Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Det er svært beklagelig at en pratetråd som dette skal være et offer for streng sensur (i et land med såkalt ytringsfrihet). Jeg tolker denne tråden som et sted hvor musikkfolket prater sammen, og at praten ikke nødvendigvis må holde seg til musikk. Hvis vi som er en del av dette forummiljøet må menge oss med helt andre typer forumister i en viss annen tråd, for å kunne slå av en prat, så er det etter mitt syn veldig bakvendt.

 

OnPrateTopic: Er spent på å høre hva Terje Rypdal har funnet på til Øyafestivalen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lite poeng i å slette det tykkjer eg.

Når nokon først oppfører seg så idiotisk, så tykkjer eg det berre er bra å få det fram i lyset. Om det fører til offtopic eller ei, ingen dør av at det "sporer av" slik, spesielt ikkje i denne tråden.

 

Skulle vi ha oppretta ein eigen tråd for denne diskusjonen kanskje? Nei tenkte meg det. Og dette blir for "alvorleg" til berre å la bli liggjande.

Lenke til kommentar
Nettopp. Skal ikke musikkinteresserte få en ha en egen tråd i musikkforumet, som kan gå litt off-topic, eller er det begrenset til at musikkinteresserte bare skal få lov å snakke om musikk?

5564054[/snapback]

Hva i all verden har brødbaking med musikk å gjøre? Du dro, uten noen som helst grunn inn tips til brødbaking. Les første innlegg i tråden, på første side.

 

Mer off topic nå og klager på moderatoravgjørelser, og jeg deler ut advarsler. (klager på mod.avgjørelser skal gjøres på PM til moderator eller på e-post til forumstyret på [email protected]. Det står tydelig i retningslinjene ).

Lenke til kommentar

18årsgrenser på konsert er finfint.

For då slepp vi, nettopp - pissunger under 18. :)

 

Sjølvsagt, ikkje alle under 18 er pissunger, men ikkje kom her og sei at det ikkje finnes. (Og øl. Øl > Pissunger)

-----------

Brødbaking ja, aehaehaha, det var jo nettopp det det var. :)

Heia moddzz!1

Endret av Satrucci_
Lenke til kommentar
18årsgrenser på konsert er finfint.

For då slepp vi, nettopp - pissunger under 18. :)

 

Sjølvsagt, ikkje alle under 18 er pissunger, men ikkje kom her og sei at det ikkje finnes. (Og øl. Øl > Pissunger)

-----------

Brødbaking ja, aehaehaha, det var jo nettopp det det var. :)

Heia moddzz!1

5564252[/snapback]

 

Henrik f.eks..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...