Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
oi, her har jeg missa endel ja! jeg skal ærlig si jeg ikke husker mye av det som har blitt nevnt bak i tråden her, så jeg skal hverken bekrefte eller avkrefte noe som helst. men jeg må si jeg ikke helt ser hvilke grunner jeg skulle ha for å lyve til folk jeg aldri har møtt og mest sannsynelig aldri kommer til å møte. og bare så det er sagt - 24.10.1988

 

mye sier meg at jeg burde ha tatt turen innom her før jeg dro til drammen i dag morres!

 

og glenn, ta det med ro. jeg har da ingen grunn til å bli sur på deg. :wee:

 

 

men skal vi komme oss tilbake til musikkdiskusjoner?

 

 

5552496[/snapback]

 

BWAHAHAHAHA BWHAHAHAHAHA!! :dribble::dribble::dribble:

Lenke til kommentar
Merkelig at du gjorde det da

det er jo derfor jeg ikke helt får det til å stemme. men som sagt, jeg skal ikke bekrefte eller avkrefte noe som helst.

Skal du ha deg et Windir-album må det blir Arntor.

5552952[/snapback]

Skal du ha Windir, kjøp Carcass - Heartwork.

ok, om jeg skal følge rådene deres burde jeg kjøpe minst 4. windir skiver. foreløpig tror jeg greier meg med en av skivene, så hvis Valfar er et "samlealbum" så blir det nok det. så får jeg heller ta en titt på Arntor senere.

 

hvorfor Carcass?

Lenke til kommentar

Jeg foreslår Valfar, Ein Windir. Knallgod plate, har den selv. Nyt coveret av Likbør, fantastisk. ;)

 

Å høre Finntroll sitt cover av Ending, også kjent som Anne Knudsdotter, er også ganske underholdende.

 

 

While my guitar gently weeps på ukulele FTW!

Endret av Marley
Lenke til kommentar
*snip*

5552496[/snapback]

Du har ikkje tenkt på at det kanskje er like greit å legge seg flat og innrømme det istedet for å komme med - unnskyld meg - den tynnaste unnskyldninga eg nokon gong har sett? Så slepper du å drite deg så skinnhellig loddrett ut igjen..?

 

Uansett, skal du ha Windir -> Arntor.

Lenke til kommentar
Du har ikkje tenkt på at det kanskje er like greit å legge seg flat og innrømme det istedet for å komme med - unnskyld meg -

5554658[/snapback]

var ikke ment som noen unnskyldning. tverdt imot. men jeg er sta av natur og innrømmer ikke noe jeg ikke vet stemmer. men siden jeg da ikke vet om det ikke stemmer heller, lar jeg også være å benekte.

 

Fordi Carcass sparker rompe

joda, greit nok. eneste carcass sangen jeg har hørt er pedigree butcher(?) og den falt ikke 100% i smak.

Lenke til kommentar
var ikke ment som noen unnskyldning. tverdt imot. men jeg er sta av natur og innrømmer ikke noe jeg ikke vet stemmer. men siden jeg da ikke vet om det ikke stemmer heller, lar jeg også være å benekte.

5554781[/snapback]

Jaja. La oss gå noen sider tilbake da:

jeg har trent masse i mange år, og tar  115.5kg.

Hvor gammel er du?

23år

4047386[/snapback]

Der er to ting vennen din kunne si at ikke var sant. Men dette er vel fake?

 

 

Du spurte om du burde kjøpe 'Valfar, ein Windir' eller 'Sóknardalr'. Derfor svarte folk på det. Men faktum er at 'Arntor' er det klart beste Windir-albumet.

Endret av _Julenissen_
Lenke til kommentar
var ikke ment som noen unnskyldning. tverdt imot. men jeg er sta av natur og innrømmer ikke noe jeg ikke vet stemmer. men siden jeg da ikke vet om det ikke stemmer heller, lar jeg også være å benekte.

 

5554781[/snapback]

Jaja, om du har lyst å forsette å drite deg ut, så. :)

Det er jo berre moro for oss andre. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...