Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes det er fantastisk av Headcleaver og ignorere alt snakket rundt han her for tiden :)

5580163[/snapback]

ignorere? les bakover i tråden.

Tidfall: Jeg likte det ikke, men men, kan jo være noen andre syntes det er fett.

Tidfall er nok litt heftig ja. kanskje litt i meste lager fra tid til annen, men mye av musikken deres er alikevel av god kvalitet.

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
Det gamle The Kovenant var mer Symfonisk Black Metal, men nå er de mer Industrial/Electronica (mista mange fans på grunn av det).

5580405[/snapback]

har du i det hele tatt hørt the kovenant? Nexus Polaris(orginal) og Animatronic er album nr 2. og 3. og begge disse er fult så mye "electronica" som det S.E.T.I er.

 

Det er bedre å ignorere enn å face fakta

har vel mere med at jeg har sagt det jeg har å si. har ikke så mange andre forklaringer, men skulle gjerne hatt det

Lenke til kommentar

har du i det hele tatt hørt the kovenant? Nexus Polaris(orginal) og Animatronic er album nr 2. og 3. og begge disse er fult så mye "electronica" som det S.E.T.I er.

5580443[/snapback]

 

Jeg hørte på metal før deg Eivind gutten.. da du hørte på scooter hørte jeg på Dimmu og The Kovenant jeg :) men jeg vokste fra det :)

Lenke til kommentar
da du hørte på scooter hørte jeg på Dimmu og The Kovenant jeg :) men jeg vokste fra det :)

5580504[/snapback]

det var strengt tatt ikke et svar på spørsmålet mitt og siden du prøver å snakke deg ut av det tar jeg det som et nei.

 

også med tanke på at du har hengt ut f.eks dimmu borgir over msn gjentatte ganger høres nå det der ut som en veldig dårlig forklaring. du vrir deg jo i smerte bare vokalen går litt over til black metal eller growling.

 

Jeg hørte på metal før deg Eivind gutten..

guns n' roses er ikke metal.

 

 

edit:

å vokse fra god musikk er da ikke en god egenskap?

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
da du hørte på scooter hørte jeg på Dimmu og The Kovenant jeg :) men jeg vokste fra det :)

5580504[/snapback]

det var strengt tatt ikke et svar på spørsmålet mitt og siden du prøver å snakke deg ut av det tar jeg det som et nei.

 

også med tanke på at du har hengt ut f.eks dimmu borgir over msn gjentatte ganger høres nå det der ut som en veldig dårlig forklaring. du vrir deg jo i smerte bare vokalen går litt over til black metal eller growling.

 

Jeg hørte på metal før deg Eivind gutten..

guns n' roses er ikke metal.

 

 

edit:

å vokse fra god musikk er da ikke en god egenskap?

5580572[/snapback]

 

Du spurte om jeg noen gang hadde hørt the kovenant, og jeg svarte at jeg hadde hørt det lenge før du starta å høre på no hardere en scooter, jeg prøver ikke å snakke meg fra det.

 

jeg henger ikke ut dimmu, bare sier at jeg synes satan tekstene dems (les 'Satan My Master' o.l.) er litt teite, og om jeg vrir meg i smerte hver gang jeg hører grovling hvordan kan det da ha seg at jeg digger Opeth? :hmm:

 

Guns N' Roses var kategoriset 'Metal' før i tiden men det var ikke Gn'R jeg sikta til nå.. nå snakker jeg om 8 og 9 klasse på ungdomsskolen da jeg hørte litt på Dimmu, Kovenant, Satyricon o.l

 

og jeg vokser ikke fra god musikk, jeg lar musikken vokse inn i meg og begynner å ta opp ny musikk (om du forstår).

 

så sånn er det.

Lenke til kommentar

g n'r har aldri vært metal og kommer aldri til å bli det.

dessuten vet du null og niks om når jeg begynte å høre på dimmu, kovenant eller lignende musikk. du vet bare det lille du har blitt fortalt.

 

dimmu borgir har bare en "satan my master" lignende tekst og det er satan my master. dessuten er det en koverlåt som ikke er skrevet av dimmu gutta engang.

 

og jeg vokser ikke fra god musikk, jeg lar musikken vokse inn i meg og begynner å ta opp ny musikk (om du forstår).

det er det absolutt dummeste jeg har hørt. du sier jo at du har vokst fra dimmu borgir og the kovenant, men det finnes da mange i denne verdenen som klassifiserer det som god musikk inkludert meg.

 

senest i dag kom du med noen svake forsøk på å mobbe Meshuggah pga vokalen til Jens Kidman, og den er da ikke så utrolig grusom i forhold til opeth, er de vel?

kanskje det har noe med at meshuggah ikke har den samme "populære" statusen som opeth sammen med in flames har fått den siste tiden.

 

 

edit:

til posten til zomax ja

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
dessuten vet du null og niks om når jeg begynte å høre på dimmu, kovenant eller lignende musikk. du vet bare det lille du har blitt fortalt.

5580697[/snapback]

 

ok?

 

siterer fra din egen blog:

 

Tar jeg ikke kraftig feil startet min karriere som “musikkfanatiker” i slutten av 9. Klasse. jo da, før den tid hadde jeg jo også hørt på en del musikk, men da gikk det i lusene mc. music cd’er, scooter og annen dritt musikk.

5580697[/snapback]

 

og jeg synes meshugga vokalen er stygg fordi han høres ikke no bra ut, det er hes hyling synes jeg. hør på en Opeth sang så hører du hva jeg synes er bra Growling (og clean)

Lenke til kommentar
ok?

 

siterer fra din egen blog:

5580743[/snapback]

leser du det som står der?

det var da jeg begynte som "musikkfanatiker". det står absolutt ingenting om at jeg ikke hadde hørt på den typen musikk før, selv om ja, det gikk mest i skikkelig søppelpop.

 

nei det er bare headcleaver som påstår at jeg ikke vet hva jeg snakker om

du har aldri gitt utrykk for at du vet hva du snakker om heller. når eneste argument er "jeg begynte å høre på sånn musikk før deg, såh!" er det kanskje ikke så rart at jeg tviler?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...