Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mener ikke som trashmetal, men rett og slett "dårlig" kvalitet. For å ikke skille ut noe eller noe sånt. Darkthrone har alltid holdt på den litt bedre en selv-finansiert demo kvaliteten mens de andre har liksom ryddet litt opp i lydbildet. Også nå virker det som de følger etter, syns lydbildet på den EP'n har blitt støvsugd 2-3 ganger.

Men det er min mening. Forventer ikke at du mener det samme, så ikke forvent at jeg skal mene det samme som deg.

Edit: En t her og en r der.

Endret av skate4life
Lenke til kommentar
Er kvaliteten blitt bedre, _Julenissen_?

5569447[/snapback]

Tok ikke den..

5569494[/snapback]

Jeg tenkte på den nye EP-en til Darkthrone. Har registrert litt delte meninger om bandet, men synes personlig det høres ok ut. Eneste er at jeg har fått inntrykk av at de har noe dårlig kvalitet på opptakene.

Lenke til kommentar

så litt rundt på sida til grimfist og fant ut at det går ann å laste ned A World of Wrath derifra. anbefaler alle som ikke har hørt bandet å starte med den låta her. grimfist er muligens den beste death metal'en jeg har hørt, så jeg vil si det er verdt en gjennomhøring.

edit:

høyreklikk -> save as

edit2:

last ned Ghouls Of Grandeur i samme slengen dere :)

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar

OffTopic: Det er tre-fire brukere på dette forumet som alltid har skrevet syntes i en nåtids-setning. Den ene er ikke medlem her lenger, og den andre kan få en liten leksjon:

-Jeg synes de gjør (Presens)

-Jeg syntes de gjorde (Preteritum)

Er ikke meningen å være pirken eller eglen, men jeg er bare litt smålei akkurat den skrivefeilen.

OnTopic:

Bråkevokal er ganske meningsløst så sant han/hun ikke bråker så bra at man kan høre teksten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...