Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

clash er ikke så veldig rølpete nei, selv om de ofte nevnes i samme åndedrag som sex pistols...men det har nok andre årsaker.

men uansett, jeg kan godt forestille meg at the clash blir for polert for deg, når jeg ser på navnene til de andre banda du nevnte...men det er uansett knallbra punk. faktisk det eneste punkbandet jeg synes det er verdt å høre noe særlig på.

 

når det gjelder rølpete punkband har jeg ingen gode tips, dessverre.

Endret av Sondre^^
Lenke til kommentar
Goddag i stuen! Det jeg lurte på, har noen noe Punk og anbefale? Da tenker jeg i gaten:

Beinkjør

Ørtæv

Dirty Toilets

Skrewdriver

Sex Pistols

Altså, skikkelig rølpete, og endel OI! faktor er ei heller og forakte.

 

Mvh:

Øyvind

5618071[/snapback]

 

rabalder!

siste dagers helvete

razor bios

dear john letter

gain

hjertesvikt a\s

kjøtt

jimbo jones

kafka prosess

kort prosess

svart framtid

 

litt av hvert.......

Lenke til kommentar

Som sagt har jeg bare hørt den ene sangen, og har planer om og sette meg inn i The Clash, men er inni en veldig rølpete periode fortiden der det bare går i rølpete metal og punk, men har problemer med og finne punk da det er metal som er sjangeren jeg er ganske godt bevandret i.

Endret av AMD-GNom
Lenke til kommentar

Skal sjekke ut de bandene, har hørt noen av de på urørt hvis jeg ikke husker feil, men de har ikke falt helt i smak. Er ganske kresen egentlig :p Skal være rølpete, skal være tekster eg kan synge med på og det er viktig at det ikke kommer metal innflytelse. Men takker for listen, og skal som sagt sjekke ut bandene jeg ikke har hørt før.

Lenke til kommentar
Skal sjekke ut de bandene, har hørt noen av de på urørt hvis jeg ikke husker feil, men de har ikke falt helt i smak. Er ganske kresen egentlig :p Skal være rølpete, skal være tekster eg kan synge med på og det er viktig at det ikke kommer metal innflytelse. Men takker for listen, og skal som sagt sjekke ut bandene jeg ikke har hørt før.

5618220[/snapback]

 

999, gammalt punkband :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...