Jernlov Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Om space-metal ble noe så syns jeg Arcturus burde få være med i klubben. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 om vi skulle sette kovenant inn i en "ekte" sjanger da. hvor hadde de havnet.? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Rock. Det er den eneste rette sjanger... Alt det andre er stilarter i mitt syn. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Rock. Det er den eneste rette sjanger... Alt det andre er stilarter i mitt syn. 5579436[/snapback] Nåh...er ikke <stilart> og >sjanger< samme greia da? Eller tar jeg internasjonalt feil her....? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Rock. Det er den eneste rette sjanger... Alt det andre er stilarter i mitt syn. 5579436[/snapback] The Kovenant har elementer fra techno, opera og electronica, men de passer jo ikke under de sjangerne alikevel. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Rock. Det er den eneste rette sjanger... Alt det andre er stilarter i mitt syn. 5579436[/snapback] The Kovenant har elementer fra techno, opera og electronica, men de passer jo ikke under de sjangerne alikevel. 5579500[/snapback] Høres ut som samme greia som ...And Oceans. Og det blir vel kalt industrial? Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Wikipedia sier Industrial, Symphonic black metal og avant garde metal. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hva var lollapalooza nå igjen? Hørt det før.. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Industrial er som sagt en paraplydefinisjon av flere former for fusjon mellom elektronisk musikk og rock, hvorav noise-musikken har en sentral plass. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hva var lollapalooza nå igjen? Hørt det før.. 5579579[/snapback] Den festivalen som homer tar med ungene sine på i The Simpsons? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Vofor er ikke Sadistik Exekution med i MGP? =( Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Og det blir vel kalt industrial? 5579540[/snapback] Rammstein er industrial. Det er en lag vei å gå fra Kovenant til Rammstein Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Paraply, headcleaver. Get it? Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Lollapalooza er en rundtreisende amerikansk festival. Og et ord som på engelsk betyr "something outstanding or unusual". Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Lollapalooza er en rundtreisende amerikansk festival. Og et ord som på engelsk betyr "something outstanding or unusual". 5579618[/snapback] aaha! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Paraply, headcleaver. Get it? 5579615[/snapback] ro nerva litt da, jeg svarte før jeg så inlegget ditt. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Satan, Too Old, Too Cold er jo helt fantistisk ballerått. Er så rølpete og fantastisk. *Takke Fenriz og Culto* Og så over til spørsmålet denne posten skulle være om, har aldri satt meg inn i Darkthrone(sant og si så er Too Old, Too Cold det første jeg har hørt av de) men jeg lurer på hvordan resten er iforhold til det nye? Hvor skal jeg begynne? Er det bare halvparten så fett som Too Old, Too Cold er det garanter til og være fett.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Noen som har hørt noe av Tidfall her? i min lille søken i skrivebordet kom jeg over Circular Supremace albumet. kom over Aeon albumet til Zyklon også. jeg liker skrivebordsskuffen min Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Begynn med A Blaze In The Northern Sky. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Skal sjekke det ut da. Synes det er fantastisk av Headcleaver og ignorere alt snakket rundt han her for tiden Tidfall: Jeg likte det ikke, men men, kan jo være noen andre syntes det er fett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg