Moonshine Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Styr unna: Final Cut og senere utgivelser. Kjør på med The Division Bell. Flott album. Lenke til kommentar
T.L Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Edit:Gjerne også Led Zepplin Ville definitivt gått for "how the west was won", selv om det er ikke en orginalutgivelse, men en live-plate som kom ut for bare noen få år siden. Jeg synes den er klart bedre enn alt de har gjort i studio, og alle jeg kjenner er enige med meg. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Er det noken som skal/er på den metal-festivalen i oslo som skal pågå no i helga? En kompis av meg som er der no...Hørt noke bra? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Er det metal-festival i Oslo nå? Hvofor har jeg ikke skaffet meg billetter? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Ja det skal visstnok vere en eller anna form for festival type metal i oslo no. har ikkje hørt noke om den eg heller.. Endret 23. oktober 2004 av Whiteshit Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Noen som torturerte seg igjennom Nordic Music Awards da? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Styr unna: Final Cut og senere utgivelser. Kjør på med The Division Bell. Flott album. Er ikke enig der heller. Det er uten en av de mest sentrale, Roger Waters. Får feil inntrykk av hele bandet. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Noen som torturerte seg igjennom Nordic Music Awards da? Nei, for pokker. Visste ikke om det engang, så jeg så ikke et sekund. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Noen andre som har lagt merke til at de første 3-4 sekundene til sangene I Can't Explain av The Who og Clash City Rockers av The Clash er veldig lik? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hvilket Pearl Jam-album bør jeg kjøpe? Jeg har kun fått hørt Ten. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Hmm, lokalt band, grusomt genial og ræva musikk. Dette Skal Du Få Igjen For Petter Superminister! Fri Bosnia! Genialt. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 http://www.dagbladet.no/kultur/2004/11/07/413762.html "Avril Lavigne er ikke nådig i sin kritikk av Ashlee" Er eg den eneste som synes det er direkte ironisk at det er Avril av alle som kommer med denne kritikken? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hvilket Pearl Jam-album bør jeg kjøpe? Jeg har kun fått hørt Ten. Vitalogy er vel det albumet jeg vil anbefale. Har nettopp skaffet meg The Blood Brothers - Crimes albumet og jeg storkoser meg Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Noen som torturerte seg igjennom Nordic Music Awards da? Nei, visste ikke om det. Like greit. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hvilket Pearl Jam-album bør jeg kjøpe? Jeg har kun fått hørt Ten. Vitalogy er vel det albumet jeg vil anbefale. Har nettopp skaffet meg The Blood Brothers - Crimes albumet og jeg storkoser meg Er det ute i butikkene allerede? (Ps. Dette er ikke en anklagelse, jeg bare lurer). Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Har nettopp skaffet meg The Blood Brothers - Crimes albumet og jeg storkoser meg Er det ute i butikkene allerede? (Ps. Dette er ikke en anklagelse, jeg bare lurer). Nei, jeg vet ikke... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Haha, jeg kommer ikke over det.. Hvorfor ser ikke folk den stickyen? Er jo flere sang requester per dag jo! :!: Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Haha, jeg kommer ikke over det.. Hvorfor ser ikke folk den stickyen? Er jo flere sang requester per dag jo! :!: Si det? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Kjøpte Crimes i dag. Svinfet skive. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Kjøpte Crimes i dag. Svinfet skive. Jau, Blood Brothers er ganske snasent i grunn. Noen som har kjennskap til Dungen? Det svenske bandet altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg