Whiteshit Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 er jo helt umulig å bli sjenkt på øl når man har festet i noen år... 5564295[/snapback] nja...sei ikkje det. Klarte å bli sveiseblind på øl på nyttårssafta, og vil kalle meg rutinert innafor øldrikking Lenge sida eg har vore innom her. Halla forresten Fine bilder fra dødens dal...var en god konsert det. Kongelyd iallefall. Var på konsert med Seigmen igjen no i helga på Hulen. Var jo vel så bra egentlig. Hadde tårer i augekroken på In Limbo Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 På spektrum klarer de og gjennomføre øldrikking og personer under 18 år, så nå er jeg sur, er altfor mange konserter jeg går glipp av jo mer jeg utvider musikksmaken. Fra nå av hater jeg aldersgrenser. NP: Ulver - Ulverytternes Kamp Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Du hater dem ikke når du er over 18. Det kan jeg love deg... Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Folk som liker Metallica, hør dette. Heathen - Empty nothingness Knall sang. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Rockefeller hadde vel åpent for folk under 18 før, men der klarte jo dei under 18 å ødelegge for seg sjølv. Lenke til kommentar
blured Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 OG det irriterer med noe helt sinnsykt. At noen fordømte fjotiser har klart å ødelegge det tilbudet, slik at vi under 18 ikke kommer inn . Men jeg vil tro at når jeg blir 18 år vil jeg mene det samme som anth. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Da har jeg skaffet meg Valfader og jeg vil da si at det var et kvalitetsalbum, men kanskje ikke helt det jeg håpet på. jeg syntes noen av sangene hørtes litt "midi-fil" ut og jeg er lydkvalitethore så det var ikke så populært. men nå skal de sies at jeg bare har hørt på cd'en med den bærbare pc'en min og den har ikke allverdens høytalerkvalitet. skal bli deilig å slenge skiva i stereoen når jeg kommer meg hjem. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Du kan jo faen ikke dømme lyden utifra en satans bærbar. Tenker med æ?? Edit: med ikke meg Endret 7. februar 2006 av skate4life Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Ga nettopp min mor en kjapp guide til svartmetallens verden, og til og med HUN måtte innrømme at hun hørte litt melodi til tider bak bråket. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 har hørt på stereoen nå og forsjellen var ikke enorm. så jeg ble litt skuffa over lydkvaliteten. men ellers er jo skiva genial. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Kremt! Trodde du lydkvaliteten skulle bli bedre på et bedre anlegg. Det er vel heller sånn at et bedre anlegg avslører mer enn et dårlig anlegg Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 det jeg mente var at lydkvaliteten på cd'en var dårligere enn jeg hadde trodd den skulle være. fordi jeg trodde det bare hørtes dårlig ut på den bærbare pc'en. om du skjønte noe av det. men jeg ellers var det et bra album, selv om vokalen er litt slitsom til tider. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 det jeg mente var at lydkvaliteten på cd'en var dårligere enn jeg hadde trodd den skulle være. fordi jeg trodde det bare hørtes dårlig ut på den bærbare pc'en. om du skjønte noe av det. men jeg ellers var det et bra album, selv om vokalen er litt slitsom til tider. 5568389[/snapback] Kvaliteten er sånn den skal være. Og les tekstene mens han skriker så hører du fort at han sier noe og ikke vruæoh og da blir vokalen mye lettere å takle. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Wtf? Lyden på det meste utenom demoopptaka er jo grisekul. Edit: Demo-lyden er jo kul den òg, sjølv om den kanskje ikkje er så bra. ^^ Endret 7. februar 2006 av Satrucci_ Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Blonde Redhead - Hated Because Of Great Qualities Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Og les tekstene mens han skriker så hører du fort at han sier noe og ikke vruæoh og da blir vokalen mye lettere å takle. 5568419[/snapback] teksten er ikke slitsom fordi jeg ikke skjønner hva han sier, jeg er da vandt med denne typen musikk. skal ikke snakke slemt om de døde, men stemmen til valfar er fra tid til annen litt for skingrende og lys for meg. men mesteparten av sangene traff meg midt i hjerte. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg syns han synger bra jeg, er MYE dårlig vokal i den typen musikk men han er en av mine favoritter. Stemmen er både mørk og skarp på en måte. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) syntes den fra tid til anne er litt slitsom jeg, men langt ifra det værste jeg har hørt. for du har rett, det er mange dårlige black/death metal vokalister. vil ikke si at valfar kroner blandt mine top 5 (1. Frediablo, 2. Lex Icon, 3. Galder, 4. Ihsahn og 5. Shagrath) Endret 7. februar 2006 av headcleaver Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Too old! Too cold! EP'en til Darkthrone er dritfeit. <3 Albumet skal i hus med ein gong det kjem seg ut i hyllene. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Ja, det var et lite sletterush her... Vi har bare lov å snakke om musikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg