834HF42F242 Skrevet 6. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2006 Det er svært beklagelig at en pratetråd som dette skal være et offer for streng sensur (i et land med såkalt ytringsfrihet). Jeg tolker denne tråden som et sted hvor musikkfolket prater sammen, og at praten ikke nødvendigvis må holde seg til musikk. Hvis vi som er en del av dette forummiljøet må menge oss med helt andre typer forumister i en viss annen tråd, for å kunne slå av en prat, så er det etter mitt syn veldig bakvendt. OnPrateTopic: Er spent på å høre hva Terje Rypdal har funnet på til Øyafestivalen. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2006 Lite poeng i å slette det tykkjer eg. Når nokon først oppfører seg så idiotisk, så tykkjer eg det berre er bra å få det fram i lyset. Om det fører til offtopic eller ei, ingen dør av at det "sporer av" slik, spesielt ikkje i denne tråden. Skulle vi ha oppretta ein eigen tråd for denne diskusjonen kanskje? Nei tenkte meg det. Og dette blir for "alvorleg" til berre å la bli liggjande. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 6. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2006 Nettopp. Skal ikke musikkinteresserte få en ha en egen tråd i musikkforumet, som kan gå litt off-topic, eller er det begrenset til at musikkinteresserte bare skal få lov å snakke om musikk? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2006 Lærer dere aldri? Nytter ikke å kjefte på moddisene. Hvilken cd av Ulver anbefales utenom Bergtatt, Perdition City og Blood Inside? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2006 Kveldssanger er finfin. Nattens Madrigal er kul dersom du har øyrer av stein. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 6. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2006 Demoen, men da må du har ører som tåler mer en stein. Kan noen fortelle meg hvorfor Seigmen ikke fant ut at de kunne ha en konsert for oss under atten? forferdelig dritt opplegg med aldersgrenser på konserter, tullete, tøysete og fullt av fanteri er det. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2006 Nettopp. Skal ikke musikkinteresserte få en ha en egen tråd i musikkforumet, som kan gå litt off-topic, eller er det begrenset til at musikkinteresserte bare skal få lov å snakke om musikk? 5564054[/snapback] Hva i all verden har brødbaking med musikk å gjøre? Du dro, uten noen som helst grunn inn tips til brødbaking. Les første innlegg i tråden, på første side. Mer off topic nå og klager på moderatoravgjørelser, og jeg deler ut advarsler. (klager på mod.avgjørelser skal gjøres på PM til moderator eller på e-post til forumstyret på [email protected]. Det står tydelig i retningslinjene ). Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2006 Kan noen fortelle meg hvorfor Seigmen ikke fant ut at de kunne ha en konsert for oss under atten? forferdelig dritt opplegg med aldersgrenser på konserter, tullete, tøysete og fullt av fanteri er det. 5564220[/snapback] Fordi folk vil ha øl. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) 18årsgrenser på konsert er finfint. For då slepp vi, nettopp - pissunger under 18. Sjølvsagt, ikkje alle under 18 er pissunger, men ikkje kom her og sei at det ikkje finnes. (Og øl. Øl > Pissunger) ----------- Brødbaking ja, aehaehaha, det var jo nettopp det det var. Heia moddzz!1 Endret 6. februar 2006 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2006 Det finnes nå pissunger over 18 år også, da. Spesielt i sammenheng med alkohol Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2006 True dat, men antallet er betraktelig mindre enn i gruppa under 18. =P Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 6. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) er jo helt umulig å bli sjenkt på øl når man har festet i noen år... Endret 6. februar 2006 av anth Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2006 Nja..er fullt mulig om man feirer.. Da blir "jatakk, tar enda litt til ok"-gleden enda større. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 6. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2006 Øl og konsert er finfint om man har en brukbar partyblære. En kombinasjon av to av livets goder kan sjelden slå feil. Det fine med 18-års grense er at man slipper placebofulle fjortisser i hullete fishnet. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2006 Jepp..seigmen i stavanger avlyst for min del.. DU må bare ELZKE JOBBMØTER =)D:D:D Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 6. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2006 Min fars BILDER av Seigmen fra Dødens Dal i Trondheim. Nydelig konsert. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 7. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2006 Hører mye på Ian Hunter - You're Never Alone With a Schizophrenic. Genialt album med klare meldinger mellom linjene... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2006 For øyeblikket synes jeg at 18årsgrenser suger beinhardt, men om 7 måneder kommer jeg til å elske det. :!: Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2006 18årsgrenser på konsert er finfint.For då slepp vi, nettopp - pissunger under 18. Sjølvsagt, ikkje alle under 18 er pissunger, men ikkje kom her og sei at det ikkje finnes. (Og øl. Øl > Pissunger) ----------- Brødbaking ja, aehaehaha, det var jo nettopp det det var. Heia moddzz!1 5564252[/snapback] Henrik f.eks.. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 7. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2006 Nattens Madrigal er kul dersom du har øyrer av stein. 5564127[/snapback] For øyeblikket synes jeg at 18årsgrenser suger beinhardt, men om 7 måneder kommer jeg til å elske det. :!: 5566086[/snapback] Samme her, hvis du legger til 5 måneder... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg