A_N_K Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Noen som har kjennskap til Dungen? Det svenske bandet altså. Jeg har vel reklamert litt for Dungen allerede (i alle fall i musikkquiz-tråden) :_) Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Jeg har vel reklamert litt for Dungen allerede (i alle fall i musikkquiz-tråden) :_) Tenker det var deg jeg fikk navnet fra først. Uansett, hvilket er best av Stadsvandringar og Ta Det Lugnt? Sistnevnte? Det er det albumet jeg har hørt, og jeg tenker jeg skal skuffe inn ett av de to fra cdon snart. Endret 10. november 2004 av nr.4 Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Har ikke hørt Stadsvandringar faktisk, kanskje verdt å finne ut av. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Type musikk er Dungen? Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg vil tro at det faller innenfor (svensk) 70-talls prog. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 “Ta det lugnt” is a beautiful, uncompromising, multifaceted musical trip straight into your head and deep out in the Swedish forests. It offers Dungens most exciting and adventurous recordings and features stunning musicianship, stellar vocals, Hammond B-3 organ, flute, violin, groovy bass, swinging drums, electric and acoustic guitars and screaming fuzz, spellbinding Swedish folkrock pop psych. No "neo-psych" bullshit… Svensk psykedelisk folkrock? Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Jim Stärk!!!!!!1111 DEY RUL Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Når kommer System of a down ut med nytt album? Har de gjort det? Trodde det skulle komme ut i sommer. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Jim Stärk!!!!!!1111 DEY RUL ok Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Når kommer System of a down ut med nytt album? Har de gjort det? Trodde det skulle komme ut i sommer. det har ble utsatt.. Men hvis jeg ikke tar feil så kommer det ut en gang i Januar-Februar.. går rykter om at det skal hete 'Hypnotize' Det som er så spennende med SOAD er at de tør å virkelig forandre stil fra album til album. Så man kan aldri vite hva man får. *glede seg som en unge* Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 det har ble utsatt..Men hvis jeg ikke tar feil så kommer det ut en gang i Januar-Februar.. går rykter om at det skal hete 'Hypnotize' Det som er så spennende med SOAD er at de tør å virkelig forandre stil fra album til album. Så man kan aldri vite hva man får. *glede seg som en unge* Aiai, må si at jeg også gleder meg! Den første release-datoen var jo 4. November, men neeeida. Men det er egentlig greit, så har jeg noe å se frem til. Skal på Platekompaniet i morgen. Regner med at jeg svir av en tusenlapp, som jeg strengt tatt kanskje burde ha brukt på noe annet.. but what can you do. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 The Mars Volta 2/26 Oslo Rockefeller On sale 11/27 STEIKE PINE! :woot: Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Fy faen.. TROR kanskje at jeg må koste på meg en biltur til Oslo en gang i februar! Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Au! Ofrer lett mye for den konserten.. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 FA*N *** ("#)/"!¤%¤&!"(/) at det er på Rockefeller da! De slipper jo ikke inn en eneste person under 18. AARAAAAAAAAARRGH. Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 noen som hører på avenged sevenfold? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 The Mars Volta2/26 Oslo Rockefeller On sale 11/27 STEIKE PINE! :woot: Grønne granskau! Det var som faen... De slipper jo ikke inn en eneste person under 18. AARAAAAAAAAARRGH. Sju måneder for tidlig... :cry: Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Vel, det er 1 måned (nøyaktig!) før jeg blir 18, faktisk. Får bare grow ze 'fro, og håpe på det beste. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Vel, det er 1 måned (nøyaktig!) før jeg blir 18, faktisk. Får bare grow ze 'fro, og håpe på det beste. Håper du ikke slipper inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg