret 26. februar 2006 av headcleaver Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Glemte bare "kjedelig". Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Subjektive stemningsfølelser kan du føre på selv under siste linje. Glemte å påpeke det... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Glemte bare "kjedelig". 5667292[/snapback] @ Lars Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Siden jeg skal på konsertent til Iron Maiden i November så tenkte jeg skulle sette meg litt inn i dem, så sitter å hører på debuten deres. Har hørt litt fra andre deler av diskografien deres før og har ikke blitt noe særlig imponert, men dette var skikkelig stillig. Ganske 70s preg over det, blir som en slags blanding av Black Sabbath, Rush og annet 70-talls rock. Fett. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Skal du på Maiden konsert Uansett, husk at konsertene er for å promotere den nye skiva(som ikke har kommet enda), så det blir nok ikke så mye fra de tidligste albumene. Bortsett i fra de størest klassikerne som Number of the Beast, The Trooper og Hallowed Be Thy Name da.. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Siden jeg skal på konsertent til Iron Maiden i November så tenkte jeg skulle sette meg litt inn i dem, så sitter å hører på debuten deres. Har hørt litt fra andre deler av diskografien deres før og har ikke blitt noe særlig imponert, men dette var skikkelig stillig. Ganske 70s preg over det, blir som en slags blanding av Black Sabbath, Rush og annet 70-talls rock. Fett. 5667494[/snapback] Begge DiAnno skivene er kanonbra. Dickinson kan ta seg ei bolle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg