Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hører ikke så mye på punk/hardcore men dette bandet: Turdus Music!

FY SÅ GRISEFETT! :D

 

Jeg buker å skrive det slik: "Ziggy Stardust and the Spiders from Mars"

Altså liten forbokstav i mindre vitkige ord og bindeord, så lenge det ikke er første ordet i en setning.

5593771[/snapback]

Enig

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Artist Navn - Title of a Song (a, of, the osv i små)

5593598[/snapback]

5593610[/snapback]

:yes:

Til folk som liker Drudkh, hør Hate forest. Noe i samme gata, spesielt albumene Sorrow og Purity.

Fikk foresten The swan road til drudkh i posten i går.  :)

5593977[/snapback]

Oh, det må skjekkes ut!

 

Forøvrig har jeg ikke helt fått taket på siste skiva til Drudkh. :(

Lenke til kommentar
Hva syns dere om store bokstaver i filnavn?

 

Hvem av dem er best?:

Artist Navn - Title of a song

Artist Navn - Title of a Song (a, of, the osv i små)

Artist Navn - Title Of A Song

 

Jeg liker den siste best.

 

Ser egentlig aldri på filnavnet, da jeg alltid bruker iTunes. Har dog et system på iTunes:

- Engelske titler: Title of a Song

- Norske titler: Title of a song

Artistnavnet er jo i en egen kolonne, og skal etter min perfeksjonistiske mening ikke stå i samme kolonne som navnet ;)

Lenke til kommentar

Står noe på hjemmesiden hans om en større turne i 2007, men vet ikke om det er Ca Ira fremføringen han mener.

 

 

Spm : Det her er kun av undring, ikke av "blærethet", men har gjennomsnittsalderen på diskusjon.no's forumbrukere sunket betraktelig det siste året?

Endret av TAAB
Lenke til kommentar

Ja, trur til og med eg er over snittet no, men no er jo Jan-Erik blitt 18 òg, så då trekker han alle andre 18-åringer med seg ned igjen på 11-12 =/

Ergo: det er Jan-Erik som trekker ned snittet så jævlig, så snittet ligger vel deretter rett over 12år.

 

I alle fall her i backstage.

Lenke til kommentar
Spm : Det her er kun av undring, ikke av "blærethet", men har gjennomsnittsalderen på diskusjon.no's forumbrukere sunket betraktelig det siste året?

5595233[/snapback]

 

Tja, om ikke gjennomsnittsalderen, så har ihvertfall kvaliteten på postene sunket veldig. Mange av de jeg har sett på som relativt voksne brukere har overrasket meg negativt i det siste. Personangrep, one-up-posting, sutring.....

 

Forresten, det var ikke IRA men DSOTM. Og det er jeg 100% sikker på, men finner det selvsagt ikke igjen.....

Lenke til kommentar
Synes å ha lest ett eller annet sted at Roger Waters m/band (ikke PF, mao) skal spille seg gjennom DSOTM i Oslo en eller annen gang i år, men klarer ikke å finne ut hvor jeg har det fra...noen som vet?

5595047[/snapback]

 

Ja, han er signet til Norwegian Wood. Hva han skal spille bortsett fra at det er PF låter vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...