hylo Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Skal du ha Windir, kjøp Carcass - Heartwork. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 oi, her har jeg missa endel ja! jeg skal ærlig si jeg ikke husker mye av det som har blitt nevnt bak i tråden her, så jeg skal hverken bekrefte eller avkrefte noe som helst. men jeg må si jeg ikke helt ser hvilke grunner jeg skulle ha for å lyve til folk jeg aldri har møtt og mest sannsynelig aldri kommer til å møte. og bare så det er sagt - 24.10.1988 mye sier meg at jeg burde ha tatt turen innom her før jeg dro til drammen i dag morres! og glenn, ta det med ro. jeg har da ingen grunn til å bli sur på deg. men skal vi komme oss tilbake til musikkdiskusjoner? 5552496[/snapback] BWAHAHAHAHA BWHAHAHAHAHA!! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Merkelig at du gjorde det da det er jo derfor jeg ikke helt får det til å stemme. men som sagt, jeg skal ikke bekrefte eller avkrefte noe som helst. Skal du ha deg et Windir-album må det blir Arntor. 5552952[/snapback] Skal du ha Windir, kjøp Carcass - Heartwork. ok, om jeg skal følge rådene deres burde jeg kjøpe minst 4. windir skiver. foreløpig tror jeg greier meg med en av skivene, så hvis Valfar er et "samlealbum" så blir det nok det. så får jeg heller ta en titt på Arntor senere. hvorfor Carcass? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Jeg foreslår Valfar, Ein Windir. Knallgod plate, har den selv. Nyt coveret av Likbør, fantastisk. Å høre Finntroll sitt cover av Ending, også kjent som Anne Knudsdotter, er også ganske underholdende. While my guitar gently weeps på ukulele FTW! Endret 5. februar 2006 av Marley Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Jeg foreslår Valfar, Ein Windir. Knallgod plate, har den selv. Nyt coveret av Likbør, fantastisk. Å høre Finntroll sitt cover av Ending, også kjent som Anne Knudsdotter, er også ganske underholdende. 5554523[/snapback] Enslaved sender begge de covera til dauden da men..... Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 ukulele er drit bra! musikk lærern min på ungdomsskolen spillte på det hele tida! soloer og alt mulig var så drit rått å høre på! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 *snip* 5552496[/snapback] Du har ikkje tenkt på at det kanskje er like greit å legge seg flat og innrømme det istedet for å komme med - unnskyld meg - den tynnaste unnskyldninga eg nokon gong har sett? Så slepper du å drite deg så skinnhellig loddrett ut igjen..? Uansett, skal du ha Windir -> Arntor. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 hvorfor Carcass? 5554308[/snapback] Fordi Carcass sparker rompe. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Du har ikkje tenkt på at det kanskje er like greit å legge seg flat og innrømme det istedet for å komme med - unnskyld meg - 5554658[/snapback] var ikke ment som noen unnskyldning. tverdt imot. men jeg er sta av natur og innrømmer ikke noe jeg ikke vet stemmer. men siden jeg da ikke vet om det ikke stemmer heller, lar jeg også være å benekte. Fordi Carcass sparker rompe joda, greit nok. eneste carcass sangen jeg har hørt er pedigree butcher(?) og den falt ikke 100% i smak. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Da var inferno biletten i boks, lineup'en i år var noe dævv. Oppturene var vell Usurper og Funeral. Håper HITS sin lineup blir spræka opp med litt mer Thrash. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) var ikke ment som noen unnskyldning. tverdt imot. men jeg er sta av natur og innrømmer ikke noe jeg ikke vet stemmer. men siden jeg da ikke vet om det ikke stemmer heller, lar jeg også være å benekte. 5554781[/snapback] Jaja. La oss gå noen sider tilbake da: jeg har trent masse i mange år, og tar 115.5kg. Hvor gammel er du? 23år 4047386[/snapback] Der er to ting vennen din kunne si at ikke var sant. Men dette er vel fake? Du spurte om du burde kjøpe 'Valfar, ein Windir' eller 'Sóknardalr'. Derfor svarte folk på det. Men faktum er at 'Arntor' er det klart beste Windir-albumet. Endret 5. februar 2006 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 var ikke ment som noen unnskyldning. tverdt imot. men jeg er sta av natur og innrømmer ikke noe jeg ikke vet stemmer. men siden jeg da ikke vet om det ikke stemmer heller, lar jeg også være å benekte. 5554781[/snapback] Jaja, om du har lyst å forsette å drite deg ut, så. Det er jo berre moro for oss andre. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Men faktum er at 'Arntor' er det klart beste Windir-albumet. 5554802[/snapback] Etter å ha hørt en del på Windir i det siste synes jeg at de fleste skivene er sånn ca. like bra. Jeg vet at jeg har sagt 1184 før, men nå må jeg nevne Arntor, Likferd og Sóknardalr i samme slengen. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 ..(masse babbel)..og bare så det er sagt - 24.10.1988 5552496[/snapback] Enten så har du ikke fulgt med i matematikktimene, eller så har du løyet. I fjor sa du til meg på msn at du var 23. 2005-1988=23? Krever at du kommer med en forklaring på hvorfor du har løyet om alderen din, og kanskje en unnskyldning? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Tipper det er fordi han hadde lyst å virke "voksen og moden". Noko han isåfall har mislykkast passe med. Ser jo det, korleis han har skrytt på seg erfaring fordi han liksom var så mykje eldre enn "oss" andre. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Humre humre. Var ikke forsøket verdt en gang. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Han har i alle fall brukt opp sine forsøk på å ro seg i land. Eg kjem nok dessverre aldri til å klare å ta fyren seriøst meir. Der har ein for å vere sta og bastant. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Hvem har noen gang tatt han seriøst? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Hvem har noen gang tatt han seriøst? 5558763[/snapback] Not me. Og kommer i hvert fall ikke til å gjøre det nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg