Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har en anelse om åssen Ihsahns "The Adversary" vil bli? Åssen musikk stil. Vil det gå mer i Emperor, Peccatum eller Thou Shalt Suffer?

 

Kanskje litt av hvert?

5592318[/snapback]

Jeg hørte for en stund siden noen som hadde snakket om at han hadde sagt at det kom til å bli litt av alt. Med andre ord så er det ganske usikkert. Men FY så jeg gleder meg. Noen som vet noen fåreløpig dato eller i det minste årstid for utgivelsen?

Lenke til kommentar
Noen som har en anelse om åssen Ihsahns "The Adversary" vil bli? Åssen musikk stil. Vil det gå mer i Emperor, Peccatum eller Thou Shalt Suffer?

 

Kanskje litt av hvert?

5592318[/snapback]

Jeg hørte for en stund siden noen som hadde snakket om at han hadde sagt at det kom til å bli litt av alt. Med andre ord så er det ganske usikkert. Men FY så jeg gleder meg. Noen som vet noen fåreløpig dato eller i det minste årstid for utgivelsen?

5592787[/snapback]

Jøss, om det blir litt av hvert så kan det bli utrolig bra da. Spørs hva han tar fra hva. Hehe.

Lenke til kommentar
Det er veldig synd, for det er utrolig mange bra folk her som det kunne vært interessant å snakke om andre ting enn musikk med.

5592983[/snapback]

La oss ta over SO4! Vi jager vekk de andre med overdreven intern-humor fra Backstage-gjengen.

 

Edit: Moonsorrow er bra.

Endret av H4ngm4N
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...