Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
And don't ever forget it!  ;)

5575184[/snapback]

Haha. Hvem har tegnet dette? TAAB jr? :wee:

Edit: Et kjapt google-søk sier meg at det tydeligvis ikke var det :--p

5575471[/snapback]

He-he, men det er jo fantastiske tegninger da.

Ei lita jente har tegnet scener fra en av Peter Gabriels konserter kun basert på hva foreldrene har fortalt henne. :D

LINK

Lenke til kommentar

er det noe måte til å få bobla over mediamonkey ikonet som kommer opp når det byttes sang til å slutte med "ploppe"lyden? den er litt irriterende.

ellers var det veldig behagelig å kunne minimere den så det bare er et lite ikon nede i venstre hjørnet i motsetning til winamp som alltid ligger på startlinja

Lenke til kommentar
ellers var det veldig behagelig å kunne minimere den så det bare er et lite ikon nede i venstre hjørnet i motsetning til winamp som alltid ligger på startlinja

5575610[/snapback]

Du kan det med winamp og da.............

Edit: System Preferences > General Preferences > Show winamp in:

Taskbar

Systemtray

Endret av skate4life
Lenke til kommentar
HVa er galt med dem? :S Er jo bare forbedringer.

5575627[/snapback]

jeg sluttet å oppgradere etter 3.etellerannet kom ut, da det ikke gikk ann å endre infoen til sangene på "den vanlige" måten. så jeg holder meg til 2.9

dessuten krever den mindre minne. laptoppen har bare 256mb og da er det greit å spare inn på så mye så mulig :)

Lenke til kommentar
HVa er galt med dem? :S Er jo bare forbedringer.

5575627[/snapback]

jeg sluttet å oppgradere etter 3.etellerannet kom ut, da det ikke gikk ann å endre infoen til sangene på "den vanlige" måten.

5575647[/snapback]

Hvilken måte er det?

Og spør igjen; lager MediaApe html liste med alle sangene med artist, tittel og album?

Har lenge vært på utkikk til en plug-in eller noe til Winamp som gjør det uten hell. Trenger ikke være html heller egentlig, .txt er mer enn nok.

Noen som vet om en plug-in eller noe?

Endret av skate4life
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...