834HF42F242 Skrevet 25. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2006 Hører på Red Rain av White Stripes fra plata Get Behind Me Satan. Folk kan si hva de vil om det bandet, men fy faen får en dritrå låt. Det tar jo helt av... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 25. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2006 Anth, var det ikke du som var veldig i mot dem? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2006 Så si meg den store sterek åpenbare likheten mellom fks tidlig In Flames og Nile? 5662802[/snapback] Bastbeats. Kjappe gitarer. Kos. 5662868[/snapback] Gi meg et eksempel på en sang med blastbeats Children of Bodom har også raske gitarer, og skrikete vokaler, death metal de da? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2006 CoB har fleire liketstrekke med DM, ja, men dei har og minst like mykje til felles med Power Metal. Det blir jo ein blanding rett og slett, ingen fast sjanger. Kan bli fustrert over behovet enkelte her har for absolutt å måtte båssette enkeltband i faste sjangrar. GAÆÆEAÆEGH!1 Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 25. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2006 Anth, var det ikke du som var veldig i mot dem? 5663123[/snapback] Nei, da har du misforstått. Har alltid likt White Stripes veldig godt jeg. Vet at en del på forumet her ikke kan fordra dem, men det gjelder ikke meg. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2006 Så si meg den store sterek åpenbare likheten mellom fks tidlig In Flames og Nile? 5662802[/snapback] Bastbeats. Kjappe gitarer. Kos. 5662868[/snapback] Gi meg et eksempel på en sang med blastbeats Children of Bodom har også raske gitarer, og skrikete vokaler, death metal de da? 5663142[/snapback] In Flames - Take This Life. Angående Children of Bodom, kjappe gitarer, kaukevokal og div. Speed metal, aka. thrash metal. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 25. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) Anth, var det ikke du som var veldig i mot dem? 5663123[/snapback] Nei, da har du misforstått. Har alltid likt White Stripes veldig godt jeg. Vet at en del på forumet her ikke kan fordra dem, men det gjelder ikke meg. 5663164[/snapback] Blander deg med en annen da. Edit: Jeg er en av de som ikke kan fordra den møka. Endret 25. februar 2006 av skate4life Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) Så si meg den store sterek åpenbare likheten mellom fks tidlig In Flames og Nile? 5662802[/snapback] Bastbeats. Kjappe gitarer. Kos. 5662868[/snapback] Gi meg et eksempel på en sang med blastbeats Children of Bodom har også raske gitarer, og skrikete vokaler, death metal de da? 5663142[/snapback] In Flames - Take This Life. Trommelomingen må gå kjappere for at den skal være blastbeats, trodde den var mer "konstant". Men for min del blir In Flames, Soilwork, At The Gates, Dark Tranquillity, osv og Nile, Death, Extol, Martyr, Behemoth, Cannibal Coprse, osv 2 vidt forskjellige greier. Hylo: Er ikke pga. lokasjon av gøteborg metal jeg synes de hører sammen, er sounden. Angående Children of Bodom, kjappe gitarer, kaukevokal og div. Speed metal, aka. thrash metal. 5663171[/snapback] Uenig. CoB er at du tar 80s heavy/power metal ala Iron Maiden. Skrur opp farten, har gøteborg-aktig vokal og setter gjerne til en sånn synth. Endret 25. februar 2006 av TLZ Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2006 Å herrejesus! C'mun, take a wank holiday, plz. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2006 Å herrejesus! C'mun, take a wank holiday, plz. 5663544[/snapback] Det jeg holder på med, vinterferien min begynte i går. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 25. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2006 Synd at noen mener White Stripes er møkk, for det er det ikke Det er godt noen band gjør som de selv vil, og ikke ofrer seg for plateindustriens masseproduserte oppskrifts-sjangrer. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2006 Så si meg den store sterek åpenbare likheten mellom fks tidlig In Flames og Nile? 5662802[/snapback] Bastbeats. Kjappe gitarer. Kos. 5662868[/snapback] Gi meg et eksempel på en sang med blastbeats Children of Bodom har også raske gitarer, og skrikete vokaler, death metal de da? 5663142[/snapback] In Flames - Take This Life. Trommelomingen må gå kjappere for at den skal være blastbeats, trodde den var mer "konstant". Men for min del blir In Flames, Soilwork, At The Gates, Dark Tranquillity, osv og Nile, Death, Extol, Martyr, Behemoth, Cannibal Coprse, osv 2 vidt forskjellige greier. Hylo: Er ikke pga. lokasjon av gøteborg metal jeg synes de hører sammen, er sounden. Angående Children of Bodom, kjappe gitarer, kaukevokal og div. Speed metal, aka. thrash metal. 5663171[/snapback] Uenig. CoB er at du tar 80s heavy/power metal ala Iron Maiden. Skrur opp farten, har gøteborg-aktig vokal og setter gjerne til en sånn synth. 5663475[/snapback] Omgjesuslolwtf. Har du oppskriften på blastbeats? Neeei, det har du nok ikke. Hvis du hører den fabelaktige starten på Take this Life, vil du høre blastbeats. Enten du liker det eller ei. De bandene du listet opp, alle bandene har likhetstrekk. Derfor er de i samme sjanger-gruppering. Angående CoB, som forøvrig er bæsj, sier jeg fremdeles speed metal. Min mening, slutt å wank. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) Waep! No more wanking! Shht! Slutt nå! It all ends here. Endret 25. februar 2006 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Jan Skrevet 25. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2006 Kan den bli stiv om man har et sånt grep? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2006 Janzi Pantzy ftw! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 25. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2006 [wankermode] NEI! IKKE SLUTT UTEN MEG! Altså, ja, meldodisk death metal er en undersjanger av death metal. Det ligger i navnet. F.eks kan man si at In Flames er et metal band, noe som forsåvidt er riktig, men ikke særlig nøyaktig. Man kan også si at de spiller death metal, men dette blir også veldig unøyaktig, ettersom det ikke er klassisk death metal. Melodisk death/Göteborg metal er sånn ca. det mest nøyaktige man kan kategoriesere dem uten å blande inn mongo-ettbands-sjangre som "dark metal" ol.... JA, de blander inn mange andre elementer på de nyere albumene, men melodic death metal er fortsatt den sjangeren som folkarer best hvordan de høres ut. [/wankermode] Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2006 Det går ikke ann å sette In Flames i bås. EOD!! JEEZZZØSSS! Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 25. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) Satt tidligere idag og lekte meg med gitaren til en venn, spiller ikke gitar til selv, men vi kan jo alle late som vi klarer det, her har dere resultatet av 15 minutters studioarbeid med en person som ikke kan synge, spille gitar, eller bruke redigeringsprogram. Eyvindr - Gjør Det Oldschool Nyt det, dere vil aldri noengang få høre så dårlig black metal i resten av deres liv! Endret 25. februar 2006 av AMD-GNom Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 25. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2006 Er det ikke sånn all black metall låter da? Nei da, du var så flink atte. Btw, slapp du løs kattene etter at du var ferdig med å tråkke på de? Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 25. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2006 Ligger forsatt i sekken her, er ikke mye liv i de lenger... Så får gå til innkjøp av nye neste gang jeg skal prøve og lage noe gøyal musikk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg