H4ngm4N Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Gratulerer med dagen H4ngm4n! 5579046[/snapback] Takker til alle. Hva var lollapalooza nå igjen? Hørt det før.. 5579579[/snapback] Den festivalen som homer tar med ungene sine på i The Simpsons? 5579599[/snapback] Det var Hallabaluza det. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Synes det er fantastisk av Headcleaver og ignorere alt snakket rundt han her for tiden 5580163[/snapback] ignorere? les bakover i tråden. Tidfall: Jeg likte det ikke, men men, kan jo være noen andre syntes det er fett. Tidfall er nok litt heftig ja. kanskje litt i meste lager fra tid til annen, men mye av musikken deres er alikevel av god kvalitet. Endret 9. februar 2006 av headcleaver Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Tenkte på nå jeg har lest hele diskusjonen ja, morsom lesning... NP: Darkthrone - Love In A Void Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Wikipedia sier Industrial, Symphonic black metal og avant garde metal. 5579576[/snapback] Det gamle The Kovenant var mer Symfonisk Black Metal, men nå er de mer Industrial/Electronica (mista mange fans på grunn av det). Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Det er bedre å ignorere enn å face fakta... Har nok av linker med bevismaterialer som en viss en har lagt fra seg Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Det gamle The Kovenant var mer Symfonisk Black Metal, men nå er de mer Industrial/Electronica (mista mange fans på grunn av det). 5580405[/snapback] har du i det hele tatt hørt the kovenant? Nexus Polaris(orginal) og Animatronic er album nr 2. og 3. og begge disse er fult så mye "electronica" som det S.E.T.I er. Det er bedre å ignorere enn å face fakta har vel mere med at jeg har sagt det jeg har å si. har ikke så mange andre forklaringer, men skulle gjerne hatt det Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 har du i det hele tatt hørt the kovenant? Nexus Polaris(orginal) og Animatronic er album nr 2. og 3. og begge disse er fult så mye "electronica" som det S.E.T.I er. 5580443[/snapback] Jeg hørte på metal før deg Eivind gutten.. da du hørte på scooter hørte jeg på Dimmu og The Kovenant jeg men jeg vokste fra det Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) da du hørte på scooter hørte jeg på Dimmu og The Kovenant jeg men jeg vokste fra det 5580504[/snapback] det var strengt tatt ikke et svar på spørsmålet mitt og siden du prøver å snakke deg ut av det tar jeg det som et nei. også med tanke på at du har hengt ut f.eks dimmu borgir over msn gjentatte ganger høres nå det der ut som en veldig dårlig forklaring. du vrir deg jo i smerte bare vokalen går litt over til black metal eller growling. Jeg hørte på metal før deg Eivind gutten.. guns n' roses er ikke metal. edit: å vokse fra god musikk er da ikke en god egenskap? Endret 9. februar 2006 av headcleaver Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 da du hørte på scooter hørte jeg på Dimmu og The Kovenant jeg men jeg vokste fra det 5580504[/snapback] det var strengt tatt ikke et svar på spørsmålet mitt og siden du prøver å snakke deg ut av det tar jeg det som et nei. også med tanke på at du har hengt ut f.eks dimmu borgir over msn gjentatte ganger høres nå det der ut som en veldig dårlig forklaring. du vrir deg jo i smerte bare vokalen går litt over til black metal eller growling. Jeg hørte på metal før deg Eivind gutten.. guns n' roses er ikke metal. edit: å vokse fra god musikk er da ikke en god egenskap? 5580572[/snapback] Du spurte om jeg noen gang hadde hørt the kovenant, og jeg svarte at jeg hadde hørt det lenge før du starta å høre på no hardere en scooter, jeg prøver ikke å snakke meg fra det. jeg henger ikke ut dimmu, bare sier at jeg synes satan tekstene dems (les 'Satan My Master' o.l.) er litt teite, og om jeg vrir meg i smerte hver gang jeg hører grovling hvordan kan det da ha seg at jeg digger Opeth? Guns N' Roses var kategoriset 'Metal' før i tiden men det var ikke Gn'R jeg sikta til nå.. nå snakker jeg om 8 og 9 klasse på ungdomsskolen da jeg hørte litt på Dimmu, Kovenant, Satyricon o.l og jeg vokser ikke fra god musikk, jeg lar musikken vokse inn i meg og begynner å ta opp ny musikk (om du forstår). så sånn er det. Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Det er så tøft å ha hørt på noe dobbelt så lenge som noen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) g n'r har aldri vært metal og kommer aldri til å bli det. dessuten vet du null og niks om når jeg begynte å høre på dimmu, kovenant eller lignende musikk. du vet bare det lille du har blitt fortalt. dimmu borgir har bare en "satan my master" lignende tekst og det er satan my master. dessuten er det en koverlåt som ikke er skrevet av dimmu gutta engang. og jeg vokser ikke fra god musikk, jeg lar musikken vokse inn i meg og begynner å ta opp ny musikk (om du forstår). det er det absolutt dummeste jeg har hørt. du sier jo at du har vokst fra dimmu borgir og the kovenant, men det finnes da mange i denne verdenen som klassifiserer det som god musikk inkludert meg. senest i dag kom du med noen svake forsøk på å mobbe Meshuggah pga vokalen til Jens Kidman, og den er da ikke så utrolig grusom i forhold til opeth, er de vel? kanskje det har noe med at meshuggah ikke har den samme "populære" statusen som opeth sammen med in flames har fått den siste tiden. edit: til posten til zomax ja Endret 9. februar 2006 av headcleaver Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 dessuten vet du null og niks om når jeg begynte å høre på dimmu, kovenant eller lignende musikk. du vet bare det lille du har blitt fortalt. 5580697[/snapback] ok? siterer fra din egen blog: Tar jeg ikke kraftig feil startet min karriere som “musikkfanatiker” i slutten av 9. Klasse. jo da, før den tid hadde jeg jo også hørt på en del musikk, men da gikk det i lusene mc. music cd’er, scooter og annen dritt musikk. 5580697[/snapback] og jeg synes meshugga vokalen er stygg fordi han høres ikke no bra ut, det er hes hyling synes jeg. hør på en Opeth sang så hører du hva jeg synes er bra Growling (og clean) Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Det er så tøft å ha hørt på noe dobbelt så lenge som noen. 5580695[/snapback] nei det er bare headcleaver som påstår at jeg ikke vet hva jeg snakker om. Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Det er så tøft å ha hørt på noe dobbelt så lenge som noen. 5580695[/snapback] nei det er bare headcleaver som påstår at jeg ikke vet hva jeg snakker om. 5580748[/snapback] Konstaterte bare at det er tøft jeg Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 oook.. hva har du hørt på lengere en noen da? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 ok? siterer fra din egen blog: 5580743[/snapback] leser du det som står der? det var da jeg begynte som "musikkfanatiker". det står absolutt ingenting om at jeg ikke hadde hørt på den typen musikk før, selv om ja, det gikk mest i skikkelig søppelpop. nei det er bare headcleaver som påstår at jeg ikke vet hva jeg snakker om du har aldri gitt utrykk for at du vet hva du snakker om heller. når eneste argument er "jeg begynte å høre på sånn musikk før deg, såh!" er det kanskje ikke så rart at jeg tviler? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) har du i det hele tatt hørt the kovenant? 5580443[/snapback] whatever... Edit: no tull Endret 9. februar 2006 av zomax Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Er det noen som har peil i det hele tatt om hvilke oppvarmingsband det var på COB konserten på lørdag? Det første jeg er ute etter... Det andre het Ektomorf, er ikke de jeg leiter etter. Men det første bandet var ganske bra. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 har du i det hele tatt hørt the kovenant? 5580443[/snapback] whatever... 5580798[/snapback] rart jeg lurte? har kjent deg i 2år eller noe sånt, og aldri hørt deg nevn bandet en eneste gang. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 har du i det hele tatt hørt the kovenant? 5580443[/snapback] whatever... 5580798[/snapback] rart jeg lurte? har kjent deg i 2år eller noe sånt, og aldri hørt deg nevn bandet en eneste gang. 5580954[/snapback] Hæ? Snodig aldersforskjell da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg