Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

er jo helt umulig å bli sjenkt på øl når man har festet i noen år...

5564295[/snapback]

 

nja...sei ikkje det. Klarte å bli sveiseblind på øl på nyttårssafta, og vil kalle meg rutinert innafor øldrikking :)

 

Lenge sida eg har vore innom her. Halla forresten :)

 

Fine bilder fra dødens dal...var en god konsert det. Kongelyd iallefall. Var på konsert med Seigmen igjen no i helga på Hulen. Var jo vel så bra egentlig. Hadde tårer i augekroken på In Limbo :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg skaffet meg Valfader og jeg vil da si at det var et kvalitetsalbum, men kanskje ikke helt det jeg håpet på. jeg syntes noen av sangene hørtes litt "midi-fil" ut og jeg er lydkvalitethore så det var ikke så populært. men nå skal de sies at jeg bare har hørt på cd'en med den bærbare pc'en min og den har ikke allverdens høytalerkvalitet. skal bli deilig å slenge skiva i stereoen når jeg kommer meg hjem.

Lenke til kommentar
det jeg mente var at lydkvaliteten på cd'en var dårligere enn jeg hadde trodd den skulle være. fordi jeg trodde det bare hørtes dårlig ut på den bærbare pc'en. om du skjønte noe av det.

 

men jeg ellers var det et bra album, selv om vokalen er litt slitsom til tider.

5568389[/snapback]

Kvaliteten er sånn den skal være. Og les tekstene mens han skriker så hører du fort at han sier noe og ikke vruæoh og da blir vokalen mye lettere å takle.

Lenke til kommentar
Og les tekstene mens han skriker så hører du fort at han sier noe og ikke vruæoh og da blir vokalen mye lettere å takle.

5568419[/snapback]

teksten er ikke slitsom fordi jeg ikke skjønner hva han sier, jeg er da vandt med denne typen musikk. skal ikke snakke slemt om de døde, men stemmen til valfar er fra tid til annen litt for skingrende og lys for meg.

men mesteparten av sangene traff meg midt i hjerte.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...