Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

anth, hvilke posisjon er du i til å tro at du kan kreve noe som helst fra meg?

uansett, om du leser det jeg skrev før her, så burde du skjønne at jeg ikke har noen forklaring. den quoten til julenissen sier meg absolutt ingenting, jeg kan ikke engang huske å ha skrevet i sportsforumet før for et par måneder siden. eneste nærheten av en forklaring jeg klarer å komme på for øyeblikket, er teit og vil bare høres ut som en elendig unnskyldning så jeg gidder ikke prøve engang. dessuten høres den usansynelig til og med fra mitt ståpunkt.

jeg bestilte meg foresten 2. stk Windir skiver i dag. Valfar og Arntor. lurer litt på om ikke jeg skal bestille meg 10 Steps to hell også.

Lenke til kommentar

Hvorfor nekter du på at du har nektet for at du har løyet om alderen din da? Hvis jeg skal kunne ta deg seriøst, er det viktig at du forklarer meg at det enten bygger på en misforståelse eller rett og slett unnskylder deg.

Nei, det er ikke et krav, og jeg trenger ikke kreve noe som helst fra deg. Men hvis du skal kunne forholde deg til meg og mange andre her på forumet, så er det eneste riktige fra din side, om du vil ha en slutt på dette, at du står frem og unnskylder deg. Du har jo ved flere anledninger forsøkt å¨sette meg i dårlig lys ved å få det til å se ut som jeg har funnet opp alt sammen. Når du lyver om alderen, så er det vel ingen tvil om at du også lyver om brukerkontoene.

Men men. Jeg kommer ikke til å bruke mer tid på deg, og med mindre du kommer med en unnskyldning så legger jeg deg til ignoreringslisten. Hvis alle andre som heller ikke tar deg seriøst lenger, gjør det, har du så godt som null glede av å skrive i dette forumet.

Lenke til kommentar
zipp..

5561142[/snapback]

1. jeg har aldri prøvd å få deg til å se dum ut, det har jeg ingen grunn for. du virker som en smart fyr med gode skrive og musikkkunskaper. har ingen grunn til å prøve å få deg i et dårlig lys.

2. jeg lyver ikke om brukerkontoene, men jeg har mer eller mindre gitt opp å prøve å forklare meg på den.

3. jeg har ikke nektet på at jeg har lyvet for alderen min, jeg sier bare at jeg ikke husker å ha gjort det. det er en stor forsjell der. at det bygger på en missforståelse tviler jeg på, men jeg husker ikke noen grunn. men som sagt jeg vil ikke nekte for at jeg har driti meg ut. men, ikke ment som en unnskyldning eller forklaring-mer som en liten takebefrielse for min egen del, vi har 8.pcer på skolen som jeg brukte til å poste på forumet før jeg skaffet en egen laptop. minst tre av disse var på "logg på automatisk" med brukerkontoen min. derfor kunne hvem som helst på eiker ha skrevet med min profil i godt over en måned. jeg fant det ut ved en tilfeldighet da en kamerat av meg gikk inn på forumet fra sin skolekonto og alikevel var logget på som meg her på forumet. om du ikke tror meg kan du jo sende han en pm. tror han kaller seg peep eller captain charisma eller noe i den duren her på forumet.

noe annen forklaring har jeg ikke. det er en god mulighet til at jeg av en eller annen grunn tenkte jeg skulle tøffe meg litt, men nå i etterkant ser jeg ingen grunn til det.

Lenke til kommentar
vi har 8.pcer på skolen som jeg brukte til å poste på forumet før jeg skaffet en egen laptop. minst tre av disse var på "logg på automatisk" med brukerkontoen min. derfor kunne hvem som helst på eiker ha skrevet med min profil i godt over en måned.

riiight :/ da jeg lagra passordet på mange sider gikk det ikke å gå inn på nytt.... lol... cookies o.l. er bare lagra på din egen konto ikke på maskinen på skolen..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...