Cuneax Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 Er det noen som har hørt om Ween her? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 Er det noen som har hørt om Ween her? 5575933[/snapback] Genial gruppe ------------- Jaja fikk Carcass cd'ene mine i dag, så SYND de hadde klart å sende med et ekstra eksemplar av swansong da Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 Hehhe, alltids grett med et ekstra eksemplar. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 Cummon, gimme øbe. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 Cummon, gimme øbe. 5578470[/snapback] Har en kamerat som sikkert ikke har hørt den så. sorry. Neste gang. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 noen her som vet hvilke kategor jeg kan plassere the kovenant? de strekker seg over så mange sjangere at prog metal er det enste jeg kan tenke meg. hvis ikke jeg skal ta ørten forsjellige sjangere og sette sammen til en da Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 noen her som vet hvilke kategor jeg kan plassere the kovenant? de strekker seg over så mange sjangere at prog metal er det enste jeg kan tenke meg. hvis ikke jeg skal ta ørten forsjellige sjangere og sette sammen til en da 5578575[/snapback] Industrial Metal? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 noen her som vet hvilke kategor jeg kan plassere the kovenant? de strekker seg over så mange sjangere at prog metal er det enste jeg kan tenke meg. hvis ikke jeg skal ta ørten forsjellige sjangere og sette sammen til en da 5578575[/snapback] space metal? Var vel noe sånt de kaller seg selv... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 Industrial er en paraplykategori, så det kan i teorien fungere som en kategorisering. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 NP: Drudkh - Wind of the Night Forest PS: The Kovenant kan kalles space metal, electronic metal eller industrial metal. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 "space metal" Herreminhatt så utrolig idiotisk. - idol-metal - garden-metal - car-metal - subway-metal - jumping horse-metal Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 Garden-metal er jo über koselig. *mimre* Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Tja, det får du mene Lars, men jeg synes Space Metal er en av de få sjangrene som er laget av enkeltband som faktisk funker. Beskriver musikken utrolig godt. Edit: Forresten, ingen som vet hvilken dag det er idag? *skuffet* Endret 9. februar 2006 av H4ngm4N Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 K, men da er Dimmu Borgir -> Mobiltelefon-metal. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 Forskjellen er at Space Metal beskriver musikken. Tekstene handler om space, de bruker mye elektroniske lyder som minner som teknologi og verdensrommet, og de sminker seg som noen fra Star-Trek! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 "space metal"Herreminhatt så utrolig idiotisk. - idol-metal - garden-metal - car-metal - subway-metal - jumping horse-metal 5578924[/snapback] Nettopp, men band må vel få lov til å si det de vil om sin egen musikk Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 Gratulerer med dagen H4ngm4n! Jeg ville kalt det Industrial eller electronic metal. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 Oyeh, congrats hangman! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) ja, de kaller seg kanskje space metal selv, men jeg syntes de selvpånevne sjangrene blir litt for dumme. selv om de kanskje passer space metal. men er det noe de ikke er, er nok de industrial vel, vel. god musikk er det uansett edit: og gratulerer til hangman ja. Endret 9. februar 2006 av headcleaver Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Gratulerer Hangman. Dessuten så er det "Star One" som er ultimate Space Metal. ^_^ *np: Star One - Intergalactiv Space Crusader* Endret 9. februar 2006 av LarsP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg