Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har vel reklamert litt for Dungen allerede (i alle fall i musikkquiz-tråden) :_)

Tenker det var deg jeg fikk navnet fra først. :wee:

Uansett, hvilket er best av Stadsvandringar og Ta Det Lugnt? Sistnevnte? Det er det albumet jeg har hørt, og jeg tenker jeg skal skuffe inn ett av de to fra cdon snart. :)

Endret av nr.4
Lenke til kommentar

:hmm:

“Ta det lugnt” is a beautiful, uncompromising, multifaceted musical trip straight into your head and deep out in the Swedish forests. It offers Dungens most exciting and adventurous recordings and features stunning musicianship, stellar vocals, Hammond B-3 organ, flute, violin, groovy bass, swinging drums, electric and acoustic guitars and screaming fuzz, spellbinding Swedish folkrock pop psych. No "neo-psych" bullshit…

Svensk psykedelisk folkrock?

Lenke til kommentar
Når kommer System of a down ut med nytt album? Har de gjort det? Trodde det skulle komme ut i sommer.

det har ble utsatt..

Men hvis jeg ikke tar feil så kommer det ut en gang i Januar-Februar..

går rykter om at det skal hete 'Hypnotize'

Det som er så spennende med SOAD er at de tør å virkelig forandre stil fra album til album. Så man kan aldri vite hva man får. :)

*glede seg som en unge* :D

Lenke til kommentar
det har ble utsatt..

Men hvis jeg ikke tar feil så kommer det ut en gang i Januar-Februar..

går rykter om at det skal hete 'Hypnotize'

Det som er så spennende med SOAD er at de tør å virkelig forandre stil fra album til album. Så man kan aldri vite hva man får. :)

*glede seg som en unge*  :D

Aiai, må si at jeg også gleder meg! Den første release-datoen var jo 4. November, men neeeida. Men det er egentlig greit, så har jeg noe å se frem til. :)

Skal på Platekompaniet i morgen. Regner med at jeg svir av en tusenlapp, som jeg strengt tatt kanskje burde ha brukt på noe annet.. but what can you do.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...