Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mener ikke som trashmetal, men rett og slett "dårlig" kvalitet. For å ikke skille ut noe eller noe sånt. Darkthrone har alltid holdt på den litt bedre en selv-finansiert demo kvaliteten mens de andre har liksom ryddet litt opp i lydbildet. Også nå virker det som de følger etter, syns lydbildet på den EP'n har blitt støvsugd 2-3 ganger.

 

Men det er min mening. Forventer ikke at du mener det samme, så ikke forvent at jeg skal mene det samme som deg.

 

Edit: En t her og en r der.

Endret av skate4life
Lenke til kommentar
http://www6.nrk.no/magasin/upunkt/p3/combo...tus/opptak.php#

 

Spilles en sang fra albumet/ep'en her, på opptak 01.02.06, tredje sang ut i programmet tror jeg. Vis du intrisert ta og hør litt. Mener du burde høre først om du liker det.

5569562[/snapback]

 

Jeg hørte reklamelåta og trodde det var Darkthrone. Ikke så verst, tenkte jeg, men så begynte selve Darkthrone.... :roll:

Lenke til kommentar

så litt rundt på sida til grimfist og fant ut at det går ann å laste ned A World of Wrath derifra. anbefaler alle som ikke har hørt bandet å starte med den låta her. grimfist er muligens den beste death metal'en jeg har hørt, så jeg vil si det er verdt en gjennomhøring.

 

edit:

høyreklikk -> save as

 

edit2:

last ned Ghouls Of Grandeur i samme slengen dere :)

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar

OffTopic: Det er tre-fire brukere på dette forumet som alltid har skrevet syntes i en nåtids-setning. Den ene er ikke medlem her lenger, og den andre kan få en liten leksjon:

-Jeg synes de gjør (Presens)

-Jeg syntes de gjorde (Preteritum)

Er ikke meningen å være pirken eller eglen, men jeg er bare litt smålei akkurat den skrivefeilen.

 

OnTopic:

 

Bråkevokal er ganske meningsløst så sant han/hun ikke bråker så bra at man kan høre teksten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...